Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3229253
fransbulletje schreef:Ha ha ha zo kijkt Hugo ook naar Oliver , snapt er niks van waarom alles kapot moet.
Had een paar hele grote manden met knuffels van de afgelopen jaren want er ging nooit iets kapot en ze willen toch eens wat anders.
De manden zijn inmiddels leeg :biggrin2:
Jouw verhalen over Amber slepend met haar kleed moest ik altijd zo om lachen zag haar al gaan.
Hier dus nu ook zo'n figuur die met kleedjes loopt te slepen als ze volgens hem ergens hangen/liggen waar ze niet horen.
Lig iedere dag in een deuk om onze gekke Ollie, wat een heerlijk maf beest.
Huug wordt wel eens een beetje moe van hem :biggrin2:
Ja ze zijn echt zo gek als een deur hoor , en allemaal dezelfde maffe streken :biggrin2:
Ik had ooit voordat dit portret kwam bv een droogmolen in de tuin staan , nu heb ik een wasrek heel hoog uit het slaapkamerraam
Het is echt een zinloze missie om een droogmolen te hebben , ik piste in mijn broek van het lachen , en ik kon weer opnieuw een was draaien :biggrin2:
De wasmand met schone was in de kamer ..... kan wel . Maar nooit even weglopen , zelfs al staat de wasmand op tafel ..... Dan ""ben ik al begonnen hoor butler ""
Boodschappen gedaan , tas even in de keuken . Nodig naar de wc .... boodschappen opruimen . Ik had toch een tros bananen ? bananen verstopt in de mand onder het kussen
Zie ik dat goed ? Lap je de tafel ? ga ik even water drinken . Zo even lekker met mijn kop schudden , maar wel bij de tafel . Oh is dat niet goed ? Dan ""lap ik de tafel even ""
Of de baas , in de tuin aan het werk . Onkruid in een emmer .... oh leuk dan haal ik het er weer uit . Pak me dan als je kan
En de baas heeft eens een keer op zijn buik op de vlonder bij de vijver gelegen , in de vijver aan het werk dus . De baas kwam in de vijver terecht . Ze konden mij wegdragen :biggrin2: Ik zou er een boek vol van kunnen schrijven . En dat kan jij straks ook , hopelijk blijft Ollie ook heel lang lekker gek :biggrin2:
Door fransbulletje
#3229287
Geweldig en zo herkenbaar.
Oliver heeft iets met sopdoekjes, probeert ze altijd uit de keuken te pikken.
Hangt de vaatdoek iets over het randje...foetsie vaatdoek en zie het maar eens terug te krijgen veel te leuk dat spelletje.
Boodschappen gedaan dan moet Oliver wel even kijken wat er allemaal inzit.
Zijn hele hoofd moet dan in die tas met het gevolg dat alles wat bovenop zit geplet of kapot is. Kun je het niet goed zien zet je ook je voorpoten er even in.
Gras verticuteren kan hij ook heel goed tijdens zijn doldwaze 5 minuten s'avonds na het eten ( ons eten)
Ben je hem kwijt en kijk je naar buiten zit hij op een stoel aan de tuintafel, beest is echt zo maf.

Laatst nog een fotoshoot gedaan met hem, lachen hoor steeds met zijn kont naar de camera
Hij vindt het geweldig al die aandacht maar zit /ligt /staat geen seconde stil

Hier een duveltje uit een doosje...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vond dit een hele aparte foto van hem tijdens de buitenshoot

Afbeelding

Ze heeft echt geweldige foto's van hem gemaakt en we hadden nog meer voor hem in petto maar dan moet hij toch echt wat rustiger worden. Wie weet als hij wat ouder is... ;D
Door smulpaap
#3229319
fransbulletje schreef:Geweldig en zo herkenbaar.
Oliver heeft iets met sopdoekjes, probeert ze altijd uit de keuken te pikken.
Hangt de vaatdoek iets over het randje...foetsie vaatdoek en zie het maar eens terug te krijgen veel te leuk dat spelletje.
Boodschappen gedaan dan moet Oliver wel even kijken wat er allemaal inzit.
Zijn hele hoofd moet dan in die tas met het gevolg dat alles wat bovenop zit geplet of kapot is. Kun je het niet goed zien zet je ook je voorpoten er even in.
Gras verticuteren kan hij ook heel goed tijdens zijn doldwaze 5 minuten s'avonds na het eten ( ons eten)
Ben je hem kwijt en kijk je naar buiten zit hij op een stoel aan de tuintafel, beest is echt zo maf.

Laatst nog een fotoshoot gedaan met hem, lachen hoor steeds met zijn kont naar de camera
Hij vindt het geweldig al die aandacht maar zit /ligt /staat geen seconde stil

Hier een duveltje uit een doosje...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vond dit een hele aparte foto van hem tijdens de buitenshoot

Afbeelding

Ze heeft echt geweldige foto's van hem gemaakt en we hadden nog meer voor hem in petto maar dan moet hij toch echt wat rustiger worden. Wie weet als hij wat ouder is... ;D

Boodschappen die geplet zijn ;D ;D :biggrin2:
En ja volgens mij hebben ze allemaal een doekjes en kleden tic :biggrin2:
Wij hebben hier de nodige spellen van Nina Ottoson , ook de DogBrick (die met die schuifjes ) ... maar je maakt die schuifjes toch niet open . dat duurt veel te lang
Als je dat spel even in je waffel neemt en op lompe wijze laat vallen dan valt dat jammie er gelijk uit
En een fotoshoot ... eigenlijk zijn ze gewoon het leukst als ze zich gedragen zoals ze zijn :biggrin2:
Amber was drie , toen hebben we het viertal laten fotograferen
Door fransbulletje
#3229368
Ha ha ha dat zou Oliver ook doen met zo'n spel.
Hij doet dat met zijn Kong ook als die gevuld is met wat lekkers....in zijn bek en schudden maar zo leeg ;D

Kan inderdaad de hele dag wel met een fototoestel rondlopen :biggrin2:
Mascha ( fotograaf) heeft engelengeduld en is helemaal weg van hem.
Het zijn dan ook geen keurige portretten , ze zoekt echt iets aparts.
Had ook nog een engelse bobbyhelm, echte engelse legerhelm en uiteraard een bolhoed met sigaar maar daar had hij nog even geen zin in.
Een fotoshoot door haar is gewoon een hele dag leuke momenten pakken, binnen en buiten.
Kijk maar eens op haar site http://www.inspirationofnature.nl onder portfolio, pets kom je Ollie ook wel weer tegen toen was hij 9 maanden.
Hier zie je Hugo in een schapenvacht
Afbeelding
En onze grapjas nog een keer
Afbeelding
Door smulpaap
#3229409
fransbulletje schreef:Ha ha ha dat zou Oliver ook doen met zo'n spel.
Hij doet dat met zijn Kong ook als die gevuld is met wat lekkers....in zijn bek en schudden maar zo leeg ;D

Kan inderdaad de hele dag wel met een fototoestel rondlopen :biggrin2:
Mascha ( fotograaf) heeft engelengeduld en is helemaal weg van hem.
Het zijn dan ook geen keurige portretten , ze zoekt echt iets aparts.
Had ook nog een engelse bobbyhelm, echte engelse legerhelm en uiteraard een bolhoed met sigaar maar daar had hij nog even geen zin in.
Een fotoshoot door haar is gewoon een hele dag leuke momenten pakken, binnen en buiten.
Kijk maar eens op haar site http://www.inspirationofnature.nl onder portfolio, pets kom je Ollie ook wel weer tegen toen was hij 9 maanden.
Hier zie je Hugo in een schapenvacht
Afbeelding
En onze grapjas nog een keer
Afbeelding


Oh die zijn ook heel erg leuk zeg :-*

Heb je ""ik wil mijn zwembad binnen hebben "" ook al meegemaakt ? :biggrin2: Ook erg leuk , een zwembad gevuld met water in je woonkamer ::)
Als de schelpen staan , dan blijven de tuindeuren dus gesloten . Door de keukendeur past de schelp gelukkig niet

Of ""ook boekje lezen "" je legt even je boek weg , gaat even naar binnen . En bij terugkomst is het monster bezig met het boek

En vooral een zeer stevig ligbed voor in de tuin , ander wordt je dubbelgevouwen :biggrin2:
Door fransbulletje
#3229454
Ha ha ha zwembad naar binnen nog niet meegemaakt ;D maar zie het voor me
Maar het is ook heel leuk als je in je zwembad geweest bent om dan even gezellig op schoot te springen om een knuffel te geven.
Als baasje dan niet in je zwembad wil komen ga je toch even wat water brengen :biggrin2:

Oliver is nog niet aan boeken toe houdt het voorlopig bij de krant ;)

Ja humor hebben ze wel ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door