Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Laika
#3383008
Zo'n kleinkind zou ik ook wel willen Pien! Ze is leuk

Veel plezier met kijken Kaela! We hebben gisteren gekeken bij dressuurwedstrijden in Exloo en toen we daar die prachtige baan zagen liggen hebben we ons voorgenomen om daar de volgende keer te gaan kijken als de IJslanders in actie komen.
Laatst gewijzigd door Laika op zo 04 aug 2019, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3383013
Laika schreef:Zo'n kleinkind zou ik ook wel willen Plien! Ze is leuk

Veel plezier met kijken Kaela! We hebben gisteren gekeken bij dressuurwedstrijden in Exloo en toen we daar die prachtige baan zagen liggen hebben we ons voorgenomen om daar de volgende keer te gaan kijken als de IJslanders in actie komen.
Oh dan heb je net de NK gemist, waar er nog kwalificaties gereden werden. Is zeker leuk om eens te gaan kijken!

De opening was leuk. Met een vreselijk selchte ijslandse zanger die vals zong ;D Dinsdag beginnen de proeven pas, morgen eerst fokkerij en dat vind ik wat minder leuk. Dus het is nog even geduld hebben.
#3383032
Leuk kleinkind Pien, geniet ervan!

Flink bezig geweest Annemarie, beterschap voor je voet.

Hier gaan met pijn in ons hart morgen de logees weer richting Italië, wat is de tijd vreselijk snel gegaan. We zullen ze echt weer gaan missen. Charlie heeft zich als afscheid stiekem ze op bed gewurmd.
Wel liggen er al plannen dat wij hen volgend jaar op gaan zoeken.
Door Cathelijn
#3383439
Ilan zijn favoriete kussen heeft een kapotte hoes. Vroeger (die hoezen van ons zijn denk ik al van 2 hondengeneraties geleden) kon je nog wel eens een losse kussenhoes vinden, maar nu zie ik in de winkels alleen complete kussens. Vaak te hard en met stugge stof. Daar houdt Ilan niet van :biggrin2: Hij heeft een kussen dat meer weg heeft van een hoofdkussen qua gevoel.
Heeft er iemand nog een adresje voor losse, gewone rechte, hoezen? Anders moeten we zelf aan het naaien denk ik.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3383452
Cathelijn schreef: vr 09 aug 2019, 09:42 Ilan zijn favoriete kussen heeft een kapotte hoes. Vroeger (die hoezen van ons zijn denk ik al van 2 hondengeneraties geleden) kon je nog wel eens een losse kussenhoes vinden, maar nu zie ik in de winkels alleen complete kussens. Vaak te hard en met stugge stof. Daar houdt Ilan niet van :biggrin2: Hij heeft een kussen dat meer weg heeft van een hoofdkussen qua gevoel.
Heeft er iemand nog een adresje voor losse, gewone rechte, hoezen? Anders moeten we zelf aan het naaien denk ik.

Maakt erna niet dat soort hoezen? anders idd zelf maken of een handige harriet zoek die het voor je kan.
#3383459
Cathelijn schreef: vr 09 aug 2019, 09:42 Ilan zijn favoriete kussen heeft een kapotte hoes. Vroeger (die hoezen van ons zijn denk ik al van 2 hondengeneraties geleden) kon je nog wel eens een losse kussenhoes vinden, maar nu zie ik in de winkels alleen complete kussens. Vaak te hard en met stugge stof. Daar houdt Ilan niet van :biggrin2: Hij heeft een kussen dat meer weg heeft van een hoofdkussen qua gevoel.
Heeft er iemand nog een adresje voor losse, gewone rechte, hoezen? Anders moeten we zelf aan het naaien denk ik.
Och de prins ;D ;D

Misschien zit hier wat bij?
https://www.comfort-kussen.nl/hond/loss ... tml?&ofs=0
Door hannabelgje
#3383714
Vandaag eindelijk golden paste gemaakt voor Zoë. Ze wordt een beetje traag. Misschien helpt het haar een beetje. Aangezien de mormels hier nu toch tijdelijk op kvv staan kan ik het daar mooi onder mengen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

#3383882
Cathelijn schreef: vr 09 aug 2019, 22:03 Ik was al gewaarschuwd dat je voor hetzelfde geld een heel nieuw kussen kunt kopen... bedankt voor de link, ik ga maar eens googlen op stofjes;)
Ohw ja dat is misschien wel zo...
Ik kwam er vorige week zelf op omdat ze een zachte Teddy kussenhoes (mijn dames houden ook van zacht :biggrin2: ) met waterdichte voering hebben. Lijkt me handig met Xindy die incontinent is. Maar ook (nog?) niet gekocht ;D

Zelf naaien is zeker goedkoper! Ben benieuwd naar het resultaat :)
Door Cathelijn
#3384006
El_Kato schreef: di 13 aug 2019, 21:27 Wij hebben begin dit jaar bij dit bedrijf nieuwe tuinkussens laten maken. Was niet goedkoop maar zijn erg mooi geworden. Ze hebben een ruim assortiment aan stoffen en ze zullen vast ook wel alleen hoezen maken. Misschien dat je hier warme kan ;)
https://www.schuimrubberbetaalbaar.nl
Ze hebben ook opruiming van stof, ff snuffelen :D . Denk dat ons mam het maken nog wel kan doen en dan vallen de kosten nog wel mee.
Door Siberienne
#3388004
Ronald schreef: di 15 okt 2019, 22:12 Morgen weer een dagje ziekenhuis... Een hyperventilatie provocatietest. Ik zie er tegenop als tegen een huis.
Hmmm, zouden de mensen die het moeten gaan doen zich vanavond afvragen hoe ze jou morgen geprovoceerd krijgen?

Ik vind dat soort termen altijd nogal grappig.

Waarom zie je er tegenop eigenlijk?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door