Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3430691
Volgende week is het alweer een jaar geleden dat we Spot moesten laten gaan. Ik zie er nu al tegenop, tegen die dag. Maar ik kon wel weer filmpjes kijken. Met lach en traan. Het was toch zo’n lieve druif. Zijn as is nog steeds in NL maar ik heb bedacht dat ik die zelf op wil halen (en niemand wil vragen om met een doos met poeder vanuit NL naar Noorwegen te gaan rijden ::) )
#3430698
Siberienne schreef: di 03 aug 2021, 22:04 Volgende week is het alweer een jaar geleden dat we Spot moesten laten gaan. Ik zie er nu al tegenop, tegen die dag. Maar ik kon wel weer filmpjes kijken. Met lach en traan. Het was toch zo’n lieve druif. Zijn as is nog steeds in NL maar ik heb bedacht dat ik die zelf op wil halen (en niemand wil vragen om met een doos met poeder vanuit NL naar Noorwegen te gaan rijden ::) )
Ja , die dagen staan in je geheugen gegrift he
Blijft moeilijk . Wel knap dat je al naar filmpjes kunt kijken . Bewegend beeld vind ik het meest moeilijk
#3430703
Siberienne schreef: di 03 aug 2021, 22:04 Volgende week is het alweer een jaar geleden dat we Spot moesten laten gaan. Ik zie er nu al tegenop, tegen die dag. Maar ik kon wel weer filmpjes kijken. Met lach en traan. Het was toch zo’n lieve druif. Zijn as is nog steeds in NL maar ik heb bedacht dat ik die zelf op wil halen (en niemand wil vragen om met een doos met poeder vanuit NL naar Noorwegen te gaan rijden ::) )
Dat is inderdaad alweer een jaar geleden , die lieve Spot :'( We hebben hem nog even kunnen knuffelen toen jullie midden in de inpak- en leegruim-stress zaten... :-*
#3430712
Siberienne schreef: di 03 aug 2021, 22:04 Volgende week is het alweer een jaar geleden dat we Spot moesten laten gaan. Ik zie er nu al tegenop, tegen die dag. Maar ik kon wel weer filmpjes kijken. Met lach en traan. Het was toch zo’n lieve druif. Zijn as is nog steeds in NL maar ik heb bedacht dat ik die zelf op wil halen (en niemand wil vragen om met een doos met poeder vanuit NL naar Noorwegen te gaan rijden ::) )
Jeetje, niet normaal hoe snel de tijd gaat. En soms zal het ook wel lijken of het gisteren was.
Filmpjes heb ik altijd de meeste moeite mee, hoewel ze ook wel fijn zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door