Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3247742
constance.blokzijl schreef:Ik heb me nog in kunnen schrijven voor een lezing van Sam Turner morgenavond Afbeelding
Puberteit bij de hond, altijd makkelijk met eigenwijze bullen Afbeelding
Mag ik ook een verslagje? Met een Etterhoun is dat ook wel handig :biggrin2:
#3247744
Kim_S schreef: Mag ik ook een verslagje? Met een Etterhoun is dat ook wel handig :biggrin2:
Sure Afbeelding

Geloof me ik ga heeeeeel secuur notities maken! Harry weet niet wat hem gaat overkomen haha!

Pfff, afgelopen zaterdag waren de vriendinnetjes met kids op bezoek, de jongste van bijna 2 liep aan het eind van de dag te zingen; Harry nee, Harry niet doen, Harry til (de s is nog moeilijk)

Mooi hoor zo'n spiegel Afbeelding
Door Tanna
#3247932
rosmin schreef:Na ruim 6 jaar niet op vakantie te zijn geweest ivm. Sam, vanmiddag week Terschelling geboekt.
Moet wel wennen aan het idee dat dit weer kan, voelt erg dubbel.

Toch maar lekker gaan genieten dadelijk!
Door Tanna
#3247933
Wij hebben vanmiddag Annemarie overvallen in haar natuurlijke werkomgeving :biggrin2: , ze nam dat gelukkig heel koel op. Het was leuk en gezellig, en helemaal leuk dat er ook hondjes naar binnen mogen!
Door eelke
#3248021
koekje schreef:Fik bij m'n overburen, houtzagerij. Het stinkt.

Asbest, je mag je tuin niet in las ik. Alles dicht gedaan? Ik had meneer ook maar ff geappt dat ie de ramen dicht moest doen.


En niet alleen asbest, natuurlijk ook het hout wat er ligt met de nodige lijm en chemische middelen erin, lijkt me...

Gelukkig brand meester las ik.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3248034
Tanna schreef:Wij hebben vanmiddag Annemarie overvallen in haar natuurlijke werkomgeving :biggrin2: , ze nam dat gelukkig heel koel op. Het was leuk en gezellig, en helemaal leuk dat er ook hondjes naar binnen mogen!

Hahaha, je bent me net voor. :)

Ik wist natuurlijk wel dat jullie in de buurt waren, maar dit was een superleuke verrassing! :-*
Tot snel! ;) :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3248381
Vanmiddag met Tanna en George gewandeld. Gezellig bijgekletst en ik ben voorzien van een heerlijke late lunch. :)


Daarna thuis 4 bierkratten schoongemaakt. :D
Meneer krijgt deze week een nieuwe knie en het bed moet een stukje omhoog, dat is makkelijker met uitstappen. Volgens Icare is dit de beste oplossing, gewone bedverhogers passen niet onder het bed wat wij hebben.
Volgens mij heb ik nog nooit eerder 4 kratjes in huis gehad! ;D
De kleur (groen met een ster) is wel slecht gekozen, past helemaal niet bij de slaapkamer. :-X
Had ik ook maar duidelijker moeten zijn. ;D
Door Tanna
#3248395
-Annemarie- schreef:Vanmiddag met Tanna en George gewandeld. Gezellig bijgekletst en ik ben voorzien van een heerlijke late lunch. :)


Daarna thuis 4 bierkratten schoongemaakt. :D
Meneer krijgt deze week een nieuwe knie en het bed moet een stukje omhoog, dat is makkelijker met uitstappen. Volgens Icare is dit de beste oplossing, gewone bedverhogers passen niet onder het bed wat wij hebben.
Volgens mij heb ik nog nooit eerder 4 kratjes in huis gehad! ;D
De kleur (groen met een ster) is wel slecht gekozen, past helemaal niet bij de slaapkamer. :-X
Had ik ook maar duidelijker moeten zijn. ;D
Dat was zeker heel gezellig!
Bierkratten onder je bed, ik herinner me dat nog wel van toen mijn zus en schoonzus in 1974 allebei hun eerste baby kregen. Het stond gewoon in de voorschriften : 4 bierkratten onder het bed, anders kwam de kraamverzorgster niet eens! :cool: Dat was nog flink doordrinken in de familie trouwens, 8 kratten........ Maar jouw meneer komt met een nieuwe knie terug, niet met een baby, hoop ik :biggrin2: !
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3248513
Tanna schreef:Dat was zeker heel gezellig!
Bierkratten onder je bed, ik herinner me dat nog wel van toen mijn zus en schoonzus in 1974 allebei hun eerste baby kregen. Het stond gewoon in de voorschriften : 4 bierkratten onder het bed, anders kwam de kraamverzorgster niet eens! :cool: Dat was nog flink doordrinken in de familie trouwens, 8 kratten........ Maar jouw meneer komt met een nieuwe knie terug, niet met een baby, hoop ik :biggrin2: !
Ja, dat was ook mijn eerste reactie. :biggrin2: Gelukkig kon meneer ze leeg ophalen. :D

Een baby! :o Als ik ooit kleinkinderen krijg is dat vroeg genoeg. ;) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door