Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3243774
rosmin schreef:Zo slaperig vandaag,
komt door het kijken naar de serie The Bridge 3
Gelukkig vrijdag laatste aflevering, kijk er naar uit om weer op tijd in bed te liggen ::)
+1! :biggrin2:
Door - pien -
#3243905
rosmin schreef:Zo slaperig vandaag,
komt door het kijken naar de serie The Bridge 3
Gelukkig vrijdag laatste aflevering, kijk er naar uit om weer op tijd in bed te liggen ::)
Wij hebben alles opgenomen :D
Gaan we een marathon houden :cool:
Door rosmin
#3243923
- pien - schreef:Wij hebben alles opgenomen :D
Gaan we een marathon houden :cool:

Oh wat een lange zit, een uur of 10 denk ik?
'k Heb dat een keer gedaan met de serie Homeland, maar na een paar uur toch flinke pauze ingelast.
Door - pien -
#3244019
rosmin schreef:Oh wat een lange zit, een uur of 10 denk ik?
'k Heb dat een keer gedaan met de serie Homeland, maar na een paar uur toch flinke pauze ingelast.
Geen idee of we dat redden ;D ...In ieder geval kunnen we nu kijken wanneer we willen :P
Gebruikersavatar
Door Radja
#3244082
Morgen een afscheidsfeest van hele goede vrienden die gaan emigreren naar Zuid-Spanje om daar een camperverblijf,dus echt allen voor campers,op te zetten. Vandaag heb ik als afscheidscadeau tapas gemaakt! Spaanse gehaktballetjes,varkenshaas in Mojo,Catalaanse kip en Mosselen op Spaanse wijze in de cataplana gemaakt! Komen ongeveer 50 gasten!
Door hannabelgje
#3244155
Voor het eerst een wormkit bij het woud besteld. Meteen maar met franse hartworm erbij als we toch bezig zijn. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. Ik heb alleen Zoë gedaan nu. Komt daar iets van wormen uit dan ontworm ik toch denk meteen de katten ook mee. Het is ondoenlijk te weten welke drol van wie is op de kattenbak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Radja
#3244190
Radja schreef:Morgen een afscheidsfeest van hele goede vrienden die gaan emigreren naar Zuid-Spanje om daar een camperverblijf,dus echt allen voor campers,op te zetten. Vandaag heb ik als afscheidscadeau tapas gemaakt! Spaanse gehaktballetjes,varkenshaas in Mojo,Catalaanse kip en Mosselen op Spaanse wijze in de cataplana gemaakt! Komen ongeveer 50 gasten!

Ik wist het al een tijdje,maar mocht niets zeggen voor het geval het niet door zou gaan,maar het TV programma "ik vertrek" gaan onze vrienden volgen en ook vanavond wordt er op het feest opnames gemaakt :cool: en omdat ik de warme tapas heb gemaakt............ ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3244193
Radja schreef:Ik wist het al een tijdje,maar mocht niets zeggen voor het geval het niet door zou gaan,maar het TV programma "ik vertrek" gaan onze vrienden volgen en ook vanavond wordt er op het feest opnames gemaakt :cool: en omdat ik de warme tapas heb gemaakt............ ::)
Ooooh wat leuk!!! Wij zijn fan van het programma :biggrin2:

OT: super leuke "puppycursus" (zonder pups ::)) gehad weer. Atz heeft heerlijk gespeeld met de 2 andere honden (dat vond ie de eerste keer nog heel eng), hij loopt uit zichzelf door de tunnel heen, en samen met mij over een lage kattenloop. Tussendoor steeds lekker snuffelen en spelen. Zo leuk om hem zo veel plezier te zien hebben, en het gaat zo heerlijk relaxed allemaal daar. Blij mee :)
Gebruikersavatar
Door Radja
#3244199
Kim_S schreef:Ooooh wat leuk!!! Wij zijn fan van het programma :biggrin2:
Wij ook,geen aflevering gemist,maar nooit verwacht er ooit zelf in te komen! Vanavond beginnen er weer nieuwe afleveringen!
Dit,van mijn vrienden, komt ergens in seizoen 17. Ze krijgen een cameraatje mee om tussentijds opnames te maken,krijgen andere emigranten ook en nav de gemaakte opnames en verloop van emigratie van alle die worden gevolgd,worden de uitzendingen bepaald.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3244202
Aprilsnow schreef:Alsof tapas maken voor zoveel mensen al niet spannend genoeg is.... Veel plezier en hopelijk gaat het je vrienden voor de wind met hun onderneming.



Is spannend,heel spannend,maar meer in de zin van of men het lekker vindt,het zijn nl niet de standaard tapas! Maar ik houd van koken,maar de uitdaging hier was om alles glutenvrij te maken en dat is gelukt!
Door eelke
#3244922
Oh, er is weer een duif tegen het raam gevlogen blijkbaar. Ik zie weer een hele afdruk staan. Beeeeeetje jammer (zeker voor de duif) want dat gebeurde steeds als ik mijn ramen had gezeemd. Dus beter maar niet meer doen dacht ik. Dat is nu toch al weer even geleden, maar helpt dus niet ::)

Zal wel komen omdat de zonnescreen steeds naar beneden is geweest met het warme weer, en nu af en toe weer ff omhoog kan.

Vanmorgen even puinruimen, en nog een belafspraak voor het werk. Verder vrij vandaag! Hield maar 1 afspraak over dus die verzet naar gisteren, kan ik mooi met de gup naar de dierenarts en morgen toch op mijn neefje passen.
Heel blij dat mijn vriend vanmiddag mee gaat. De vorige keer moest Gijs steeds in de auto wachten (als we aankomen, even wachten tot iemand kan helpen hem eruit te tillen, en achteraf, als ik binnen moet gaan betalen en een nieuwe afspraak moet maken enzo) vandaag is 5 min in een stilstaande auto in de zon te warm. Kan ik hem ook lekker zijn koeljas in de auto aan doen.
Joep mag weer bij mijn zusje gaan spelen. Die ook weer blij.
Door Too
#3244946
Ik doe of ik blind èn gek ben...
Poes doet of het zo hoort..... midden op tafel, naast de laptop óp een stapel schone was liggen slapen

Dat mag eigenlijk alleen als ik er niet naast zit ;D ;D
ze ligt dan ook heel consequent met haar rug naar me toe : als ik jou niet zie zie je mij ook niet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door