Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3260966
Kimiko schreef:Dit is 11/9 ;)
In Amerika wordt eerst de maand en dan de dag genoemd in de datumnotatie ;)


Maar jeetje....Eng dit hoor. Al moet ik er eerlijk gezegd ook wel mee lachen. Ze krijgen wat ze willen daar in Amerika. Een einde aan die dood- en doodirritante politieke correctheid waarbij je het woord "seks" nog niet eens hardop mag uitspreken. Dat Trump geen blad voor zijn mond neemt vind ik wel een verademing op sommige gebieden. Op andere gebieden vind ik het afschuwelijk. En wat betreft de wereld zoals hij er nu uit ziet denk ik dat Trump zo'n beetje het laatste is dat de wereld nodig heeft om beter te worden. Hij is een eng mannetje dat nu plots de code en sleutel heeft die hem toegang geven tot de nucleaire wapens....Ieuw!
Ja, dat weet ik, maar voor MIJ is dit de 2de 9/11. En ik neem aan dat je "de grap" ervan wel begrijpt?
#3260971
Diego schreef:Ik ben ook blij zeg ik eerlijk, en heb ook even gegild... ;D maar dat durf ik dan bijna nergens te verkondigen want dan zijn de rapen gaar. En moet je je bijna verontschuldigen hiervoor. Bizarre uitspraken zal ik nooit doen en sta ik ook niet achter, ook omdat ik heel veel buitenlandse vrienden heb hier. Maar ik denk dat het wel mee gaat vallen en dat Clinton zeker geen lekkertje geweest zou zijn. Ik zie het dan anders denk ik dan de meesten. Ik werd echt bang van die mevr. Clinton.
Zou je een facebook "vriend" zijn geweest, zou ik je hebben ontvriend. Ik heb geen behoefte aan Trump-aanhangers binnen mijn "vriendenkring" :)
#3260974
Diego schreef::'(
Omdat ik liever Trump dan Clinton heb? En jij niet? En ook terwijl ik zelf nooit nare uitspraken zou doen over een ras, religie of wat dan ook? En dit ook nooit verkondig op facebook?. Kiezen tussen deze 2 minkukels is ook bizar, maar omdat iemand te ontvrienden omdat die een andere keus heeft gemaakt is best gek. Maar hé...we zijn geen fb vrienden, hoef je me ook niet te ontvrienden. ;)
Ik moet er gewoon om lachen, één grote grap die verkiezingen niet dan?
Je voelt kennelijk nogal de behoefte om hier te uiten dat je pro Trump bent. En voor het geval dat het je ontgaan is: Trump staat ergens voor. En hij staat voor dingen waar ik onpasselijk van word.
#3260978
Als deze verkiezingen zelfs op een Nederlands forum voor honden en katten dit soort gevoelens, reacties en bijna-discussies zorgen...het bewijs dat de keuze van Amerika de hele wereld aangaat. En of het nu Trump of Clinton is die wint, er zullen altijd mensen zijn die daarin lijnrecht tegenover elkaar komen te staan. En op een niet-politieke plek als Barfplaats, waar mensen een gemeenschappelijke interesse hebben die niks met deze verkiezingen te maken heeft, vind ik het persoonlijk zonde om te zien dat dit nu al voor een soort tweedeling zorgt tussen in elk geval 2 leden. Hier ben ik niet pro-trump of pro-clinton. Hier ben ik niet pro-wilders of anti-wilders. Hier ben ik gewoon pro-hond en pro-kat :)
#3260983
Kimiko schreef:Als deze verkiezingen zelfs op een Nederlands forum voor honden en katten dit soort gevoelens, reacties en bijna-discussies zorgen...het bewijs dat de keuze van Amerika de hele wereld aangaat. En of het nu Trump of Clinton is die wint, er zullen altijd mensen zijn die daarin lijnrecht tegenover elkaar komen te staan. En op een niet-politieke plek als Barfplaats, waar mensen een gemeenschappelijke interesse hebben die niks met deze verkiezingen te maken heeft, vind ik het persoonlijk zonde om te zien dat dit nu al voor een soort tweedeling zorgt tussen in elk geval 2 leden. Hier ben ik niet pro-trump of pro-clinton. Hier ben ik niet pro-wilders of anti-wilders. Hier ben ik gewoon pro-hond en pro-kat :)
Ik schrijf dat ik Trump aanhangers niet in mijn vriendenkring wil. Het staat Trump aanhangers vrij om gewoon van dit forum lid te zijn. Maar meneer Trump noemt bijvoorbeeld de milieu problematiek een HOAX. Als je zoiets durft te beweren dan spoor je niet. Dan spoor je gewoon echt heel erg niet. En daar hoef ik inderdaad niet mee bevriend te zijn. Maar ik zeg nergens dat Diego's account hier opgeheven gaat worden, toch?

En verder lijkt het mij niet meer dan logisch dat dit soort verkiezingsuitslagen de wereld weer voor een paar dagen (weken, maanden of zelfs jaren) in tweeën splijten. Ik vind het echt verschrikkelijk dat mensen als Trump president van de USA kunnen worden. Echt meer dan verschrikkelijk :'( . Dit impliceert namelijk veel meer dan dat Trump de nieuwe president van de USA is. Heel veel meer. En als het die kant op gaat met de wereld, dan vind ik het er nog erger mee gesteld dan waar ik al bang voor was....
#3260987
Lizzy schreef: Maar ik zeg nergens dat Diego's account hier opgeheven gaat worden, toch?
Nope. Daar doelde ik ook niet op :)
Vind het gewoon altijd jammer om te zien dat de sores die politiek heet ook op fora als dit voor ophef en discussies zorgen. In mijn ogen zijn we hier allemaal vooral om elkaar te helpen bij het gezond en gelukkig houden van onze viervoeters. En daarbij is politiek wel het laatste dat mij zal leiden in het contact dat ik wil hebben met mensen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door