Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3218561
Angelique schreef:Hoe groot is zo'n Walter eigenlijk?

Als je Walter nou op je hoofd zet tijdens het douchen, ben je naderhand dan al je rimpels kwijt?
;D ;D ;D

Maar toch wel heel bijzonder, zo'n slak. :) En hij moet elke dag douchen? Moet z'n hok dan ook nog vochtig zijn of maakt dat niet uit. Echt, geen idee wat voor eisen slakken stellen. Als huisdier dan.
Hier weten ze het wel, een moestuin is genoeg. ::) :biggrin2:
#3218570
Angelique schreef:Hoe groot is zo'n Walter eigenlijk?

Als je Walter nou op je hoofd zet tijdens het douchen, ben je naderhand dan al je rimpels kwijt?
Ja, daarom zijn we zo dol op hem ;D ;D ;D ;D

Ik heb even een filmpje gemaakt van Walter onder de douche op m'n hand. Dan kun je goed zien hoe groot ie is. Komt er zo aan.
#3218572
-Annemarie- schreef:;D ;D ;D

Maar toch wel heel bijzonder, zo'n slak. :) En hij moet elke dag douchen? Moet z'n hok dan ook nog vochtig zijn of maakt dat niet uit. Echt, geen idee wat voor eisen slakken stellen. Als huisdier dan.
Hier weten ze het wel, een moestuin is genoeg. ::) :biggrin2:
Ik weet niet of het iedere dag moet. Ik heb het wel gedaan. En hij geniet er echt van. Verder heb ik elke dag zijn terrarium nat gespoten met een plantenspuit. En hij wil af en toe verse aarde.
#3218735
Ik kan de filmpjes niet bekijken op de telefoon. Kan iemand ze even inplakken zodat ik het filmpje zelf gewoon kan aanklikken?
Ik ben echtvwel retenieuwsgierig of zo'n huisdierslak nou leuker is dan een ongedomesticeerde met of zonder huis in de tuin.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door