Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337444
Super leuke workshop gehad. Nu aan het nabewerken, zien of ik alles nog kan wat ik geleerd heb. In de auto naar huis een potje zitten janken, omdat ik na al die lieve en leuke honden Oscar zo mis :'(

Morgen staan er teckelknuffels op het programma, dus daar verheug ik me nu op!
Door Siberienne
#3337447
Kaela schreef:Super leuke workshop gehad. Nu aan het nabewerken, zien of ik alles nog kan wat ik geleerd heb. In de auto naar huis een potje zitten janken, omdat ik na al die lieve en leuke honden Oscar zo mis :'(

Morgen staan er teckelknuffels op het programma, dus daar verheug ik me nu op!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337456
Siberienne schreef::bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Thanx. Ik troost mezelf dan maar met het feit dat het een hele fijne dag met hele fijne hondjes was. En dat de enige reden dat het nu even pijn doet, is omdat het met Oscar ook fijn was.

De foto is klaar, de juf mag hem eerst nog even bekijken. Tijd om mijn bedje op te zoeken, al geloof ik dat Pongo nog even wil knuffelen voor het slapen gaan :smitten:
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3337478
Kaela schreef:Super leuke workshop gehad. Nu aan het nabewerken, zien of ik alles nog kan wat ik geleerd heb. In de auto naar huis een potje zitten janken, omdat ik na al die lieve en leuke honden Oscar zo mis :'(

Morgen staan er teckelknuffels op het programma, dus daar verheug ik me nu op!
:-* :bigarmhug:
Heel begrijpelijk, succes met de teckels morgen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337882
dinky89 schreef:Lees ineens over een 'natuursoap' in beleef de lente: https://www.vogelbescherming.nl/beleefd ... echte-buur
Vind ik toch mooi deze onvoorspelbaarheid, hoop je een zeearend te zien broeden gaat er een havik zitten broeden :biggrin2:
Mooi he! En de kauwen zitten in de kerkuilenkast. Ik kijk er elke dag even naar. En ik had liever naar de zeearenden gekeken, maar havikken zijn een hele leuke tweede!

Binnenkort ga ik met een vriendin daar een boottochtje doen. En dan maar hopen dat de deur een keer komt overvliegen!
Door hannabelgje
#3337961
Naar de Harry Potter studio's geweest vandaag. Het was fantastich. Nu moe en voldaan op de hotelkamer. Zometeen picknicken met sandwiches en sushi. Netflix kijken en op tijd ons mandje weer in.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3338616
Vandaag een heerlijk Doelloos Blokje Om geweest met de motor. Heerlijk weer (wel een beetje warm in het pak).

Nog even wezen kijken op de vliegbasis hier bij het starten van de middagrun. Zo'n pasje heeft best wel voordelen, alhoewel ik blij was dat ik mijn oordoppen in had.
Alleen foto's maken, dat mag dan weer niet...
Door smulpaap
#3338621
Ronald schreef:Vandaag een heerlijk Doelloos Blokje Om geweest met de motor. Heerlijk weer (wel een beetje warm in het pak).

Nog even wezen kijken op de vliegbasis hier bij het starten van de middagrun. Zo'n pasje heeft best wel voordelen, alhoewel ik blij was dat ik mijn oordoppen in had.
Alleen foto's maken, dat mag dan weer niet...

Gelijk heb je . Met dit mooie weer ;) En ja een pak is warm , maar ook veilig
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3338629
smulpaap schreef:Gelijk heb je . Met dit mooie weer ;) En ja een pak is warm , maar ook veilig
Ik rijd nooit zonder pak. In 1980 heb ik een zwaar motorongeluk gehad (met 180 uit de bocht gevlogen), maar mede dankzij goede kleding had ik nauwelijks letsel.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3338632
Zeker wanneer ik iemand in tshirt of korte broek op een moter zie vraag ik me altijd af of ze beseffen hoe enorm kwetsbaar ze zijn....... Fijn om te lezen dat jij je daar wel bewust van bent Ronald ;)
Kan me goed voorstellen dat het vandaag wel flink warm was met pak!

Hier na een dag werken nog even naar de praxis geweest voor tuintafel en daarna nog even in moestuin bezig :) Toch lekker dagje ondanks dat mijn lijf niet blij was met de hitte. Hopelijk snel minder tropische temperaturen :cool:
#3339129
Op RTLz de docu van Avicii an het kijken aangezien we tegenwoordig Netflix-loos zijn....
Hoe moeilijk lijkt het me om een introverte, verlegen knul te zijn en dan al zo enorm succesvol waarbij je succes inhoud dat je voor mega veel mensen moet optreden......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door