Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3260758
baileys schreef:Loop ik net op de braderie in Arcen, staat die meneer daar met de originele magic mop. Hij vond het al zo vreemd dat hij zoveel internet bestellingen had gehad half oktober ;D .

Ik heb er ook 1 meegenomen, ben benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Inmiddels al in gebruik en wat een fijn ding zeg. Ik gebruik hem bijna dagelijks. Hij houdt echt onwijs veel haren vast.
Poets was er ook gelukkig mee :)
Door Borke
#3260851
Vandaag met mijn nieuwe Philips aqua mop met een drupje sop in het reservoir gezogen en tegelijk gedweild. Fantastisch! Ik kwam na een stortbui thuis et Sofi, hele grond vies. Even met de aqua mop er overheen, in no-time klaar terwijl Leo aan het koken was.
Wat een heerlijk ding zeg :biggrin2:
#3260855
Borke schreef:Vandaag met mijn nieuwe Philips aqua mop met een drupje sop in het reservoir gezogen en tegelijk gedweild. Fantastisch! Ik kwam na een stortbui thuis et Sofi, hele grond vies. Even met de aqua mop er overheen, in no-time klaar terwijl Leo aan het koken was.
Wat een heerlijk ding zeg :biggrin2:
Ben blij dat jij er ook blij mee bent!
#3260877
koekje schreef:Als iemand trouwens haar nieuwe schoonmaakapparaat of mop wil demonstreren, mag dat wel in mijn badkamer.
Of in mijn hele huis... Iets met net verhuisd en 31 weken zwanger... (en vriendlief werkt nu keihard, zodat hij straks ook 'verlof' kan nemen als ZZP-er)
#3261024
Danny schreef:Heeft er hier iemand ervaring met een houten vloer (in de was/olie) en de magic mop?

Waar dweilen jullie je houten vloer mee?
Mijn houten vloer staat in de Monocoat (olie). Ik dweil met de Leifheit Picobello Vloerwisser.
Door Borke
#3261167
Danny schreef:Heeft er hier iemand ervaring met een houten vloer (in de was/olie) en de magic mop?

Waar dweilen jullie je houten vloer mee?
Ik in ons vorige huis.
Gaat prima!
Als je strepen krijgt dan heb je of een nepper, of je spons is oud.
Overigens hebben wij zowel een smalle als een extra brede Magic Mop en die brede dweilt streperiger dan die normale maat.
Door Borke
#3261240
evelyn02 schreef:Ik heb geen nep en de spons is behoorlijk nieuw. Maar mij lukte het op de houtevloer niet streeploos
Ook als je hem heel goed uitspoelt, geen sop gebruikt en met de planken meegaat?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3277188
Vandaag heb ik voor het eerst de Magic-Mop gebruikt. Wat een ideaal ding!
Hij kwam gisteren binnen en ik heb hem eerst netjes een nacht in het water gezet. Er zat bij mij een emmer bij waar hij mooi in paste.

Eigenlijk had ik eerst willen stofzuigen. Boven bij de katten heb ik dat ook nog gedaan, totdat ik de stofzuigerslang in de emmer water liet vallen die klaarstond om de mop uit te proberen. De stofzuiger stond aan en was daarna niet meer geschikt om nog verder mee te stofzuigen ::)
Maar, geen nood, de Magic-Mop heeft keurig werk afgeleverd in het hele huis zonder eerst gestofzuigd te hebben. Ik vind het ook echt ideaal dat de vloer niet zo nat blijft als eerder. Ik denk dat ik hem vaak zal gebruiken!

Hoeveel water hebben jullie in de emmer na gebruik? Je moet hem niet droog weghangen, toch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door