Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3269793
Kim_S schreef:In de binnenspeeltuin met 8 kinderen.
The horror :nerves: :nerves: :nerves: :nerves:
In mijn eentje, op de bank, hondje naast me, bakje chips erbij....

Ruilen? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3269803
Kim_S schreef:In de binnenspeeltuin met 8 kinderen.
The horror :nerves: :nerves: :nerves: :nerves:
Oh, gruwels. Ik leef met je mee. :-* :bigarmhug:


Wij gaan straks buiten borrelen met de buurt, bij de kerstboom. Hapje, drankje, vuurkorf, even bijkletsen. :)
#3270177
Samen met manlief aan de klus voor de eerste bench geweest. Het frame staat! Uiteraard veeeeeel groter dan mijn bedoeling was (iets met binnen en buiten maten) maar binnenkort zijn we van die lelijke draadbenches af. Lola krijg een super de luxe, steigerhouten bench waarvan de binnen maten 90x80x 60 zijn.....
Gebruikersavatar
Door kira
#3270187
Zit bij da en er wordt met zakken brokken gesjouwd. Assistente zegt tegen Arie die in de weg ligt daar gaan de brokjes. Ik hoor Arie zeggen wat zijn dat? Ze gaat ook niet aan de kant dus ze doen hink stap sprong
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3270197
kira schreef:Zit bij da en er wordt met zakken brokken gesjouwd. Assistente zegt tegen Arie die in de weg ligt daar gaan de brokjes. Ik hoor Arie zeggen wat zijn dat? Ze gaat ook niet aan de kant dus ze doen hink stap sprong
Goed zo Arie! zegt Oscar. Van mijn pepernoten afblijven jij :P

En snel weer op 4 poten lopen :-*
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3270210
vandaag de dierenwinkel ingestapt voor brokjes na 8 of 9 jaar ... (het enigste wat noa nog eet )
en dan schrik je je te pletter , als je er al een tijd niet naar hebt gekeken , van de hoeveelheid soorten en prijzen :o
Gebruikersavatar
Door kira
#3270254
Kaela schreef:Goed zo Arie! zegt Oscar. Van mijn pepernoten afblijven jij :P

En snel weer op 4 poten lopen :-*
Arie heeft na veel aandringen dat vis koekje van de dokter aangenomen na paar keer uitspugen. Daarna is de dokter even gewassen door drie poot.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door