Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3268716
Hope schreef:Ach nee toch, het gaat gewoon echt veel te snel

:bigarmhug:

Weet je ook al hoe het zit met de feestdagen en openingstijden/contactmogelijkheden?

Ja, dat is ook allemaal geen probleem :-\
Gebruikersavatar
Door Hope
#3268733
eelke schreef:Ja, dat is ook allemaal geen probleem :-\
:'(

Hoe shit het ook is, dat is wel goed om te weten. Stel dat het nodig is hoef je niet nog iets anders te regelen.
Maar ik hoop zó dat hij de kerst nog vrolijk door komt...
#3268750
Oh jee. Dat gaat toch veel sneller dan ik gedacht had.

Je hoopt toch dat hij telkens als er een kwaaltje wat beter gaat zoals vb een hotspot die geneest, het dan weer een tijdje beter zal gaan. Maar blijkbaar is dat ijdele hoop... :-\

Dan moet je inderdaad beslissen hoelang je hem nog door wil laten gaan op deze manier. :-[
En wil je wachten tot hij echt zijn hoofd laat hangen en het snel snel moet, of wil je het toch liever plannen, zodat je je er zo goed en kwaad als het kan op kan voorbereiden en nog een laatste keer al zijn lievelingsdingen doen en eten geven en dan afscheid nemen.
Das zo lastig, zeker omdat hij zo jong is en je er onmogelijk vrede mee kan nemen...

Ik ben zo blij dat ik niet in jouw plaats ben, maar ik leef met je mee. Ik voel mee met je angst en verdriet.
:bigarmhug:
Door eelke
#3268777
Borke schreef:Misschien moet je het feit dat hij nog zo jong is loslaten?
Kijken naar de hond zoals hij nu is.
Wie hij nu is en hoe happy hij nu is?

Waardeloos zulke dilemma's.
Sterkte!

:bigarmhug:
Ja daar proberen we nu naar te kijken. Moeilijk, want ik denk wel te zien dat hij pijn heeft, en sowieso veel jeuk. Dan maakt leeftijd niet zo veel meer uit, een hele dag jeuk hebben en ontstoken wonden, dat is echt niet erg tof, als er geen verbetering in zicht is... :-\

Ik maak nu iedere dag automatisch een soort + en - lijstje in mijn hoofd. Ai jeuk -, blij met eten +, Joep een duw gegeven +(sorry Joep), uitwassen van wond - enz.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door