Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3268403
Het was wel heel belangrijk! !
Ik was gisteren bij vrienden die net een huis gekocht hadden. De tv was nog niet aangesloten en hij was de kpn aan het bellen toen we er kwamen. Op zaterdagavond heeft hij 3 kwartier in de wacht gestaan bij de kpn en de dame aan de telefoon bedankte hem en zei dat ze wilde dat iedereen was zoals hij.. Ze was de hele avond al voor alles en nog wat uitgemaakt omdat iedereen de belangrijke wedstrijd moest zien >:(
Door eelke
#3268406
Wij hebben wel gekeken. Bij iedere sport waarbij ik ineens 'voor' iemand ben, kan ik fanatiek worden. Maakt niet uit wat het is. Maar goed, ik keek dus van de week naar Chantal blijft slapen, bij Rico, en werd al helemaal enthousiast omdat er stukjes van onze snelweg voorbij kwamen ::) dus als ik daar al voor kan juichen...

Rico woont hier een dorp verder, hij was bv de overbuurjongen van meneer, ik denk dat het daarom wel wat meer leeft ofzo? En ik vind hem, tot tegenstelling van veel andere van die mep-mannen, wel een soort van vriendelijke goedaardige reus.
Door Lizzy
#3268845
Die Rico was gisteren bij RTL late night. Het is een aardige jongen hoor, maar als ik hoor hoeveel weken voor de wedstrijd ze zich al op lopen te fokken :-X . Hij moet 6 tot 10 weken voor de wedstrijd van huis weg zijn. Omdat hij dan onmogelijk in de omgang is. Ben trouwens benieuwd of die eau de toilette die hij heeft gelanceerd een beetje lekker ruikt. Ik vond Humberto nou niet echt enthousiast reageren :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door