Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Erna
#3271305
Lizzy schreef:Oh jee, is ze begonnen?

Frituur is goed joh ;D
Nou er is nog niks maar het hijgt en puft. En 10 minuten geleden herinnerde ik mezelf ook weer waarom het een slecht idee is om een 'beginnende' moederhond eten te geven. :puke: :puke: Ze ligt inmiddels weer op een schoon bed.
Door Lizzy
#3271308
Erna schreef:Nou er is nog niks maar het hijgt en puft. En 10 minuten geleden herinnerde ik mezelf ook weer waarom het een slecht idee is om een 'beginnende' moederhond eten te geven. :puke: :puke: Ze ligt inmiddels weer op een schoon bed.
Oh lekker, je hele bed onder gebraakt? Maar goed, het begin is er dus! Spannend weer. Succes met de aankomende bevalling :-*
Gebruikersavatar
Door chooky
#3271371
Gisteren een simpel soepje en daarna naar de film (fantastic beasts :D )
Vanavond uit eten bij een eetcafe om de hoek met mijn moeder.
Morgen gaan we Pixie ophalen :D :D :D en daarna halen we wat lekkers ad bij ons favoriete indiase restaurant :)
Ik zie wel allemaal heerlijke dingen voorbijkomen zeg!
Door Tanna
#3271416
Spikkelneus schreef:Kalkoen met gemengde groenten gegarneerd met amandelen, pens met kurkumapasta en cranberries. En een stukje eendenpate :biggrin2:
Afbeelding


Ziet er goed uit! Afbeelding
Door Chouka
#3271421
Ik hoor bij de mensen die werken met Kerst.
Gisteren kreeg ik kalkoen met sinaasappel en lekkere kleine broodjes.
Nu zit ik met een glas rose champagne en Frutti Di Mare uit de diepvries. Ik heb nog niet genoeg, dus ga ik eens kijken wat ik nog in de diepvries heb.
Gisterenavond voor ik ging werken was het Sint-Jakobsnoten uit de diepvries.
Nu hoop ik dat er vanavond voor mij nog wat wijn en gebak over is.
Door Tibbies
#3271433
Vandaag, pompoensoep, varkenshaas met gorconsolasaus, spruitjes met spekjes, ui en creme fraiche en stoofpeertjes met kaneelijs toe.
Door robbiekomvoor
#3271445
Vanavond anderhalve liter rode wijn en een zak nootjes....pfff,ik zit vol. :biggrin2:
Morgen ga ik uitgebreid koken,rollade,aardappel gratin,rode kool,witlofsalade met mandarijntjes,ei en appel,doperwtjes en ijstaart toe...
Door Hanny
#3271541
Gisteren lekker gegeten bij kindlief en haar familie. Vooraf een pastei bakje, haar jongste vond dat het toppunt van zaligheid. Bakje verwarmen, kaas er in laten smelten, plakje ham er in steken en een klein tomaatje er bij. Helemaal prachtig. Wij hadden een andere vulling.
Een witlofsalade en nog wat gegrilde dingetjes en rollade. (oma neem je dat voor ons mee?) Toe appelcrumble met een bolletje ijs.
Het was echt feestelijk, zo mooi als de schalen er uit zagen. We waren het er over eens, dat je met weinig spullen een heel lekkere feestmaaltijd kunt klaarmaken en zeker geen uren in de keuken hoeft te staan.
Na het ontbijt zijn we weer naar huis gegaan, wat restjes meegekregen, nu de kachel aan, gezellig.
Zometeen de honden voeren, het is eend dag, maar niet speciaal opgemaakt, niets voor mij. Loes krijgt gemalen, want die krijgt dikke stukken met moeite klein en dan barst ze bijna uit elkaar, dus gemalen.

Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door