Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3223850
Cathelijn schreef:Zoiets heb ik ook: superhandig. Ik heb twee delen die ik met klittenband aan het kozijn heb geplakt en dan een magneetstrook in het midden. Ilan gaat daar makkelijk doorheen en het sluit weer goed af.
Volgens mij is bij deze wel goedkoop is duurkoop want de versie die mijn ouders laatst hadden was niks. Lastig ophangen en het sloot niet goed.
Deze hebben wij ook, ik denk nu 3 jaar. Hij is nu wel echt op, wij halen hem in de winter altijd weg dus steeds opnieuw ophangen. Mochten we weer een nieuwe willen, wordt het weer de net iets duurdere van de bouwmarkt
Gebruikersavatar
Door doranto
#3223867
Wij hebben ook zo'n bruynzeel hor die in het midden sluit met een magneet strip. Aangezien Harrie echter nogal lomp is en er af en toe met 40 km. per uur doorheen knalt is hij al snel weer aan vervanging toe. Ik volg dit topic daarom even.... ;)
Oja, de deur waar ik hem in wil hangen opent naar binnen. Zo'n hor of gordijn aan de buitenkant hangen vind ik geen gezicht, dus als iemand een tip heeft graag!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3223875
marnou schreef:Ik heb kattenstaarten, wel zwarte want dan zie je niet dat ze vuil zijn ::) . Ik was ze gewoon in de wasmachine want je kunt ze heel eenvoudig uit de plastic behuizing halen.



Hangen hier ook al een paar jaar.super makkelijk..
Gebruikersavatar
Door doranto
#3223876
marnou schreef:Ik heb kattenstaarten, wel zwarte want dan zie je niet dat ze vuil zijn ::) . Ik was ze gewoon in de wasmachine want je kunt ze heel eenvoudig uit de plastic behuizing halen.
Laten die licht door, of is het dan binnen vrij donker?
Door judith1967
#3223888
Ik heb ook een kattenstaart gehad.
Werd wel wat donkerder in de serre daardoor.
Maar wil er nu ook weer eentje,vond hem echt ideaal.
Lekker dik/dicht kwamen echt geen vliegen doorheen
Gebruikersavatar
Door doranto
#3223890
Harrie ligt graag binnen door de deur naar buiten te kijken. Ik wil dus iets waar hij doorheen kan kijken. Én iets wat er tegen kan als hij met grof geweld er doorheen stormt ::)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3223900
Hier ook kattenstaarten en dat bevalt prima. Ik vind een lichte kleur wel fijner omdat het anders erg donker wordt in de bijkeuken.
Buren hebben zo'n torresol gordijn maar dat vind ik zelf heel vervelend om doorheen te lopen. :-\
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3223911
Doranto schreef:Wij hebben ook zo'n bruynzeel hor die in het midden sluit met een magneet strip. Aangezien Harrie echter nogal lomp is en er af en toe met 40 km. per uur doorheen knalt is hij al snel weer aan vervanging toe.
He chips, zit het hem toch in de naam.... Afbeelding ondanks dat hij hier een y heeft ipv van ie, doet de mijne dit dus ook.....
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3223917
Wow wat een hoop reacties !!

Ok, de kattenstaarten kun je dus wassen ... Zit er nog verschil in kwaliteit ? Als ik ze zoek kom ik nl redelijk variërende prijzen tegen ;D
En dan de pvc gordijnen had ik ook al bedacht (ipv het bamboe, want op zich werken die dingen prima, alleen dus niet met die van bamboe haha)

Super al die ervaringen, ik kan er zeker wat mee !
Door flodder en dwarrel
#3223943
Radja schreef:Ik vind die echt ideaal! Je kan ze in allerlei kleuren krijgen,zijn zwaar,kan tussen een deur/raam komen zonder kapot te gaan,makkelijk afneembaar,enz! Het enige is dat ze wel een beetje prijzig zijn,maar na wat ik hier allemaal heb geprobeerd,had ik beter direct deze kunnen kopen :biggrin2:
deze heb ik ook en jouw tekst zou de mijne kunnen zijn ;)

ik heb um zelf in elkaar gezet dat scheelde toen behoorlijk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3223944
flodder en dwarrel schreef:deze heb ik ook en jouw tekst zou de mijne kunnen zijn ;)

ik heb um zelf in elkaar gezet dat scheelde toen behoorlijk
Ik heb even de link van Radja bekeken en zag dat ze er ook in het transparant zijn. Weet jij toevallig of je er dan ook door naar buiten kunt kijken? En denk je dat dit type gordijn een beetje 'lompe-hond-proof' is? ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3223961
Kaela schreef:Wij hebben zojuist deze opgehangen:

Afbeelding

Ik ben heel benieuwd, maar ik vond het er wel goed uitzien. Het duurt even voordat ze uitgehangen zijn, dan moet ik ze nog even op maat knippen en dan lijken ze me niet snel in de knoop te gaan.

Is exact dezelfde als wij hebben.
Die andere met die kunstof hulsjes hebben we ook gehad maar rampzakig om schoon te meken met 3 newfies. Deze gaat veel beter wat dat betreft.
Ik heb alleen ruzie met dat gordijn als ik met volle waterbakken naar buiten wil, en ze willen af en toe om mijn nek blijven hangen. De honden hebben nog nooit ergens last van dus zal wel aan mij liggen ;D Maar als je kleine kinderen hebt lijkt het me niet ideaal dus.

Weet je ik heb bij iemand een hordeur gezien die naar beide kanten open gaat en zichzelf sluit! Dat is echt geweldig. Kan de hond er ook doorheen lopen. Is wel een ander budget.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3223963
Kaio schreef:
Weet je ik heb bij iemand een hordeur gezien die naar beide kanten open gaat en zichzelf sluit! Dat is echt geweldig. Kan de hond er ook doorheen lopen. Is wel een ander budget.
Ik vond deze al prijzig! Heb wel een kwartier staan twijfelen, meneer K bellen, die zei kies jij maar. Oooooh hellup.
Door Lil
#3223976
Doranto schreef:Ik heb even de link van Radja bekeken en zag dat ze er ook in het transparant zijn. Weet jij toevallig of je er dan ook door naar buiten kunt kijken? En denk je dat dit type gordijn een beetje 'lompe-hond-proof' is? ::)
Ze overleven al 2 jaar 53 kg lomp paard eh Jones dus.

Je kunt niet echt erdoor kijken, idee plakplastic/melkglas.

Mijn pvc dingen mogen als je ze in een wasnet doet op 30 graden in wasmachine (centrifugeren uit zetten!).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3223987
Doranto schreef:Ik heb even de link van Radja bekeken en zag dat ze er ook in het transparant zijn. Weet jij toevallig of je er dan ook door naar buiten kunt kijken? En denk je dat dit type gordijn een beetje 'lompe-hond-proof' is? ::)

Volgens mij hadden we de doorzichtige, echt doorheen kijken niet maar laat wel licht door. Maar die van ons werd dus tot 1 meter hoog erg bruin, en ik vond het niet makkelijk afneembaar omdat het losse stukkies zijn ( tja als ik eenmaal begin moet het ook echt schoon) vandaar dat ik van hetzelfde 'merk' de slierten gekocht heb.
Lompe honden proof jazeker, 3 newfies, die heel wat gordijnen al hadden geplunderd in het verleden, en ook vol erdoor rennen of springen omdat er een ander voor ligt. ::) Dus dat zal ook gaan voor je lompe hond!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door