Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door choopy
#3263732
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

Ik stond ook al een behoorlijke tijd op de lijst voor deze combi, maar heb zelf vlak voor de geboorte afgemeld ivm de thuissituatie van mijn oudste border Bora.
Ik heb ze wel al die weken gevolgd en het lijken me alle 3 heerlijke pups.
En sowieso, Eagen nakomelingen zijn super. Heb al een dochter van hem, hopelijk nu voor volgend jaar een afstamming van hem.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3263782
Van harte Tom, lieve oogopslag heeft ze.. een super schattig pluisje. Dat wordt vast een goede samenwerking met Kaya en schapen strakjes
;D
Door TomsBorders
#3263812
Dank iedereen, er zullen nog wel meer foto's komen in de toekomst als jullie dat niet erg vinden :P :biggrin2:
Ik zal niet iedereen quoten maar toch een paar:
eelke schreef:Fijn dat het al zo snel klikt. Is Kaya niet zo van de pups normaal?
hmm, Kaya is niet zo van andere honden maar kan meestal wel aardig met pups spelen als er geen belangrijker werk te doen is, of ik niet beweeg ofzo. Maar ik moet ze vanaf gisteren echt af en toe uit elkaar zetten haha! Dus dat is stiekem waar ik erg op hoopte. Buiten wordt er nog geen contact gemaakt want dan zoekt Kaya wat om te drijven, maar vanochtend voor het eerst in de tuin gespeeld dus dat gaat ook langzaam de wereld door :)
Kallista schreef:Veel plezier samen, geniet ervan! :biggrin2:

Komt deze ook uit werklijnen?
Ben maar een beetje nieuwsgierig ;)
Ja grotendeels, 1/8 is wat sport gebeuren maar vader is Eagan (ook vader van Kaya, en een van mijn favo reuen waar ik graag mee werk). Daarnaast zit er nog een deel van Eryri Jaff in en moeder doet behendigheid maar de rest van haar nest schapendrijven (en zij kan het zelf ook maar bazen doen dat niet actief maar ze kan het wel goed heb ik bij een demo gezien met haar). Dus hopelijk wordt ze samen met Kaya een goede hulpherder als ze wat ouder is :)
Inge en Bono schreef:Ze is leuk! :D Correctie; ze zijn leuk :P
Heel veel geluk en plezier met de prachtige dames. Fijn dat het zo super gaat samen nu O0
Nogmaals bedankt voor het brengen van het vlees :)
choopy schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

Ik stond ook al een behoorlijke tijd op de lijst voor deze combi, maar heb zelf vlak voor de geboorte afgemeld ivm de thuissituatie van mijn oudste border Bora.
Ik heb ze wel al die weken gevolgd en het lijken me alle 3 heerlijke pups.
En sowieso, Eagen nakomelingen zijn super. Heb al een dochter van hem, hopelijk nu voor volgend jaar een afstamming van hem.
Ok jammer dat het niet super gaat met Bora (of althans dat haal ik uit die zin, misschien is ze gewoon een blije senior).
Het zijn echt leuke pups ja, open en blij en ik heb al een Eagan dochter dus ik ben blij dat ik ze niet als enige super vind. Mocht er ooit nog een volgende komen (over 2,5 jaar ofzo) ga ik wel een heel andere lijn zoeken maar heb hier een zwak voor haha. Ik ben benieuwd hoe ze het straks bij de schapen doet, maar dat heeft geen haast allemaal, eerst lekker mijn huis kapot maken !

Nou vooruit dan maar, nog een paar ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door choopy
#3263821
TomsBorders schreef:
Ok jammer dat het niet super gaat met Bora (of althans dat haal ik uit die zin, misschien is ze gewoon een blije senior).
Het zijn echt leuke pups ja, open en blij en ik heb al een Eagan dochter dus ik ben blij dat ik ze niet als enige super vind. Mocht er ooit nog een volgende komen (over 2,5 jaar ofzo) ga ik wel een heel andere lijn zoeken maar heb hier een zwak voor haha. Ik ben benieuwd hoe ze het straks bij de schapen doet, maar dat heeft geen haast allemaal, eerst lekker mijn huis kapot maken !
Idd een blije senior.
Sinds de roedel de afgelopen 2 jaar van 4 naar 2 honden is gegaan, is Bora voornamelijk het laatste half jaar helemaal opgebloeid.
Eist ook meer aandacht van mij en ze kan en wil nu ook, ondanks haar neurologische beperkingen, toch aardig wat dingen doen.
Heb haar zelfs een maand geleden voor het eerst in bijna 8 jaar bij de schapen gehad. Ondanks dat ze aan de lange lijn moet blijven ivm "afwijking" vindt ze het wel geweldig om te doen en zo geniet ze nu veel meer van de dingen die ik 1 op 1 met haar kan doen.
Omdat ze momenteel zo graag bezig wil zijn en het neurologisch aardig goed kan handelen, vond ik het naar haar toe niet eerlijk er momenteel een pup bij te zetten en dat ze haar aandacht weer moet gaan delen.
Het is en blijft toch een hondje van de dag, ondanks dat ze einde vd week alweer 8 wordt, maar het kan ook zo ineens voorbij zijn. Dus dan nog meer even quality time zolang ze dat in haar koppie aan kan.
Door TomsBorders
#3264871
Ja erg leuk, leuk werk om te doen ook, echt heel ander hondje dan Kaya maar ook veel overeenkomsten dus gelukkig heb een klein beetje ervaring :)
choopy schreef:Idd een blije senior.
Sinds de roedel de afgelopen 2 jaar van 4 naar 2 honden is gegaan, is Bora voornamelijk het laatste half jaar helemaal opgebloeid.
Eist ook meer aandacht van mij en ze kan en wil nu ook, ondanks haar neurologische beperkingen, toch aardig wat dingen doen.
Heb haar zelfs een maand geleden voor het eerst in bijna 8 jaar bij de schapen gehad. Ondanks dat ze aan de lange lijn moet blijven ivm "afwijking" vindt ze het wel geweldig om te doen en zo geniet ze nu veel meer van de dingen die ik 1 op 1 met haar kan doen.
Omdat ze momenteel zo graag bezig wil zijn en het neurologisch aardig goed kan handelen, vond ik het naar haar toe niet eerlijk er momenteel een pup bij te zetten en dat ze haar aandacht weer moet gaan delen.
Het is en blijft toch een hondje van de dag, ondanks dat ze einde vd week alweer 8 wordt, maar het kan ook zo ineens voorbij zijn. Dus dan nog meer even quality time zolang ze dat in haar koppie aan kan.
ok, fijn dat je lekker nog wat quality time met haar kan spenderen, een pup zou wel wat teveel zijn lijkt me :)
hoe oud is de andere hond?
Fenixjuh schreef:.......Hmpf....

Border Collie pups.... ::) >:( Niks an... :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley:

Heel veel geluk met Lynn!! En Kaya natuurlijk :smitten:
nee, echt niets aan he, saai ras, domme hondjes, hahaha, ik zie dat de smiley Groen van Jaloezie heet ;) ;)
pluk schreef:
Toch nog iets gevonden wat Kaya graag eet ;)

Super dat het zo goed gaat met je meisjes :)
hahahahaha, ja, kaya's barf hap is dit, zachte, botten, wordt door het hele huis getrokken aan de poten of oren. Ze is er maar druk mee. iemand bekend met de verhoudingen van border puppies? hehe!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door