Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door flodder en dwarrel
#3223998
Doranto schreef:Ik heb even de link van Radja bekeken en zag dat ze er ook in het transparant zijn. Weet jij toevallig of je er dan ook door naar buiten kunt kijken? En denk je dat dit type gordijn een beetje 'lompe-hond-proof' is? ::)
Ik weet zeker dat t lompe hond, lompe kat en lompe baas proef is :P
Alleen niet of je er door heen kunt kijken....

Dwarrel gaat wel eens net met z'n kop er door heen liggen


Ik heb de witte met zwaluwen er op in elkaar gefreubeld. Je kunt ook n eigen ontwerp indienen; tenminste dat kon n jaar of 8 geleden....

Een vriendin die n uni kleur had, haalde ze er af en waste ze in n kussensloop in de wasmachine
Gebruikersavatar
Door Laika
#3224038
wij hadden een kattenstaartgordijn voor de buitendeur (die naar binnen toe opengaat) hangen.
We moesten er wel om denken dat het gordijn aan de kant moest hangen als de deur dicht was.
Anders liepen de honden met hun kop tegen de deur omdat ze niet konden zien dat de deur niet open was. Met een transparant gordijn heb je dat niet denk ik.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3224040
Laika schreef:wij hadden een kattenstaartgordijn voor de buitendeur (die naar binnen toe opengaat) hangen.
We moesten er wel om denken dat het gordijn aan de kant moest hangen als de deur dicht was.
Anders liepen de honden met hun kop tegen de deur omdat ze niet konden zien dat de deur niet open was. Met een transparant gordijn heb je dat niet denk ik.
;D ;D ;D sorry :-[ :biggrin2:
Door Danny
#3224047
Ah interessant topic dit! Wij hebben straks in ons nieuwe huis een pui met openslaande deuren. Moet ook nog verzinnen wat ik daar ga hangen.
Moet ook wel echt de muggen buiten houden. En makkelijk zijn met de hond.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3224055
Laika schreef:wij hadden een kattenstaartgordijn voor de buitendeur (die naar binnen toe opengaat) hangen.
We moesten er wel om denken dat het gordijn aan de kant moest hangen als de deur dicht was.
Anders liepen de honden met hun kop tegen de deur omdat ze niet konden zien dat de deur niet open was. Met een transparant gordijn heb je dat niet denk ik.
Oo daar zeg je zoiets, we hebbenhem net weer opgehangen, dus dat gaat hier ook weer gebeuren. ::) Gordijn hangt hier aan de buitenkant. Naja na een paar daagjes zijn ze erop berekend, en komen ze niet meer met een rotvaart naar binnen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3224079
MillyMol schreef:Er bestaan ook van die horgordijnen met magnetische sluiting, een soort van lamellen. Je hond kan daar gewoon doorheen en daarna sluit het zich weer door de magneetjes.
Die gaan wij hier ook proberen. Geen echte eigen ervaringen dus maar een kennis heeft dat en ik vind het er heel handig uitzien.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3224080
pearlsofpassion schreef:Die gaan wij hier ook proberen. Geen echte eigen ervaringen dus maar een kennis heeft dat en ik vind het er heel handig uitzien.
Die hebben wij momenteel ook, alleen is deze niet sterk genoeg voor onze hond, dus binnenkort zal ik ook iets anders moeten verzinnen.
Op zich bevalt hij heel goed!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3224081
Als een hond ze stuk maakt zullen peuters/kleuters daar ook wel in slagen zeker?
Toch nog maar eens over nadenken dan... En ik vond ze anders nog zo ideaal... :'(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3224082
pearlsofpassion schreef:Als een hond ze stuk maakt zullen peuters/kleuters daar ook wel in slagen zeker?
Toch nog maar eens over nadenken dan... En ik vond ze anders nog zo ideaal... :'(
Zolang ze er gewoon normaal doorheen lopen is er niets aan de hand. Ze moeten er natuurlijk niet aan gaan trekken ofzo.
Onze hond is nogal lomp en knalt er soms in volle vaart doorheen, vandaar... :-\
Gebruikersavatar
Door doranto
#3224102
pearlsofpassion schreef:Ja,maar dat kan je van kinderen ook verwachten. Zeker als er vriendjes op bezoek komen. Dat duurt misschien nog wel even,maar je weet het toch niet...
Als ze willen krijgen kinderen natuurlijk alles kapot. Als ze eraan zouden trekken, denk ik niet dat andere soorten gordijnen dan wél heel blijven.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3224107
Doranto schreef:Als ze willen krijgen kinderen natuurlijk alles kapot. Als ze eraan zouden trekken, denk ik niet dat andere soorten gordijnen dan wél heel blijven.
:biggrin2: Nee, ik bedoel niet trekken. Maar wel er in volle vaart doorheen rennen. :)
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3444276
Ik ben op zoek naar een goede magnetische deurhor. Ik heb nu van die plastic strengen en 1tje met rvs kabels. Die houden wel redelijk de vliegen tegen, maar niet de muggen.

Destijds wel een goedkope magnetische geprobeerd, maar als 1 van de dames daar met een flink vaartje doorheen sjeesde, dan zaten de horflappen om ze heen gewikkeld.

Hebben jullie een hor waar jullie tevreden mee zijn?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door