Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3399146
Hahahaha, ik heb op dit moment een coupe windhoos. :P En vierdagen haar. Niet het beste moment voor een foto. ;D

Deze is van 2018 met weinig krul, wel slag. De hoeveelheid krul ligt ook aan waarmee ik was, en wat ik daarna gebruik.
De lengte is nu ongeveer hetzelfde. Heb het in de tussentijd veel langer gehad, afgelopen zomer heb ik alleen maar rondgelopen met een grote knot bovenop m'n hoofd. Was heerlijk toen het zo warm was.
Hier was ik in het proces van niet meer zelf verven, had highlights van de kapper om het naar mijn eigen kleur (grijs) te krijgen, zonder een enorm rare uitgroei.
Eigenlijk wel een mooie kleur, als ik het zo terugzie. ;D Maar ik ben wel blij dat ik van het verven af ben. Het is nu een beetje van alles wat grijs. :g:

Edit: we gaan verder in een apart topic.
Bijlagen
IMG_20180621_103000084.jpg
IMG_20180621_103000084.jpg (1.41 MiB) 2086 keer bekeken
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op za 28 mar 2020, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3399148
Charlie Angel schreef: vr 27 mar 2020, 18:17 Eigenlijk zou Bobbie naar bevriende trimster gaan voor de eerste keer en zou ik het dan leren. Maar dat gaat nu natuurlijk even niet. Dus zelf maar toch de stoute schoenen aangedaan en Bobbie heerlijk gewassen en getrimd. En geprobeerd geen poedel van hem te maken.Afbeelding ik moet nog wel op les haha.
Er was natuurlijk gezegd dat hij moeilijk hanteerbaar was, maar wat heeft hij het super gedaan! Niets happen of naar doen, maar gewoon heel lief!


Afbeelding
Strak in het pak! :thumbup:
#3399431
Inge en Bono schreef: zo 29 mar 2020, 17:34 20200329_170518.jpg
Potbellie (ik weet ook niet hoe ik dat ooit bedacht heb ;D ) doet mee met de berenjacht. Pummeke fluistert in dat zíj de buurtpreventie doet :biggrin2:
:D :biggrin2:


Ik heb een knuffel-bever van de meiden in het raam gezet, een beer heb ik niet.
Maar Xindy wil hem het liefst terughalen :biggrin2:
#3399451
Inge en Bono schreef:
20200329_170518.jpg
Potbellie (ik weet ook niet hoe ik dat ooit bedacht heb ;D ) doet mee met de berenjacht. Pummeke fluistert in dat zíj de buurtpreventie doet :biggrin2:
Aah wat lief!

Ik heb geen beer meer in huis... En Harry voldoet niet ook al noem ik die wel eens beertje...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3400990
Zijn er hier meer mensen die zich zorgen maken over de gevolgen van de branden die in Oekraïne woeden bij Tsjernobyl? link
Ik vind het in ieder geval best angstaanjagend dat het zo dicht bij de 'sarcofaag' is gekomen terwijl uit het mos al extra straling vrijkomt door de verbranding :-\
#3400995
dinky89 schreef:Zijn er hier meer mensen die zich zorgen maken over de gevolgen van de branden die in Oekraïne woeden bij Tsjernobyl? link
Ik vind het in ieder geval best angstaanjagend dat het zo dicht bij de 'sarcofaag' is gekomen terwijl uit het mos al extra straling vrijkomt door de verbranding :-\
Ja..... en ik vind het verbazingwekkend hoe weinig ik erover kon vinden...
Ik heb vanmiddag een NOS bericht kunnen vinden waarbij aangegeven werd dat de branden onder controle waren... maar of dat ook werkelijk zo is weten we niet natuurlijk. Wel dat Oekraïne de branden in het begin wat onderschat had...

Edit: Euhm, jouw link dus Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door