Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3242705
Oso-Bayou schreef:Wat een droppie met zijn grote oren, als ik in de buurt woonde dan kwam ik hem wel een dagje "lenen" ;) :-* :-*

Precies , die oren ;D :-* En wat een live blik zeg !
Ik heb twee langharen gehad . Mijn reu was vijf maanden en het was oor en langpoot :biggrin2:
#3244063
Bedankt voor jullie reacties! :) Wij vinden het ook echt een snoepie. :smitten: Maar goed, dat vindt iedereen natuurlijk van z'n eigen hond. ::)
src_esther schreef:Welkom! Prachtige HH.

Dropbox is een beetje gemeen bij het geven van de url voor de afbeelding.

Zoek de verschillen...
Dropbox geeft: https://www.dropbox.com/s/vdjgpdecsvj0n29/IMG_0974.JPG?dl=0
Maar je moet dit gebruiken: https://dl.dropboxusercontent.com/s/vdjgpdecsvj0n29/IMG_0974.JPG

Groet, Esther
Jeej, bedankt voor de uitleg! Ik ga eens kijken of het nu wel lukt dan... :)
Aprilsnow schreef:Dat roept herinneringen op :smitten: :smitten: :smitten:

Hij heeft echt een hele lieve blik
Hihi, hoe oud is die van jou? Dankje! :pup:
Dian schreef:Gefeliciteerd met jullie Floris. Wat kijkt hij lief de wereld in :smitten:
Heel veel plezier met Floris :D En wij houden van heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel foto's, dus voel je niet bezwaard zou ik zeggen :biggrin2: :biggrin2:
Haha, ik doe nog een poging dan.......

Afbeelding
Dag 1 (sorry, ik had hem gedraaid, maar nu is 'ie weer teruggedraaid... :???: )

Afbeelding
Lekker kauwen op z'n 'badje'..

Afbeelding
Op z'n kussen.. kiekeboe!

Afbeelding
Vorige week tijdens wandelen.. :dribble: :smitten:
#3244080
Hoi Astrid,

Stom zeg, op een of andere manier zie ik nu je topic pas. :D

Wij hebben 2 hollandse herders gehad. En, precies wat Aprilsnow zegt, het brengt veel herinneringen op als je weer HH-pup-foto's ziet. :-*

Hoe gaat het nu met jullie?
Speurt Floris al?

Heel veel plezier met hem!!!!
#3244126
Border Bandit schreef:Hoi Astrid,

Stom zeg, op een of andere manier zie ik nu je topic pas. :D

Wij hebben 2 hollandse herders gehad. En, precies wat Aprilsnow zegt, het brengt veel herinneringen op als je weer HH-pup-foto's ziet. :-*

Hoe gaat het nu met jullie?
Speurt Floris al?

Heel veel plezier met hem!!!!
Hihi, leuk! Wat voor hond heb je nu? En waarom geen HH meer?
Het gaat super goed! Onze proefles was helaas afgelast vanwege het warme weer (terecht, maar wel jammer). Nu is er een wachtlijst tot oktober.. :crying: Ach ja, binnenkort wel lekker zwemmen in het buitenbad hier in de buurt. :)
judith1967 schreef:Welkom!!!!

Hier ook een Hollander.

Mooie hond jouw Floris :smitten: :smitten:
Uit welke kennel komt Floris??
Jeej, alle Hollanders verzamelen..! ;) Dit was haar eerste HH-nestje. Frabalaya's F-nest is het geworden. Maisie (Guitig Maisie von Pinn’shof) x Koks (Djago vom Knabstrupperhof)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door