Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3424737
Siberienne schreef: di 20 apr 2021, 16:18 Net als een telefoon die herinneringen geeft. Zit ik ineens weer naar een berg foto's te kijken. En ik zat in Lizzy's topic een heel stuk te tikken over mijn draak als puppy maar dat heb ik weer weg gehaald. Ik mis hem nog zo. Er is echt een stukje uit mijn hart. Juist doordat we zoveel hebben meegemaakt. Hij was de moeilijkste hond die we gehad hebben en tegelijk ook de liefste. Ik zou hem zo graag nog even een keer knuffelen, of zijn zotte kop zien als hij 's morgens kwam kijken of ik al wakker was. Ik wil hem verdorie gewoon bij me hebben.
Zo herkenbaar.
Dikke knuffel (gelukkig mag dat digitaal).
#3424743
Siberienne schreef: di 20 apr 2021, 16:18 Net als een telefoon die herinneringen geeft. Zit ik ineens weer naar een berg foto's te kijken. En ik zat in Lizzy's topic een heel stuk te tikken over mijn draak als puppy maar dat heb ik weer weg gehaald. Ik mis hem nog zo. Er is echt een stukje uit mijn hart. Juist doordat we zoveel hebben meegemaakt. Hij was de moeilijkste hond die we gehad hebben en tegelijk ook de liefste. Ik zou hem zo graag nog even een keer knuffelen, of zijn zotte kop zien als hij 's morgens kwam kijken of ik al wakker was. Ik wil hem verdorie gewoon bij me hebben.
Ahhhhhhhhhhhhh :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
#3424754
Ik kreeg deze van mijn telefoon. En net op een dag dat mijn moeder me vertelde dat de nogal geschrokken was en ik dacht ‘ik wou dat ik even naar haar toe kon’ (ze maakt het goed hoor, maar ik mis haar gewoon)
8790A15C-FBA1-40ED-81AB-67E34B9A3313.jpeg
8790A15C-FBA1-40ED-81AB-67E34B9A3313.jpeg (1.31 MiB) 1079 keer bekeken
Hij was ook gewoon echt lief. Heel zacht naar mensen. En mijn moeder is niet zo’n hondenmens maar ze viel als een blok voor Spot. Dank allemaal voor de knuffels
#3424759
Siberienne schreef: di 20 apr 2021, 16:18 Net als een telefoon die herinneringen geeft. Zit ik ineens weer naar een berg foto's te kijken. En ik zat in Lizzy's topic een heel stuk te tikken over mijn draak als puppy maar dat heb ik weer weg gehaald. Ik mis hem nog zo. Er is echt een stukje uit mijn hart. Juist doordat we zoveel hebben meegemaakt. Hij was de moeilijkste hond die we gehad hebben en tegelijk ook de liefste. Ik zou hem zo graag nog even een keer knuffelen, of zijn zotte kop zien als hij 's morgens kwam kijken of ik al wakker was. Ik wil hem verdorie gewoon bij me hebben.
Ja, dat missen is wat volgens mij overblijft nadat het rauwe verdriet wat is weggezakt volgens mij. En het maakt niet uit of het een mens of een dier is. :(

Ik mis mijn kinderen ook Sib, dus ik voel met je mee. Gisteren was mijn jongste dochter jarig. Ik ben blij dat we tegenwoordig van die moderne communicatiemiddelen hebben, maar het vervangt niet de ervaring van in elkaars fysieke nabijheid zijn. :-\

We moeten gewoon nog even volhouden. :bigarmhug:
#3424763
Siberienne schreef: di 20 apr 2021, 16:18 Net als een telefoon die herinneringen geeft. Zit ik ineens weer naar een berg foto's te kijken. En ik zat in Lizzy's topic een heel stuk te tikken over mijn draak als puppy maar dat heb ik weer weg gehaald. Ik mis hem nog zo. Er is echt een stukje uit mijn hart. Juist doordat we zoveel hebben meegemaakt. Hij was de moeilijkste hond die we gehad hebben en tegelijk ook de liefste. Ik zou hem zo graag nog even een keer knuffelen, of zijn zotte kop zien als hij 's morgens kwam kijken of ik al wakker was. Ik wil hem verdorie gewoon bij me hebben.
:'( :bigarmhug: :-*
#3424764
MillyMol schreef: di 20 apr 2021, 19:22 Ja, dat missen is wat volgens mij overblijft nadat het rauwe verdriet wat is weggezakt volgens mij. En het maakt niet uit of het een mens of een dier is. :(

Ik mis mijn kinderen ook Sib, dus ik voel met je mee. Gisteren was mijn jongste dochter jarig. Ik ben blij dat we tegenwoordig van die moderne communicatiemiddelen hebben, maar het vervangt niet de ervaring van in elkaars fysieke nabijheid zijn. :-\

We moeten gewoon nog even volhouden. :bigarmhug:
Ja nou, ik moet ook regelmatig aan jou denken, ik heb nog een man mee en nieuwe collega’s hier enzo. Voor jou moet het wel helemaal stilletjes zijn daar..
#3424823
Verschrikkelijk verdrietig, Smulpaap :'(


Ik heb Xindy's urn binnengekregen en weer retour gedaan.. Hij moest wit zijn, maar stak geel af naast Xindy's foto. Nu komt als het goed is een vergelijkbaar model maar dan beter van kleur deze kant weer op...

Bella jankt zachtjes als we vanuit de auto andere honden zien :'(
Het gaat echt wel veel beter met haar, maar goed kan ik het nog niet noemen..
#3424827
Eef+Stippels schreef: wo 21 apr 2021, 19:27 Verschrikkelijk verdrietig, Smulpaap :'(


Ik heb Xindy's urn binnengekregen en weer retour gedaan.. Hij moest wit zijn, maar stak geel af naast Xindy's foto. Nu komt als het goed is een vergelijkbaar model maar dan beter van kleur deze kant weer op...

Bella jankt zachtjes als we vanuit de auto andere honden zien :'(
Het gaat echt wel veel beter met haar, maar goed kan ik het nog niet noemen..
Ach, dat is ook vervelend, maar hopen dat de nieuwe wel juist is.
Sneu voor Bella, ze mist Xindy dus wel erg?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door