Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3245593
Gaap, al vanaf 7 uur wakker dankzei vriendlief.
Hij heeft een beetje last van paniek aanvallen de laaste week, stres over zijn eigen bedrijf waar hij niet mee veder wil gaan zo als het nu gaat en bang of hij wel een goede vader word :-*
Papa worden is ook heel spannend en zeker als je dan ook niet lekker in je vel zit omdat je werk niet gaat zo als je wilt, hij heeft het een beetje gehad.

Dus hij moest even praten en gerust gesteld worden, zou normaal niet zo erg zijn maar vandaag moet hij ook weer werken en ik ga mee dus kan ik nu niet bij slapen.
7 uur is toch vrij vroeg als je pas om 2 uur bent gaan slapen, gaaaaaaaap

Haku mocht ook helpen trosten en mocht voor een keer op bed, als dank heeft hij net zo lang lopen mopperen tot we opstonden en hem uit gingen laten ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3245711
Hier ging de wekker om 7:30 en dat vond ik ook erg vroeg nadat ik gisteravond om half 2 op bed lag ::) en dan gistermiddag ook nog hele middag aan het sauzen geweest (oefenen voor eigen huis) en gisteravond naar het voetbal.
Vandaag wel erg moeten lachen om dochtertje van vriendin. Ze werd vandaag gedoopt en heeft bijna alleen maar geslapen. Moesten ook nog foto's worden gemaakt van gezin met dochter in doopjurk. Wachten tot ze wakker werd maar ze sliep heerlijk door ;D toen ik om half 3 weer naar huis ging sliep ze nog steeds en stonden ze op punt om haar maar wakker te maken :P Gelukkig hadden ze moderne dominee i.t.t. dominee vorige week bij trouwerij van collega (je mag absoluut niet scheiden en andere dreigende teksten over ballingschap blabla, totaal niet vrolijk of feestelijk).
Nu wel weer genoeg kerk gezien voorlopig ;)
#3245731
koekje schreef:Gefeliciteerd!
:D merci!
Zo grappig om te lezen hoe onzeker je dan bent in het begin. En hoe vlot ik van mijn oorspronkelijke idee, parttime barf, afstapte en toch koos voor fulltime barf, dankzij alle hulp
Door sella
#3245738
He grappig ik ben ook 10 jaar geleden van brok naar kvv en in 1 keer naar barf gegaan omdat ik teveel bijproducten had en er geen kvv meer paste in de vriezer.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3246067
In oktober nog een midweek naar Dogglywood geboekt! Vorig jaar op de clubmatch van de LKN een bon voor Dogglywood gewonnen en deze gaan we in oktober innen. :D Ontzettend veel zin in!! :daisy: :groupwave2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3246091
Lekker vooruitzicht, Els! :thumbup:


Wij zijn net terug, de eerste werkdag zit er al weer op. Alle vakantiewassen gedraaid, het droogt wel lekker snel nu!
Caravan gepoetst, die kan weer naar de stalling.
Het begint hier aardig op te warmen. Ik ga straks nog wel even wat administratie doen op het werk, daar is het tenminste lekker koel. ::)
Door Too
#3246103
Lekker Els, t is al bijna oktober!!

Vanmorgen de resten van een verstandskies ingeleverd.. probeer nu te bedenken of ik onnodig stoer doe als ik geen paracetamol inneem :-\
Traumeel, beetje koelen... ben er wel weer klaar mee :P Had ik al gezegd dat ik hier niet zo goed in ben :biggrin2:
Door frodo quin
#3246120
Inderdaad. De verdoving werkt nu nog, maar als die straks uitgewerkt is zal je zelfs met volle dosis pijnstilling nog pijn hebben en dan krijg je het veel moeilijker onder controle. Nu als je geen pijnstilling wil nemen ook goed hoor, maar je gaat er straks niet zo blij mee zijn denk ik. ;)
Door Too
#3246134
Dank dames dat had ik me ook al bedacht.. en t is niet eens omdat ik niks in wil nemen hoor,
t ging gewoon wel lekker kon mijn neus weer voelen, kaak bewegen voelde me weer 'een hele piet'
Heb er voor de zekerheid eentje genomen! Vanavond nog 's en dan zie ik morgen wel weer verder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door