Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3327708
constance.blokzijl schreef:Oh maar het kan ook anders Afbeelding ik heb ze vanmiddag een rondje om de hei gedaan, dat is vaak lekker rustig, goed overzichtelijk voor mij dat ik ze los kan doen. Oo een gegeven moment zie ik een oudere meneer mij tegemoet komen, dus ik lijn ze aan (en in het bos hebben wij de flex mee; Harry heeft een nieuwe met stuk elastiek zodat mijn schouders niet helemaal stuk gaan) keurig aan de lijn, ik ga netjes links lopen, maar het stukje is net super smal en die meneer blijft gewoon in het midden lopen, niet aan de kant niets, dus Harry snuft aan hem, maar heeft een vieze bek en komt dus tegen meneer zijn broek aan. Ik roep al sorry! En hij gaat tekeer tegen me! En ik moet mijn honden bij me houden, hij wil niet dat er tegen hem op gesprongen wordt (dat deed Harry dan niet, zo groot was hij niet dan had hij waarschijnlijk ook nog omgelegen)
Ik heb meneer maar vriendelijk uitgelegd dat ik ook een hekel heb aan springende honden en ik ze al had aangelijnd en dat ik echt wel mijn honden bij me wil houden maar of het de bedoeling was dat ik dan op de hei of in het bos moest gaan staan want meneer ging zelf ook geen centimeter aan de kant, en dat op een pad van krap 2 meter breed het dan knap lastig heb. Dus nogmaals sorry maar als hij zelf iets meer aan de kant was gegaan was het niet gebeurd.
Ben braaf kalm gebleven maar was best boos, eerst bijna dwars door me heen lopen en vervolgens woest zijn dat ik mijn honden niet kort houd en hij vies wordt.
Heb ik ook eens gehad met Gijs als pup, 2 dames met een (klein?)kind, ene dame heel enthousiast naar Gijs, door haar hurken aaahhh lieve puppy! En de andere dame in paniek dat kind op tillen en gillen dat ik mijn hond bij moet houden. Uhh...sommige mensen, je zou ze...

Succes morgen Millymol, hopelijk worden ze mooi! Je woont in Amsterdam toch? Dat ben je volgens mij zo kwijt dan?
#3327734
MillyMol schreef:Vandaag hele huis doorgerend: alles opgeruimd en schoongemaakt, want morgen komt de fotograaf van de makelaar langs om foto’s te maken voor de brochure en Funda. Spannend!
Heel spannend! Succes! Maar een appartement in A’dam gaat nog steeds als warme broodjes dus dat moet goed komen!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3327736
constance.blokzijl schreef:Oh maar het kan ook anders Afbeelding ik heb ze vanmiddag een rondje om de hei gedaan, dat is vaak lekker rustig, goed overzichtelijk voor mij dat ik ze los kan doen. Oo een gegeven moment zie ik een oudere meneer mij tegemoet komen, dus ik lijn ze aan (en in het bos hebben wij de flex mee; Harry heeft een nieuwe met stuk elastiek zodat mijn schouders niet helemaal stuk gaan) keurig aan de lijn, ik ga netjes links lopen, maar het stukje is net super smal en die meneer blijft gewoon in het midden lopen, niet aan de kant niets, dus Harry snuft aan hem, maar heeft een vieze bek en komt dus tegen meneer zijn broek aan. Ik roep al sorry! En hij gaat tekeer tegen me! En ik moet mijn honden bij me houden, hij wil niet dat er tegen hem op gesprongen wordt (dat deed Harry dan niet, zo groot was hij niet dan had hij waarschijnlijk ook nog omgelegen)
Ik heb meneer maar vriendelijk uitgelegd dat ik ook een hekel heb aan springende honden en ik ze al had aangelijnd en dat ik echt wel mijn honden bij me wil houden maar of het de bedoeling was dat ik dan op de hei of in het bos moest gaan staan want meneer ging zelf ook geen centimeter aan de kant, en dat op een pad van krap 2 meter breed het dan knap lastig heb. Dus nogmaals sorry maar als hij zelf iets meer aan de kant was gegaan was het niet gebeurd.
Ben braaf kalm gebleven maar was best boos, eerst bijna dwars door me heen lopen en vervolgens woest zijn dat ik mijn honden niet kort houd en hij vies wordt.
Oja dat soort.....
Weet nog met Kaio ooit, waren dummy's aan het gooien. Dus ze komen iedere keer land op. Het zand is wel 100 meter breed. Maar een oudere jogger moest perse op een halve meter van Kaio langrennen, dus die sprong omhoog. Wij sorry. Een gehele scheldserenade, nou wij zeiden toch sorry, u had ook een bochtje kunnen maken. En hij ging maar door, we hebben gewoon gezegd: prettige dag nog meneer en we zijn gewoon verder dummy's gaan gooien. ::) en hij bleef maar tekeer gaan, nog maar eens prettige dag gewenst. Toen had ie door dat we toch niet meer gingen reageren en is ie maar afgetaaid.
Tja mijn hond hoort niet te springen maar mensen mogen ook zelf nadenken (en dat kan best als je niet denkt dat de hele wereld om je heen draait), komt van 2 kanten, en ik ga met zulke lui niet in discussie. En laat mijn dag dus niet verkloten. Gelukkig kom je de niet zo vaak tegen, de meeste snappen dit soort dingen wel ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3327737

MillyMol schreef:Vandaag hele huis doorgerend: alles opgeruimd en schoongemaakt, want morgen komt de fotograaf van de makelaar langs om foto’s te maken voor de brochure en Funda. Spannend!
Spannend :D
Door smulpaap
#3327759
MillyMol schreef:Vandaag hele huis doorgerend: alles opgeruimd en schoongemaakt, want morgen komt de fotograaf van de makelaar langs om foto’s te maken voor de brochure en Funda. Spannend!
Spannend ! Heel veel succes ;) Maar in die regio lukt het denk ik wel ?
Door MillyMol
#3327809
smulpaap schreef:Spannend ! Heel veel succes ;) Maar in die regio lukt het denk ik wel ?
Ik denk dat ik langer bezig ben om een appartementje terug te kopen buiten Amsterdam dan om mijn huis verkocht te krijgen. Het is echt gekkenhuis hier. Er staat bijna niets te koop en mensen overbieden de vraagprijs om maar niet mis te grijpen. Voor mij als verkoper is dat natuurlijk fijn, maar je zult maar koper zijn in Amsterdam.
Door smulpaap
#3327852
MillyMol schreef:Ik denk dat ik langer bezig ben om een appartementje terug te kopen buiten Amsterdam dan om mijn huis verkocht te krijgen. Het is echt gekkenhuis hier. Er staat bijna niets te koop en mensen overbieden de vraagprijs om maar niet mis te grijpen. Voor mij als verkoper is dat natuurlijk fijn, maar je zult maar koper zijn in Amsterdam.
Ja , dan moet je de hoofdprijs willen en kunnen betalen
Gebruikersavatar
Door kira
#3328095
vandaag een erg leuke dag gehad. Na een ochtendwandeling waarbij ik twee beertjes mee had naast andere die meestal niet in combi lopen omdat ze elkaar wel wat kunnen opjutten aan de andere kant ze hebben samen super veel lol hondjes omgeruild voor mijn kleine lieve Bart en senior Foppe voor jachttraining. De training was super lang en super leuk. Bart heeft heel veel geleerd bv dat je door een gat in een hek heen kunt om een konijn te vinden dat een markeer ook heel ver naast de werper kan komen etc. Hij vindt het super en zelf vindt ik dat hij het al heel leuk doet voor zijn leeftijd en ras. Foppe die heel doof is had even moeite om te herinneren welke sport we gingen doen maar opeens dacht hij, verrek ik moet dummy's halen en daar ging hij. Voor hem alle oefeningen aangepast aan zijn 11 jarige leeftijd. Vervolgens net op tijd thuis om weer nieuwe hondjes in te laden want ik had een wandeldate met een aantal mensen. Dikke pret had de rest van de roedel. En nu zitten we allemaal uitgeblust thuis en bedenken we dat we helaas morgen weer moeten werken. Bah.
Door eelke
#3328176
O oh, die Joep. Die kwam maar niet naar beneden en hoorde ik 'drentelen' boven. Ging ik kijken, was ie op een andere slaapkamer geraakt, had ie het weer in zijn kop gekregen en durfde hij niet meer over het laminaat terug te lopen. Arm onder zijn buik en toen durfde hij wel weer. Liep meteen de trap af, en halverwege een hele harde whooeoeeeeee brul, ik denk dat hij blij was dat ik hem kwam redden. Sukkeltje.

En het ging eigenlijk wel weer beter de laatste dagen... ::)
Door Zuzanna
#3329151
Véél te lang niet gereageerd hier!

Gisteren naar de trouw-beurs geweest met mijn vriend. Eind 2019 hebben we de grote dag gepland. We hadden al wel een idee van wat we ongeveer willen. Wel zijn we er open-minded heen gegaan.
Leuke dingen gezien en inspiratie op gedaan, onze plannenzijn ongewijzigd maar wel concreter geworden. Ook hebben we een juwelier ontmoet waarmee we zelf de ringen zouden ontwerpen en grotendeels zelf maken (onder begeleiding). Dat klinkt super leuk en ik heb nu ook echt zin om aan het organiseren te gaan!
Gebruikersavatar
Door kira
#3329152
eelke schreef:O oh, die Joep. Die kwam maar niet naar beneden en hoorde ik 'drentelen' boven. Ging ik kijken, was ie op een andere slaapkamer geraakt, had ie het weer in zijn kop gekregen en durfde hij niet meer over het laminaat terug te lopen. Arm onder zijn buik en toen durfde hij wel weer. Liep meteen de trap af, en halverwege een hele harde whooeoeeeeee brul, ik denk dat hij blij was dat ik hem kwam redden. Sukkeltje.

En het ging eigenlijk wel weer beter de laatste dagen... ::)
Hij zou familie van onze Sytzes kunnen zijn.
Door eelke
#3329153
kira schreef:Hij zou familie van onze Sytzes kunnen zijn.
Haha, dat zou zo maar kunnen natuurlijk. Dan is wel al het iq naar Sytzes gegaan denk ik, want Joep zou nooit een hulphond kunnen zijn ;D maar Sytzes heeft het dus ook? De vloer is lava?

Gefeliciteerd Zuzanna!
#3329160
Wat leuk Zuzanna!! :D

Dames hebben goed meegewerkt met nagels knippen vanochtend, dus was zo gedaan.
Voor 5 weken groentemix gemaakt en heerlijk in het zonnetje in het bos gewandeld. Wat lagen er veel bomen om. Grote joekels, zo doormidden geknapt alsof het niets is.

En op netflix Spaanse series ontdekt!
Velvet en Cable girls, beide aanraders :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door