Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3425919
Vandaag 3 maanden. Het gaat niet echt lekker met me, hoewel ik niet meer de hele dag hoef te huilen gaat er geen minuut voorbij zonder dat ik aan hem denk.
Ik mis zijn gekke streken, zijn lekker tegen je aan komen lopen tijdens de wandeling, ik mis alles.
Bijlagen
210109-_NIK2783- 18745-bewerkt.jpg
210109-_NIK2783- 18745-bewerkt.jpg (321.93 KiB) 1221 keer bekeken
Laatst gewijzigd door KarenH op wo 12 mei 2021, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#3425920
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

3 maanden is ook nog zo kort Karen. En wat een prachtige foto van een snoet vol karakter. Ik kan me zo voorstellen dat je hem zo mist.

Ik heb afgelopen week gedroomd over Spot, en mijn schoonmoeder. Zo'n intense droom. Ik wilde Spot zo graag nog gewoon een keer aaien, ik werd huilend wakker. Zo'n droom die erin hakt. Ik denk ook dat het komt omdat ik steeds meer hier aan het aarden ben. Die ochtend vroeg appte ik de vriendin waar zijn as staat. Dat was fijn om even contact met haar te hebben. "Spot was ook zo JOUW hond" appte ze. En dat was ook zo.
IMG_1579.jpg
IMG_1579.jpg (1.73 MiB) 1220 keer bekeken
#3425921
Dank je wel, het is ook nog kort, maar het lijkt ook al zo lang. Ik zou graag over hem dromen, maar dat is nog niet gebeurd. Kan me wel voorstellen dat je huilend wakker werd. Het is toch vreselijk als je je beseft dat je hem nooit meer kunt aaien, ruiken, voelen?
#3425922
KarenH schreef:Vandaag 3 maanden. Het gaat niet echt lekker met me, hoewel ik niet meer de hele dag hoef te huilen gaat er geen minuut voorbij zonder dat ik aan hem denk.
Ik mis zijn gekke streken, zijn lekker tegen je aan komen lopen tijdens de wandeling, ik mis alles.
:bigarmhug: :bigarmhug:
Heel herkenbaar :'(
Was zondag ook drie maanden..
Siberienne schreef::bigarmhug:

Ik heb afgelopen week gedroomd over Spot, en mijn schoonmoeder. Zo'n intense droom. Ik wilde Spot zo graag nog gewoon een keer aaien, ik werd huilend wakker. Zo'n droom die erin hakt. Ik denk ook dat het komt omdat ik steeds meer hier aan het aarden ben. Die ochtend vroeg appte ik de vriendin waar zijn as staat. Dat was fijn om even contact met haar te hebben. "Spot was ook zo JOUW hond" appte ze. En dat was ook zo.
IMG_1579.jpg
:bigarmhug: :bigarmhug:
Fijn, zo'n vriendin.


Het is gewoon een verschrikkelijk gemis :'(
#3425980
Er zijn van die dagen dan hakt het verdriet er ineens weer zo in....
6 Mei was het 2 jaar geleden dat we afscheid van Hugo hebben genomen.
De hele dag was ik van slag, het gevoel dat het nog maar 2 jaar geleden was...

Daarna zoveel gebeurd...Basil die kwam en inmiddels herplaatst is :'(
Basil die dinsdag jarig is en 2 jaar wordt maar hier niet meer woont... zijn cadeautjes liggen klaar.
Och wat mis ik het mannetje, hij was zo lief, leuk en zoooooo ondeugend.
Mijn wandelmaatje, wat hebben we samen kilometers gelopen.

Frederique zorgt voor heel veel afleiding maar iedere dag denk ik wel even aan mijn lange vriendje...
Hij heeft echt fantastische baasjes gekregen, beter had hij niet kunnen krijgen en dat maakt veel goed.
Regelmatig komen er foto's en het is fijn om contact te houden.
Hoop hem ooit nog weer eens te mogen zien en knuffelen.
#3425989
Basil schreef: do 13 mei 2021, 11:33 Hoop hem ooit nog weer eens te mogen zien en knuffelen.
Ik hoop dat je dat nog weer eens mee mag maken!
Wij zijn, na ruim 3 jaar, met Pummeke naar een camping bij haar vorige baasje in de buurt gereden, zodat ze elkaar weer konden zien. Pum was blij, heel blij. Ze heeft Connie uitgebreid begroet en geknuffeld en kroop toen in de camper. Connie was heel blij met hoe Pum reageerde: een zoveelste bevestiging dat het echt goed was.
#3425999
Wat een prachtig schilderij Anne, dat is echt heel treffend geschilderd!
Fijn dat je meiske weer thuis is :-*
Voor jou en de andere een dikke knuffel...

Ik hoop voor jullie dat er straks ineens het besef is dat jullie vaker met een lach dan met een traan aan jullie geliefde maatjes terug denken :-*

Al een tijdje was ik zoekende naar de envelop met daarin wat haar van Tous. Ik wist zeker dat ik dat had maar kon het maar niet vinden. Dat van de andere zit inmiddels in een mooi potje maar nu die van Tous nog.
Een weekje of wat terug had ik weer eens een lade uitgezocht, niks gevonden. Ik verzuchtte ' Otje?! Waar heb ik het toch gelaten... Help het vrouwtje is zoeken...'
Vandaag moest ik een envelop hebben, trek een lade open waar ik wat 'kaarten op voorraad' in heb liggen. Trek er willekeurig een envelop uit en denk 'huh?!' daar lijkt iets in te zitten....
Dankjewel Otje, voor je hulp :-*
(Otje was Tous zijn koosnaampje)
#3426058
Inge en Bono schreef: do 13 mei 2021, 16:43 Ik hoop dat je dat nog weer eens mee mag maken!
Wij zijn, na ruim 3 jaar, met Pummeke naar een camping bij haar vorige baasje in de buurt gereden, zodat ze elkaar weer konden zien. Pum was blij, heel blij. Ze heeft Connie uitgebreid begroet en geknuffeld en kroop toen in de camper. Connie was heel blij met hoe Pum reageerde: een zoveelste bevestiging dat het echt goed was.
Ja dat is heel mooi inderdaad.
Het is goed waar hij nu woont maar zou hem gewoon nog eens graag terugzien over een tijdje.
#3426858
Wij laten morgen ons 16 jarige poesje inslapen :'( het besje raakt op
Ze vermagerd , eet steeds slechter , gedrag veranderd . Het is lieve aanhankelijke Luna niet meer . Ze heeft last van haar hartje
We gaan niet tot het gaatje , en willen haar een lijdensweg besparen . Maar het blijft moeilijk , het besluit neem je uit liefde , voor haar . Het is zo'n schatje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door