Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3223333
Zoals een aantal van jullie al weet ben ik aan het scheiden van Roger.
Buiten de 'normale' stress betekent dit helaas ook dat ik mijn katten moet herplaatsen :'(

Afbeelding

De bovenste is Skodde, volledige naam Skog Skodde. De enige raskat van het stel, een Noorse boskat.
Hij is voor zijn ras vrij klein en hij is erg lief. Skodde is nu 10,5 jaar jong. Ik denk dat hij zowel binnen als met buitenruimte zou kunnen leven.

De tweede is Sun, ook wel Sunnebun genoemd. Hij is een broer van nummer 3, hij heet Moon, ofwel Moonepoon. Deze twee wil ik samen herplaatsen aangezien ze hun hele leven al bij elkaar zijn. Ze zijn nu bijna 15 jaar jong, wat je niet aan ze af ziet. Ze zouden beiden ook volledig binnen kunnen leven. Ze gaan nu af en toe de kattenren in, maar vinden het niet heel speciaal.

De onderste is Tuppy, volledige naam Tuppence. De junior van het stel, al is hij ook al weer 9 jaar intussen. De doerak van het stel, erg speels en uitdagend. Hij zou het liefst wel in een kattenren naar buiten kunnen.


Mocht een van jullie plaats hebben voor een of twee van de lieverds, hoor ik het graag!
Vragen beantwoord ik natuurlijk graag (ik praat heel graag over mijn liefjes :biggrin2: )
#3223423
Tjee wat een prachtige katten.. en wat een afschuwelijk beroerde situatie om afscheid van ze te moeten nemen..
Ik weet zo 1,2,3 niet iemand die interesse zou hebben, maar houd het in gedachten! Ik ken echter geen mensen die een kattenren willen: mocht iemand in en veilige omgeving wonen, mag de kat dan - als die dat wil - vrij naar buiten gelaten worden of heb je daar onder alle omstandigheden bezwaar tegen?
#3223463
Parelridder schreef:Tjee wat een prachtige katten.. en wat een afschuwelijk beroerde situatie om afscheid van ze te moeten nemen..
Ik weet zo 1,2,3 niet iemand die interesse zou hebben, maar houd het in gedachten! Ik ken echter geen mensen die een kattenren willen: mocht iemand in en veilige omgeving wonen, mag de kat dan - als die dat wil - vrij naar buiten gelaten worden of heb je daar onder alle omstandigheden bezwaar tegen?
Het liefst zou ik ze op een veilige en verantwoorde manier buiten willen zien, maar mocht het verder een ideaal thuis zijn, wil ik daar zeker over na denken!
#3223660
Foto 1 en 2 heb je het liefst samen geplaatst? Ik neem aan dat er ook kattenbakken ed mee verhuizen?Ik ga nadenken en overleggen met manlief! Ik beloof niets,maar mijn hart loopt over! Per wanneer moeten ze ergens worden geplaatst? Oja,wat eten ze barf of kvv?

Heel veel sterkte,pff is niet niets een scheiding en afscheid nemen van jullie lieverds! En nogmaals ik beloof niets!
#3223763
Dank je wel Parelridder.

Het klopt inderdaad. Sun en Moon moeten samen geplaatst worden.
Alle 4 de heren zijn gecastreerd en ze eten inderdaad barf.

Ik moet wel zeggen dat ze niet alles eten, ze zijn vrij kieskeurig.

Moon is de beste barfer van het stel. Sun doet ook goed mee maar is wat lastiger.

Tuppy en Skodde zouden waarschijnlijk niet eens ongelukkig worden als ze op blik en brok gezet zouden worden.

Hier krijgen ze daarom ook deels blik en Tup en Skodde zelfs brokjes, omdat ik ze niet volledig aan barf krijg en ook niet wil dat ze teorten oplopen...
Door Lil
#3223783
Anthraciet schreef:Ik bedenk me nu ineens dat ik niet vermeld heb dat de heren niet gewend zijn met honden samen te leven. :-[

Geen idee of ze er aan zouden kunnen wennen overigens. Ik heb het nooit hoeven proberen...
Goed dat je het vermeld! Dat zou hier een serieus probleem zijn aangezien scheiden geen optie is. Het huidige hondenduo heeft wel Whiskey gekend, maar is verder niet met katten groot geworden dus ze moeten opnieuw opgevoed worden met een kat. Whiskey had in haar leven al 3 honden voorbij zien komen dus zij was degene die de honden opvoedde zeg maar. Helaas ik hoop dat Tuppy en de anderen snel gouden mandjes vinden. Sterkte!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door