Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#3242498
Oh leuk een duif kaela. Mag best gezellig hier komen wonen van mij. Maar denk de eigenaar reageert wel weer. Neem aan die wil die duif wel terug.

Blij dat dit de laatste warme dagen van het jaar zijn en we deze zomer eigenlijk een heerlijke zomer hebben gehad. Had allemaal nog wat natter en koeler gemogen maar vooruit je kunt niet alles hebben. Onze haan is gaan hemelen en nu heeft een ander huis een haan. Zuur voor de ene buur die dit allemaal niets vindt. Van het nageslacht van mijn haan heb ik volgens mij in ieder geval drie hanen en nog spul dat te klein is. Dus volgend jaar wel weer kuikens.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3242501
kira schreef:Oh leuk een duif kaela. Mag best gezellig hier komen wonen van mij. Maar denk de eigenaar reageert wel weer. Neem aan die wil die duif wel terug.

Blij dat dit de laatste warme dagen van het jaar zijn en we deze zomer eigenlijk een heerlijke zomer hebben gehad. Had allemaal nog wat natter en koeler gemogen maar vooruit je kunt niet alles hebben. Onze haan is gaan hemelen en nu heeft een ander huis een haan. Zuur voor de ene buur die dit allemaal niets vindt. Van het nageslacht van mijn haan heb ik volgens mij in ieder geval drie hanen en nog spul dat te klein is. Dus volgend jaar wel weer kuikens.
Meen je dat? Want wij hebben allang besloten dat meneer-baas-van-Karel met een héél overtuigend verhaal moet komen wil hij Karel terugkrijgen. We hebben eens op wat duivensport sites gelezen en daar wordt je niet vrolijk van. En Karel hoeft van ons echt niet te hemelen omdat ie toevallig een afslag heeft gemist.

Arme buren, volgend jaar gewoon weer nieuwe hanen dus. En nu al bij andere buren. Ach ja, zij kunnen ook niet alles hebben ;D Misschien vinden ze een koerende duif (of hoe zeg je dat) wel leuk :P
#3242505
Ondanks het warme weer een hele lange werkdag gemaakt. Maar ben dan ook mooi opgeschoten, geeft toch altijd een fijn gevoel.
Charlie hield mij zoals altijd gezelschap, languit onder het bureau, gelukkig mocht ik ook af en toe mijn benen even strekken van hem.
Gebruikersavatar
Door kira
#3242510
Kaela schreef:Meen je dat? Want wij hebben allang besloten dat meneer-baas-van-Karel met een héél overtuigend verhaal moet komen wil hij Karel terugkrijgen. We hebben eens op wat duivensport sites gelezen en daar wordt je niet vrolijk van. En Karel hoeft van ons echt niet te hemelen omdat ie toevallig een afslag heeft gemist.

Arme buren, volgend jaar gewoon weer nieuwe hanen dus. En nu al bij andere buren. Ach ja, zij kunnen ook niet alles hebben ;D Misschien vinden ze een koerende duif (of hoe zeg je dat) wel leuk :P
Past er best wel bij een duif. Ik ga even wat info doornemen (lees checken of mijn geheugen klopt) over wat een duif nodig heeft en of we hem dat kunnen bieden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3242514
Charlie Angel schreef:Ondanks het warme weer een hele lange werkdag gemaakt. Maar ben dan ook mooi opgeschoten, geeft toch altijd een fijn gevoel.
Charlie hield mij zoals altijd gezelschap, languit onder het bureau, gelukkig mocht ik ook af en toe mijn benen even strekken van hem. Afbeelding
Wat een goedzak is het toch :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Radja
#3242524
Kaela schreef:Radiostilte van Karel zijn echte baasjes :-X Looks like we've got ourselves a pigeon!
Meestal willen ze zo'n duif niet terug,omdat de duif de weg niet terug kon vinden,dus zijn ze niets meer waard :-[
Hier ook vaak een postduif aankomen vliegen,wij ook bellen,werd er gezegd draai hem de nek maar om!
Door eelke
#3242532
Ik kwam later thuis. Meneer had de deur op de knip gedaan en nam zn telefoon niet op. Heb ik bij mezelf ingebroken.

Nu 2 honden over de sjas...

Toch waakhonden dus.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3242537
kira schreef:Past er best wel bij een duif. Ik ga even wat info doornemen (lees checken of mijn geheugen klopt) over wat een duif nodig heeft en of we hem dat kunnen bieden.
Wow! Karel zou in een paradijsje komen bij jullie! Denk er maar even over na. Ik kom hem met alle liefde brengen en als er iets aangeschaft moet worden dan is dat ook geen probleem.
Door - pien -
#3242584
Kaela schreef:Meen je dat? Want wij hebben allang besloten dat meneer-baas-van-Karel met een héél overtuigend verhaal moet komen wil hij Karel terugkrijgen. We hebben eens op wat duivensport sites gelezen en daar wordt je niet vrolijk van. En Karel hoeft van ons echt niet te hemelen omdat ie toevallig een afslag heeft gemist.

Arme buren, volgend jaar gewoon weer nieuwe hanen dus. En nu al bij andere buren. Ach ja, zij kunnen ook niet alles hebben ;D Misschien vinden ze een koerende duif (of hoe zeg je dat) wel leuk :P
Uh oh ::) Hier jaren geleden ook een uitgeputte duif onder de struik vandaan geplukt. Weet je wat de meneer van de dierenambulance zei? Lekker laten aansterken, ringetje erafknippen en vrij laten, dat baasje draait 'm z'n nek om. Die heeft alleen wat aan duiven die gewoon weer thuis komen en niet aan losers die de weg kwijt raken...
Door frodo quin
#3242604
- pien - schreef:Uh oh ::) Hier jaren geleden ook een uitgeputte duif onder de struik vandaan geplukt. Weet je wat de meneer van de dierenambulance zei? Lekker laten aansterken, ringetje erafknippen en vrij laten, dat baasje draait 'm z'n nek om. Die heeft alleen wat aan duiven die gewoon weer thuis komen en niet aan losers die de weg kwijt raken...
Dat is inderdaad de normale mentaliteit onder de duivensportmensen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3242631
8 september mag ik een radioactieve pannenkoek eten in het MMC voor een maagontledingsscintigrafie. Ga ik gelijk informeren waarom ik 4 dagen moet blijven terwijl in de folder van de operatie staat dat het soms een dagbehandeling, soms 1 nachtje blijven is. Zouden ze me dan zo lief vinden? :P :P :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3242637
Ze komen Karel alsnog morgen ophalen! Ik vind het moeilijk omdat ik nou zo het idee heb dat hij niets meer waard is voor ze, maar hij is van hun en het klonk wel goed. Ze doen er moeite genoeg voor uiteindelijk.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3242641
Wanneer ze de duif zouden komen ophalen uit Leeuwarden vanuit Rotterdam dan is de duif ze blijkbaar wel iets waard. Maarja eerst zien dan geloven ;)

Apart Pauline, inderdaad dan maar even goed navragen wat je nou kan verwachten. Vind het wel heel fijn voor je dat er nu wat actie komt om van de klachten af te komen en er nu wel een realistische oorzaak gevonden lijkt te zijn. Sterkte!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door