Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3219356
Belasting, daar krijg ik dit jaar voor het eerst in jaren geld van terug, dat gaat naar de spaarrekening.
Vakantiegeld daar gaan we voor het eerst in jaren van op vakantie en ook hiervan gaat een deel op de spaarrekening.
Ben aan het sparen voor een ander autootje, die van mijn is van '98 en heeft geen stuurbekrachtiging, wat ik echt een ramp vind.
Door Lil
#3219391
*Marga* schreef:Hebben jullie al wat gehoord dan?? Ik nog niet.

Ik weet wel wat ik terug krijg en dat gaat naar de spaarrekening.

Heb het al 10 dagen binnen... Dus al meer dan 14 dagen dat ik het weet
Door sella
#3219456
Borgsom voor huisje texel laatste week van het jaar om Shay te ontzien met vuurwerk.
Verders een andere toet waarschijnlijk.
Allergietest Buffel.
Nieuwe brilglazen na herstel van de staaroperaties en dan is het wel op waarschijnlijk.
#3219468
Anne in Duitsland schreef:O gadver, Lianneke, wat een nare ervaring... :( Ben je er zelf wel zonder kleerscheuren vanaf gekomen? Ze kunnen soms zo rot terecht komen op de voorruit. :-X
Ja, was heel vervelend. Ik had alleen een zere schouder van de gordel.
Gebruikersavatar
Door choopy
#3219489
Het eerste deel van de belastingdienst van ML hadden we vorige week al terug en is gelijk naar de spaarrekening gegaan. Het deeltje wat van mij nog binnen moet komen en het vakantie geld gaan op aan de tuin die we bijna volledig aan het leeghalen en opbouwen zijn en aan de vakantie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door