Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#3331437
Net thuis uit het ziekenhuis. Vriendlief was met Tammo gaan wandelen. Tammo ziet fazant en zet een spurtje in terwijl vriendje denk ik de andere kant uit kijkt. Voet stond vast en door de ruk zei zijn been knak. Achteraf en geen telefoon bij “want die was leeg”. Heeft zichzelf dus een 30 meter op zijn rug naar de weg proberen te slepen.
Blijven gillen in de hoop dat er iemand kwam.

Ondertussen Tammo los moeten maken omdat die de riem om zijn gebroken been aan t wikkelen was. Ons knappe ongeleide projectiel bleef bij het baasje. Ben zo trots op hem.

Geen idee hoe lang dat heeft geduurd maar uiteindelijk zijn er mensen uit een boerderij komen kijken omdat het schreeuwen wel erg lang aan hield.
Die mensen hebben 112 gebeld. Vriendje wist alleen het vaste nummer van zijn ouders uit zijn hoofd. Schoonmoeders mij weer gebeld dat ambulance er was. Ze waren aan het wachten op de brandweer want er moest een hek los geknipt worden.

Ik was om 18.00 uur in het ziekenhuis. Wachten tot ze hem binnen zouden brengen. Om 18.40 nog maar eens gaan vragen of hij er nog niet was.
O ze waren meteen foto’s maken en daar mag u niet bij zijn dus had roepen nog geen zin.
Tegelijk dat ik daar sta rollen ze hem voorbij.
Lang verhaal kort eindigen. Hij heeft zijn scheenbeen gebroken. Morgen krijgt hij een operatie omdat het gips te weinig deed.

Eenmaal op de kamer 22.00 uur ongeveer. Naar de auto om wat te eten te halen (ik was boodschappen aan het doen). Daarna naar huis wat spullen en drinken halen.
Afscheid genomen en Tammo bij de schoonouders op gaan halen.

Morgen maar rond 9 uur naar het ziekenhuis in afwachting van de chirurg. Twee horen toch meer dan 1. Morgen Tammo dus maar weer naar de schoonouders brengen en kijken wat de dag gaat brengen.

Had ik net geregeld dat ik lekker 4 dagen kon gaan carnavallen verzint hij dit weer.

O ja de lokale omroep wist er ook wat over te zeggen.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/27463 ... n+zet.aspx
Door Aprilsnow
#3331514
dinky89 schreef:Bericht onder het nieuwsbericht vind ik trouwens ook enorm heftig :o http://www.omroepbrabant.nl/?news/27405 ... aasje.aspx

Hopelijk herstelt je man voorspoedig! Zo blijkt maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit....
Ja die heb ik ook nog gelezen... onvoorstelbaar :o

Mijn vriend is vandaag geopereerd. In eerste instantie wilden ze een pin plaatsen maar bij nader bestuderen van de foto zaten er teveel scheurtjes in het onderste bot en waren ze bang dat een pen meer kapot zou maken.
Dus zijn het 2 plaatjes geworden. Operatie is goed gegaan, hij was vanmorgen als eerste om 10.00 uur aan de beurt.
Hij mag wel in het ziekenhuis blijven tot maandag omdat de gipskamer dan weer open is. Komt stiekem wel goed uit want maandag komt het bed dat tijdelijk in de huiskamer moet (we hebben geen trapleuning en de chirurg vond met 2 krukken los de trap op te risicovol ::) )
Al met al heeft hij nu weer genoeg praatjes dus het komt vast goed.
Door Cathelijn
#3331524
Aprilsnow schreef:Ja die heb ik ook nog gelezen... onvoorstelbaar :o

Mijn vriend is vandaag geopereerd. In eerste instantie wilden ze een pin plaatsen maar bij nader bestuderen van de foto zaten er teveel scheurtjes in het onderste bot en waren ze bang dat een pen meer kapot zou maken.
Dus zijn het 2 plaatjes geworden. Operatie is goed gegaan, hij was vanmorgen als eerste om 10.00 uur aan de beurt.
Hij mag wel in het ziekenhuis blijven tot maandag omdat de gipskamer dan weer open is. Komt stiekem wel goed uit want maandag komt het bed dat tijdelijk in de huiskamer moet (we hebben geen trapleuning en de chirurg vond met 2 krukken los de trap op te risicovol ::) )
Al met al heeft hij nu weer genoeg praatjes dus het komt vast goed.
Beterschap voor je vriend!

Het kwam om 2 uur zelfs op het journaal van radio 2.
Door smulpaap
#3331543
Aprilsnow schreef:Ja die heb ik ook nog gelezen... onvoorstelbaar :o

Mijn vriend is vandaag geopereerd. In eerste instantie wilden ze een pin plaatsen maar bij nader bestuderen van de foto zaten er teveel scheurtjes in het onderste bot en waren ze bang dat een pen meer kapot zou maken.
Dus zijn het 2 plaatjes geworden. Operatie is goed gegaan, hij was vanmorgen als eerste om 10.00 uur aan de beurt.
Hij mag wel in het ziekenhuis blijven tot maandag omdat de gipskamer dan weer open is. Komt stiekem wel goed uit want maandag komt het bed dat tijdelijk in de huiskamer moet (we hebben geen trapleuning en de chirurg vond met 2 krukken los de trap op te risicovol ::) )
Al met al heeft hij nu weer genoeg praatjes dus het komt vast goed.
Jeetje zeg wat een pech , en met ongelukkige afloop dus
Heel erg veel beterschap voor je vriend :-* :-*

En dat andere bericht zeg :-X Je zal een dergelijke idioot tegenkomen :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door