Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3442267
Vandaag nieuwe wandelschoenen gekocht. Ze waren op, de gaten begonnen er in te vallen. Maar ja, ze hadden nog Oscar schade en ik vond het zo moeilijk ze weg te doen.
Toch moet het een keer en ik ben wel blij met de nieuwe. Het was echt wel nodig nu ik het verschil voel.

Nu heb ik nog 1 vestje met een hap erin (ahum, eruit ;D ). Dat is het laatste waar zijn handtekening nog op staat.
#3442271
Kaela schreef: ma 21 mar 2022, 16:46 Vandaag nieuwe wandelschoenen gekocht. Ze waren op, de gaten begonnen er in te vallen. Maar ja, ze hadden nog Oscar schade en ik vond het zo moeilijk ze weg te doen.
Toch moet het een keer en ik ben wel blij met de nieuwe. Het was echt wel nodig nu ik het verschil voel.

Nu heb ik nog 1 vestje met een hap erin (ahum, eruit ;D ). Dat is het laatste waar zijn handtekening nog op staat.
Ja dat is wel wat hé? Joep nam altijd happen van de graslelies, als ie last had van zijn buik. Dus daar zaten allemaal nog afgeknabbelde stengels aan. Ze werden te groot en vaal en niet mooi, dus ik heb ze gestekt en vorige week de oude planten weg gedaan. Weg afgeknabbelde stukjes, en die komen ook niet meer terug :(
#3442272
Kaela schreef: ma 21 mar 2022, 16:46 Vandaag nieuwe wandelschoenen gekocht. Ze waren op, de gaten begonnen er in te vallen. Maar ja, ze hadden nog Oscar schade en ik vond het zo moeilijk ze weg te doen.
Toch moet het een keer en ik ben wel blij met de nieuwe. Het was echt wel nodig nu ik het verschil voel.

Nu heb ik nog 1 vestje met een hap erin (ahum, eruit ;D ). Dat is het laatste waar zijn handtekening nog op staat.
Ach, ik snap dat zoiets heel moeilijk moet zijn. :-*
Maar wel fijn om nieuwe schoenen te hebben. :biggrin2:
Oscar zijn riem wordt hier nog wel gebruikt hoor (die zwarte Hurtta). Ligt trouw in de auto, die riem maakt heel wat reisjes!
En elke keer als ik de riem pak dan moet ik even aan hem denken. :smitten:
#3442273
eelke schreef: ma 21 mar 2022, 17:13 Ja dat is wel wat hé? Joep nam altijd happen van de graslelies, als ie last had van zijn buik. Dus daar zaten allemaal nog afgeknabbelde stengels aan. Ze werden te groot en vaal en niet mooi, dus ik heb ze gestekt en vorige week de oude planten weg gedaan. Weg afgeknabbelde stukjes, en die komen ook niet meer terug :(
Heel herkenbaar. Niet dat je zo graag naar afgeknaagde planten kijkt, maar de herinneringen zijn zo dierbaar.
#3442274
Hylos schreef: ma 21 mar 2022, 17:19 Ach, ik snap dat zoiets heel moeilijk moet zijn. :-*
Maar wel fijn om nieuwe schoenen te hebben. :biggrin2:
Oscar zijn riem wordt hier nog wel gebruikt hoor (die zwarte Hurtta). Ligt trouw in de auto, die riem maakt heel wat reisjes!
En elke keer als ik de riem pak dan moet ik even aan hem denken. :smitten:
Dat vind ik echt heel erg fijn!!!
#3442277
Kaela schreef: ma 21 mar 2022, 17:20 Heel herkenbaar. Niet dat je zo graag naar afgeknaagde planten kijkt, maar de herinneringen zijn zo dierbaar.
Ja, inmiddels ben ik wel zo ver dat ik weet dat die herinneringen er sowieso gewoon zijn en blijven, daar zijn geen afgeknabbelde planten voor nodig. Maar toch is dan elke stap weer even 'een ding'.
#3442280
eelke schreef: ma 21 mar 2022, 17:59 Ja, inmiddels ben ik wel zo ver dat ik weet dat die herinneringen er sowieso gewoon zijn en blijven, daar zijn geen afgeknabbelde planten voor nodig. Maar toch is dan elke stap weer even 'een ding'.
Absoluut!

Mijn kantoortje is door onze gewijzigde plannen niet helemaal af gekomen zoals ik in gedachten had. Nou gaan we beneden een werkhoekje maken en ik verheug me er op om een mooie gedenkplek te maken. Dat vind ik fijn en belangrijk. Maar uiteindelijk is dat plekje er al, op zijn mooist, in mijn hart. Dus het kan nooit mis.
#3444140
Siberienne schreef: za 30 apr 2022, 09:41 Ja het is heel fijn. Geeft me echt een gevoel van ‘eindelijk’ (rust) en ik moest ook huilen.

Nu nog even een mooie plekje maken. Ik moet nog steeds een foto voor aan de muur maar het is net alsof dat nu pas kan
Oh dat snap ik helemaal. Het valt nu iets op zijn plaats, na de roalercoaster van zijn plotselinge afscheid en jullie verhuizing. Dat maakt weer wat bij je los, maar het schept ook ruimte.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door