Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3265785
Kaela schreef:Bij koffie nooit. Maar dat komt omdat ik koffie ook gewoon vies vind. Thee duurde bij mij een weekje of 2.
Hier ook geen koffie drinker. Thee zonder suiker is mwah niet echt heel lekker maar ik kan het tegenwoordig drinken ::) Ik ben dan wel echt een zoetekauw.
Bij mijn vriend duurde het toch wel een maand voor hij echt gewend was aan koffie zonder suiker. Nu wil hij ook echt niet meer terug.
#3265795
Ik heb er ook niet lang over gedaan, volgens mij.... Eerst idd een zoetje en toen gewoon niets meer er in..... Ik had er meer moeite mee om de koffiemelk achterwege te laten..... Alleen in de cappucino doe ik nog een zoetje of een heel klein beetje suiker..... Met thee heb ik suiker vervangen door een zoetje of honing...... Het went uiteindelijk wel.... Succes! ;)
#3265808
Toen ik jong was dronk ik het zwart. Daarna 30 jaar of zo met melk en suiker gedronken.
En een paar maanden geleden dacht ik 'ik laat die suiker en melk helemaal weg' en ik vond het lékker!
Ik moet wel zeggen dat ik het jaren geleden ook heb geprobeerd zonder suiker (met melk) en ik vond het een bittere zooi :-X
Maar een paar maanden geleden was het blijkbaar 'het goeie moment' :)
Ik denk dat het idd helpt om de koffie wat minder sterk te maken om aan die smaak zonder suiker te wennen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door