Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3236398
BelleFae schreef:Haha, nee geen vuilnisbakkie. Een Saluki. :biggrin2:
oef, das iets heel anders als een chi, hoe kom je zo bij dit ras?

Lekker dimg hoor!
Door BelleFae
#3236401
Martine-Tom schreef:oef, das iets heel anders als een chi, hoe kom je zo bij dit ras?

Lekker dimg hoor!
Wel wat anders ja, maar ook veel overeenkomsten hoor. Het is altijd al mijn droomhond geweest. Ik hou ook van eigenzinnige, aparte karakters. Ik vind het heerlijk. Zo'n prinses. Ze is ook echt heel erg leuk, nou moet ik zeggen dat ik ook wel hele leuke ouderdieren heb getroffen en leuke fokkers. Ze is niet hét Saluki eenkennig. Ze is heel open, vrij en sociaal. Echt een leuk hondje, maar wel heel apart. Je moet wel even wennen.
Bijvoorbeeld als ze in de tuin plast, dan doe je bij een pup: "JAAAAA GOEDZOOOOO WAAAUUWW ZAHRA JAAAA". Bij Zahra sta je gewoon voor lul. Die loopt door alsof ze niks gehoord heeft en het de normaalste zaak van de wereld is. Haha.
Het niets kunnen aanleren valt bij Zahra ook enorm mee. De eerste dag kon ze al "zit" en "af". Dat snapte ze gewoon meteen. Het is alleen anders, ze is heel snel met iets anders bezig, ze vindt zichzelf vooral erg leuk. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door