Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3390850
smulpaap schreef: di 03 dec 2019, 21:08 Dat geeft vast weer een heel fijn gevoel ;)
Ja zijn ze toch beetje bij ons he? Is het gekke van verhuizen; hier hebben we geen gezamenlijke voetstappen meer staan, in het vorige huis hebben ze nog gewoond.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3390854
Siberienne schreef: di 03 dec 2019, 22:58 Ja zijn ze toch beetje bij ons he? Is het gekke van verhuizen; hier hebben we geen gezamenlijke voetstappen meer staan, in het vorige huis hebben ze nog gewoond.
Dat is wel heel raar. Maar zo zijn ze er toch weer bij en het zijn ook prachtige foto's!
#3390900
Siberienne schreef: di 03 dec 2019, 17:50 Van je huis je thuis maken: onze vorige honden hebben een plekje

9305C608-FE11-4038-A2EB-DA7164A45371.jpeg
Fijn is dat!

Hebben wij na de verhuizing ook als eerste gedaan, er zaten nog geen plinten op de vloer, maar de foto's hingen al :)

Dat je nu in een huis woont waar ze niet zijn geweest is idd wel wennen. Ik voel zelf wel meer afstand daardoor, maar goed dat is ook wel de realiteit ..
#3390901
Ik heb de afgelopen tijd ons huis seniorproof gemaakt. Ik kan niet langer ontkennen dat Xindy een dagje ouder wordt en wat last heeft van krachtverlies in haar achterhand, dus daar nu het huis op aangepast.
Vloerkleden neergelegd tegen het glijden, een opstapjebij de bank gezet (ideaal: de Plufsig speelmat van ikea in opgevouwen staat) en ze heeft nu een verhoogde voerbak, want als ze op vloerhoogte eet willen haar achterpoten omhoog.

Ik heb ook fijne truien voor de dames gescoord bij Ronda's Galgo shop. Ze zitten perfect, waren niet duur en de opbrengst gaat naar de Spaanse galgo's.

Zo komen we de winter wel door denk ik :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3392271
Ik moet met de honden lopen, maar ik heb geen zin... :(
Kan er niet bijvoorbeeld tussen 18.30u en 19.30u een staakt het vuren worden afgekondigd? ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door El_Kato
#3395373
Moest het topic even opduikelen ::)

Yeah vrijdag komt er iemand voor een kennismakingsgesprek voor de schoonmaak. Als we een klik hebben dan heb ik straks weer 1x in de 2 weken een echt schoon huis :D

Had al eerder een afspraak met iemand maar die kon steeds niet ivm een ziek kind en appte vanmorgen dat het misschien beter was als ik op zoek naar iemand anders ging. Jammer maar ze twijfelde ook al erg over de honden dus waarschijnlijk beter zo.
Door zurca
#3397313
Helemaal hip deze tijd is het zelf samenstellen en in elkaar zetten van lampen. Je zoekt een lichtbron uit, fitting, snoer etc. en je maakt er een originele lamp van. Als je wilt kan je een simpele fitting kiezen en deze hip maken met een fittinghuls.
Ik vind zulke lampen helemaal leuk en met een vriend met houtdraaien als hobby zag ik mogelijkheden ;D

Zie hier het resultaat (plafond gaan we nog mee verder want een gewoon plafondkapje is maar zo gewoon. Dus daar denken we nog ff over na voor iets origineels) Vandaag opgehangen :D
DSC_2777.JPG
DSC_2777.JPG (7.4 MiB) 2233 keer bekeken

DSC_2782.JPG
DSC_2782.JPG (6.78 MiB) 2234 keer bekeken
DSC_2783.JPG
DSC_2783.JPG (6.78 MiB) 2234 keer bekeken
Door - pien -
#3398832
zurca schreef: za 14 mar 2020, 22:51 Helemaal hip deze tijd is het zelf samenstellen en in elkaar zetten van lampen. Je zoekt een lichtbron uit, fitting, snoer etc. en je maakt er een originele lamp van. Als je wilt kan je een simpele fitting kiezen en deze hip maken met een fittinghuls.
Ik vind zulke lampen helemaal leuk en met een vriend met houtdraaien als hobby zag ik mogelijkheden ;D

Zie hier het resultaat (plafond gaan we nog mee verder want een gewoon plafondkapje is maar zo gewoon. Dus daar denken we nog ff over na voor iets origineels) Vandaag opgehangen :D

DSC_2777.JPG

DSC_2782.JPG

DSC_2783.JPG
Hee, deze lampjes kwam ik laatst tegen op internet.

Ik heb : een was aangezet en iemand (in de risicogroep) geholpen een bestelling te plaatsen bij Appie zodat hij niet de deur uit hoeft
Ik ga : een gans ontleden en haren wassen (Curly Girl routine) en een stoofpot maken. Meneer pien geeft les dus ik moet koken.
#3398855
- pien - schreef: Ik ga : haren wassen (Curly Girl routine) en een stoofpot maken. Meneer pien geeft les dus ik moet koken.
Ben ik heeeeel nieuwsgierig wat voor shampoo je gebruikt?

Ik heb voor de kerst ‘krullen geknipt’ waardoor m’n haar echt wel meer krult alleen kan ik nog niet echt spul vinden zonder de sls en waarbij ik allerlei schuim oid in mijn haar moet gooien om het wat fatsoenlijk te laten zittten...
dus een tip altijd welkom!

Heb nu sinds 2 weken de LUS brands. Shampoo, conditioner en dan nog een potje all-in-one wavey...
Heb al minder pluis en kan nu om de 3 dagen wassen...
(Wat echt fijn is maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen!)
Door - pien -
#3398898
constance.blokzijl schreef: wo 25 mar 2020, 20:02 Ben ik heeeeel nieuwsgierig wat voor shampoo je gebruikt?

Ik heb voor de kerst ‘krullen geknipt’ waardoor m’n haar echt wel meer krult alleen kan ik nog niet echt spul vinden zonder de sls en waarbij ik allerlei schuim oid in mijn haar moet gooien om het wat fatsoenlijk te laten zittten...
dus een tip altijd welkom!

Heb nu sinds 2 weken de LUS brands. Shampoo, conditioner en dan nog een potje all-in-one wavey...
Heb al minder pluis en kan nu om de 3 dagen wassen...
(Wat echt fijn is maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen!)
Hee, een mede CGM'er :biggrin2:
Mijn shampoo is The Ritual of Jing (heette eerder The Ritual of Dao).
Nou, ik doe het volgens bestanden van de CGMgroep op Facebook.
Plus ik weiger om 40 euro voor een fles shampoo uit te geven, die het vervolgens misschien niet is voor mijn haar. En ik wil dat het niet op dieren getest is. Dus het was nogal een gepuzzel ;D De Action heeft ook (goedkope) spullen. O wacht, jij woont niet in NL?
Heb jij lang haar? Dat is een hoop werk ja. Ik vind wel dat je er veel (krullen) voor terug krijgt :) :) :) Echt waanzinnig wat het verschil kan zijn. Maar het blijft best een gezoek naar wat werkt voor je haar. Ik heb nu ook spul in huis waarvan mijn haar gaat plakken :-X Misschien werkt het in combinatie met een andere gel wel, maar met de gel die ik nu heb niet. Af en toe lap ik alle regeltjes aan mijn laars hoor ;D
#3398911
- pien - schreef:
Hee, een mede CGM'er :biggrin2:
Mijn shampoo is The Ritual of Jing (heette eerder The Ritual of Dao).
Nou, ik doe het volgens bestanden van de CGMgroep op Facebook.
Plus ik weiger om 40 euro voor een fles shampoo uit te geven, die het vervolgens misschien niet is voor mijn haar. En ik wil dat het niet op dieren getest is. Dus het was nogal een gepuzzel ;D De Action heeft ook (goedkope) spullen. O wacht, jij woont niet in NL?
Heb jij lang haar? Dat is een hoop werk ja. Ik vind wel dat je er veel (krullen) voor terug krijgt :) :) :) Echt waanzinnig wat het verschil kan zijn. Maar het blijft best een gezoek naar wat werkt voor je haar. Ik heb nu ook spul in huis waarvan mijn haar gaat plakken :-X Misschien werkt het in combinatie met een andere gel wel, maar met de gel die ik nu heb niet. Af en toe lap ik alle regeltjes aan mijn laars hoor ;D
Ik woon wel in NL
Maar inderdaad het is een gedoetje hoor die krullen zeker met lang haar wat ik inderdaad heb.
Maar heel eerlijk, als ik foto’s zie van vroeger tot een paar jaar geleden maakt echt wel een wereld van verschil daar waar ik vroeger echt rommelig haar had, altijd ‘eigenwijs’ haar wat nooit eens in model zat heb ik nu echt wel krul in plaats van zo’n grove slag waardoor het net niks was, niet recht maar ook niet krulde. Keek altijd heel jaloers naar mensen die van dat mooie glanzende sluike haar hadden of mooie krullen.
Dus ja, ik merk ook echt onwijs veel verschil!
Alleen het wassen vind ik nu wel een dingetje haha, ik begreep nooit vroeger de zin, oh ik moet mijn haar wassen dat doe ik altijd in de avond, maar nu snap ik het beter. Foei, maar dat ik vervolgens ineens 3 dagen kan doen met alleen mijn haar wat vochtig maken en de ‘krul erin knijpen’ vind ik wel relaxed. De shampoo die ik nu heb, heb ik dus geen gels of andere dingen nodig en krult het nog steeds als een malle.

Ik ga een die CGM op fb opzoeken ben wel benieuwd. Het krullen knippen is me door een collega aangeraden en er gaat ineens een wereld voor me open haha. Maar mijn frustraties met mijn haar zijn al een heel stuk minder!
Door - pien -
#3398930
constance.blokzijl schreef: do 26 mar 2020, 12:12 Ik woon wel in NL
Maar inderdaad het is een gedoetje hoor die krullen zeker met lang haar wat ik inderdaad heb.
Maar heel eerlijk, als ik foto’s zie van vroeger tot een paar jaar geleden maakt echt wel een wereld van verschil daar waar ik vroeger echt rommelig haar had, altijd ‘eigenwijs’ haar wat nooit eens in model zat heb ik nu echt wel krul in plaats van zo’n grove slag waardoor het net niks was, niet recht maar ook niet krulde. Keek altijd heel jaloers naar mensen die van dat mooie glanzende sluike haar hadden of mooie krullen.
Dus ja, ik merk ook echt onwijs veel verschil!
Alleen het wassen vind ik nu wel een dingetje haha, ik begreep nooit vroeger de zin, oh ik moet mijn haar wassen dat doe ik altijd in de avond, maar nu snap ik het beter. Foei, maar dat ik vervolgens ineens 3 dagen kan doen met alleen mijn haar wat vochtig maken en de ‘krul erin knijpen’ vind ik wel relaxed. De shampoo die ik nu heb, heb ik dus geen gels of andere dingen nodig en krult het nog steeds als een malle.

Ik ga een die CGM op fb opzoeken ben wel benieuwd. Het krullen knippen is me door een collega aangeraden en er gaat ineens een wereld voor me open haha. Maar mijn frustraties met mijn haar zijn al een heel stuk minder!
Krijg jij je haar krullend met alleen shampoo :o
Ik heb tussen wavy en krullend haar in, het is nu korter bovenop en langer onderaan. De lange haren worden makkelijker pijpekrullen dan dat de korte haren krullen...of misschien moet ik m'n routine nog een beetje veranderen zodat het beter gaat krullen. Ik heb op zich makkelijk haar wat zich laat temmen met een beetje waxgel erin maar ik vind die krullen toch wel heel leuk!
Het is een heel ritueel : wassen, conditioner erin, niet helemaal uitspoelen, dan droogknijpen met een oud t-shirt, dan een plupje spul erin met Argan-olie (alleen in de punten), heel veel gel, en dan maar knijpen en laten drogen. Het duurt even (klein uurtje) maar dan hebbie ook wat :biggrin2:
Ik ben benieuwd of er nog meer CGM-mensen zijn hier ?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door