Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3445711
Niet zo verwonderlijk dat het een moeilijke dag is. Duh... En dat twijfelen "Ben ik niet te vroeg", "Ben ik niet te laat", klinkt heel herkenbaar. Oh... wat heb ik getwijfeld. En toen eenmaal het besluit genomen was, werd het nog veel moeilijker.
Uiteindelijk was het goed zo. Dat wel. Maar ben ik op haar sterfdag van slag? Nog steeds. Elk jaar weer.
#3445729
Die twijfel hoort bij het rouwproces. Had je Joep terug in de auto gedaan en mee naar huis genomen om vervolgens de dierenarts te laten komen, dan had je nu getwijfeld of je hem niet beter meteen bij de da had kunnen laten inslapen ipv hem eerst nog naar huis te 'slepen' (want zo zou dat dan voelen).

Sterkte met de emoties dezer dagen. :-*
#3446205
Vijf jaar alweer. Dat komt dan opeens voorbij op facebook en dat halt er dan weer even flink in.

Ik denk de laatste tijd veel aan Oscar. Onze kinderwens bestond al lang voordat we hem kregen en ik ben nu zo blij dat hem dat bespaart is gebleven. De drukte, de veranderingen. Wij hebben er voor 100% voor hem kunnen zijn en dat verdiende hij. En nu hoeven we hem niets tekort te doen.

Maar missen doe ik hem nog zo erg. Daar vloeien nog regelmatig tranen door. Zijn plek in mijn hart is alleen maar groter geworden. Kus op je lieve neus Stinker.
#3446211
Ronald schreef: vr 24 jun 2022, 12:25 Het is ook zo'n groot stuk van jullie leven geweest. Niet qua lengte, maar wel qua invloed. Een geweldige hond, een speciale hond, een prachtige hond. Waar jullie helaas veel te vroeg afscheid van hebben moeten nemen.
Ja dat zeg je mooi. Over kwantiteit versus kwaliteit gesproken. Al had het best nog een paar goede jaren langer mogen duren.
#3446233
Lizzy schreef: vr 24 jun 2022, 18:45 Ja, heftig he, die facebook herinneringen :-X . Dat kan er echt zo in knallen :-X . Het voelt korter, dan Oscar er niet meer is... Maar Ronald zegt het mooi, hij was wel een intensieve en prachtige hond.

Ik mis Frou elke dag. Een onderdeel van mijn leven.
Gelukkig maar, dat ze een onderdeel van ons blijven. Hoe moeilijk het missen ook is, hoe pijn het ook doet, ik zou niet zonder zijn aanwezigheid in mijn hart en gedachtes willen.

Wat ik ook mooi vond, is dat ik in het bericht destijds op facebook schreef dat hondenvriendje Diaz de auto na een jaar nog steeds checkte of Oscar toch echt niet mee was. Dat doet ie nog steeds. Inmiddels is Diaz 14 jaar oud, maar altijd als ik kom wordt er verwachtingsvol gekeken: is mijn vriend eindelijk weer eens mee? Ik vind dat heel bijzonder!
#3446236
Ahh ja, dat was een paar maanden nadat Gijs ging, ik weet het ook nog goed. Deed mij toen ook wel wat, het waren beide uhm, bijzondere honden, en nog bijzonderder was dat Oscar Gijs niet heeft opgegeten toen ie de kans kreeg :D

Wat mooi dat Diaz dat nog doet!
#3448029
Het is vandaag precies twee jaar geleden dat we Spot moesten laten gaan. Ik ben heel blij dat ik vandaag de mogelijkheid heb om thuis te werken. Het is gewoon een K dag. Ik zou hem gewoon zo ontzettend graag nog eens even knuffelen. Of ontvangen worden met een dansje als ik thuis kom. Hij was mijn hond. Ben nog nooit zo diep verweven geweest met een hond.
#3448034
Siberienne schreef: wo 10 aug 2022, 07:56 Het is vandaag precies twee jaar geleden dat we Spot moesten laten gaan. Ik ben heel blij dat ik vandaag de mogelijkheid heb om thuis te werken. Het is gewoon een K dag. Ik zou hem gewoon zo ontzettend graag nog eens even knuffelen. Of ontvangen worden met een dansje als ik thuis kom. Hij was mijn hond. Ben nog nooit zo diep verweven geweest met een hond.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:Heel veel sterkte vandaag :-* ik ken het gevoel. Met een van de dieren toch een heel erg speciale band te hebben. Er gaat geen dag voorbij dat ik Fozzy niet mis. Die was ook altijd zo flamboyant in alles, precies wat ik vaak nodig had.
Hopelijk lukt het je een beetje om thuis te werken.
#3448051
Siberienne schreef: wo 10 aug 2022, 07:56 Het is vandaag precies twee jaar geleden dat we Spot moesten laten gaan. Ik ben heel blij dat ik vandaag de mogelijkheid heb om thuis te werken. Het is gewoon een K dag. Ik zou hem gewoon zo ontzettend graag nog eens even knuffelen. Of ontvangen worden met een dansje als ik thuis kom. Hij was mijn hond. Ben nog nooit zo diep verweven geweest met een hond.
Oh zo herkenbaar :'( het is en blijft ruk . Het gemis ? Wennen doet het nooit
Sterkte vandaag
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door