Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3389082
- pien - schreef: wo 06 nov 2019, 12:22
Best spannend, voor het eerst met vier van die apen op pad :whistle:
Kleinhond Yuna is weer een dagje bij mij want dochter moest extra lang werken ivm de staking vandaag. Geen probleem hoor :biggrin2:
En hoe ging dat, met alle vier op pad?
Leuk dat Yuna weer een dagje bij jullie was en voor je dochter ook heel fijn dat ze een lief oppasadres hebben :)
Door - pien -
#3389089
zurca schreef: do 07 nov 2019, 11:03 En hoe ging dat, met alle vier op pad?
Leuk dat Yuna weer een dagje bij jullie was en voor je dochter ook heel fijn dat ze een lief oppasadres hebben :)
Ja, ze zijn erg blij dat ze af en toe een dagje bij mij kan. Ik heb altijd gezegd 'ik word geen oppasoma' maar toen bedoelde ik voor kinderen :biggrin2:
Vorige keer was het een beetje hommeles met Gabi, hij gromde als ze bij 'm in de buurt kwam, de mannen zijn op leeftijd en dit is een pubertje, wel een schattig, rustig pubertje, maar toch. Dus zij ligt achter in de kamer en de mannen liggen voor...ik plak dan met afplaktape een streep op de grond waar ze achter moet blijven (tip van m'n gt), nou deed ze dat gister iets slechter dan de vorige keer :biggrin2: maar de mannen vonden het goed dat ze met hen meeblafte en voor in de kamer stond toen er werd aangebeld ;D
Wandelen was een beetje pootje-over af en toe, toen ik wat lijnen had ingekort en iedereen gewend was ging het prima!
In het begin trok ze erg aan de lijn, ze vond het allemaal spannend, had nog nooit van zo dichtbij een trein gezien en gehoord! :o ;D
Toen gebeurde er nog iets spannends: ze mocht mee in mijn auto naar haar huis! Omdat mijn dochter zoveel uur aan het werk was had ik aangeboden om haar naar huis te brengen ipv dat mijn dochter weer hier langs zou moeten.
#3389095
- pien - schreef: do 07 nov 2019, 14:02 Ja, ze zijn erg blij dat ze af en toe een dagje bij mij kan. Ik heb altijd gezegd 'ik word geen oppasoma' maar toen bedoelde ik voor kinderen :biggrin2:
Vorige keer was het een beetje hommeles met Gabi, hij gromde als ze bij 'm in de buurt kwam, de mannen zijn op leeftijd en dit is een pubertje, wel een schattig, rustig pubertje, maar toch. Dus zij ligt achter in de kamer en de mannen liggen voor...ik plak dan met afplaktape een streep op de grond waar ze achter moet blijven (tip van m'n gt), nou deed ze dat gister iets slechter dan de vorige keer :biggrin2: maar de mannen vonden het goed dat ze met hen meeblafte en voor in de kamer stond toen er werd aangebeld ;D
Wandelen was een beetje pootje-over af en toe, toen ik wat lijnen had ingekort en iedereen gewend was ging het prima!
In het begin trok ze erg aan de lijn, ze vond het allemaal spannend, had nog nooit van zo dichtbij een trein gezien en gehoord! :o ;D
Toen gebeurde er nog iets spannends: ze mocht mee in mijn auto naar haar huis! Omdat mijn dochter zoveel uur aan het werk was had ik aangeboden om haar naar huis te brengen ipv dat mijn dochter weer hier langs zou moeten.
;D ;D
Voor honden uiteraard wel :biggrin2:
Fijn voor je dochter, en voor Yuna :)
Door hannabelgje
#3389115
Een dag met een dubbel gevoel. Weinig geslapen en erg verdrietig, maar ook blij met de nieuwe aanwinst van mijn buurtjes (gezinnetje van broerlief) die weer een hondje hebben sinds vandaag. Ik hoop dat hij en Zoë vriendjes gaan worden. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3389145
Van de week kennisgemaakt met een personal trainer. Heel de ochtend spannend en dus last van benauwdheid (iets met hyperventilatie ::) ). Gelukkig hoefde ik er niet zelf heen te rijden en heeft een vriendin me gebracht. Dat scheelde dus weer.

Heel fijn gesprek gehad en voorzichtig wat spieren geoefend waarvan ik allang vergeten was dat ik ze had.

Vanaf volgende week staat deze jongeman in de sportschool! :cool:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3389872
Ik keek net online wat er in de bonus is deze week bij de AH, want ik verwacht er dit weekend een bezoekje aan te brengen voor wat kleine vergeten dingetjes.
Zie ik ineens een scharrelkerstboom staan. Ik dacht nog: " ik heb liever vrije uitloop."
Bleek het een scharnierkerstboom te zijn :kippig: :slaapgebrek: :toeaanweekend:
#3389875
koekje schreef:Ik keek net online wat er in de bonus is deze week bij de AH, want ik verwacht er dit weekend een bezoekje aan te brengen voor wat kleine vergeten dingetjes.
Zie ik ineens een scharrelkerstboom staan. Ik dacht nog: " ik heb liever vrije uitloop."
Bleek het een scharnierkerstboom te zijn :kippig: :slaapgebrek: :toeaanweekend:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door smulpaap
#3389919
koekje schreef: vr 22 nov 2019, 18:06 Ik keek net online wat er in de bonus is deze week bij de AH, want ik verwacht er dit weekend een bezoekje aan te brengen voor wat kleine vergeten dingetjes.
Zie ik ineens een scharrelkerstboom staan. Ik dacht nog: " ik heb liever vrije uitloop."
Bleek het een scharnierkerstboom te zijn :kippig: :slaapgebrek: :toeaanweekend:
;D ;D ;D :biggrin2: Scharrelkerstboom
Door Siberienne
#3389921
koekje schreef: vr 22 nov 2019, 18:06 Ik keek net online wat er in de bonus is deze week bij de AH, want ik verwacht er dit weekend een bezoekje aan te brengen voor wat kleine vergeten dingetjes.
Zie ik ineens een scharrelkerstboom staan. Ik dacht nog: " ik heb liever vrije uitloop."
Bleek het een scharnierkerstboom te zijn :kippig: :slaapgebrek: :toeaanweekend:

;D ;D ;D

Zo las ML op een bord in België: bedrijfsoverdrachten, onroerende goeden en omkopingen. Maar dat was toch echt opkopingen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3390197
:2funny: :2funny: :2funny:


Ik ben druk geweest, de afgelopen maanden. Eigenlijk drukker dan prettig is, dat merk ik aan mijn lijf.
Heb de agenda gedeeltelijk geblokt en ga nu weer proberen bij te komen. :)

Moyra gaat nog steeds prima. :thumbsupup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door