Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3406122
sam28 schreef: di 30 jun 2020, 09:32Gaaf! :smitten:
Het was echt heel gaaf. Vanmorgen was even spannend, het lukte hem naar niet om te gaan drinken. Uiteindelijk dierenarts gebeld en prompt toen ze het erf op reed klonk het van klok klok klok. Grote slokken gingen erin! Wat een opluchting. Na flink drinken is hij gaan slapen en nu lijkt ie weer lekker fit en alert. En ik zit na nog wat verplichte uren werk met de benen omhoog na te genieten.

Van foto’s kwam het door de zorgen nog niet zo, maar als alles goed blijft gaan, komt dat morgen goed, dan ga ik weer even kijken.
Door Tanna
#3406124
-Annemarie- schreef: di 30 jun 2020, 15:01 Jongste dochter is vanmorgen afgestudeerd. Nu zijn we inmiddels wel gewend om alles te doen via Microsoft Teams, maar dit is toch wel apart. Je kunt elkaar niet meteen na afloop knuffelen. :( En gezellig met alle vrienden en familie in een ongezellige gang van de uni een matige snack eten en een lauw drankje drinken. ;D Evengoed een fijn moment! :)
Gefeliciteerd, weer een mijlpaal! :circle:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3406125
-Annemarie- schreef: di 30 jun 2020, 15:01 Jongste dochter is vanmorgen afgestudeerd. Nu zijn we inmiddels wel gewend om alles te doen via Microsoft Teams, maar dit is toch wel apart. Je kunt elkaar niet meteen na afloop knuffelen. :( En gezellig met alle vrienden en familie in een ongezellige gang van de uni een matige snack eten en een lauw drankje drinken. ;D Evengoed een fijn moment! :)
Gefeliciteerd!!!
Door - pien -
#3406240
-Annemarie- schreef: di 30 jun 2020, 15:01 Jongste dochter is vanmorgen afgestudeerd. Nu zijn we inmiddels wel gewend om alles te doen via Microsoft Teams, maar dit is toch wel apart. Je kunt elkaar niet meteen na afloop knuffelen. :( En gezellig met alle vrienden en familie in een ongezellige gang van de uni een matige snack eten en een lauw drankje drinken. ;D Evengoed een fijn moment! :)
Gefeliciteerd, wat een mijlpaal!

Wij hebben een nieuwe omvormer en meneer liet me een grafiekje zien van de kWh's die werden opgewekt :groupwave2:
Door hannabelgje
#3406253
-Annemarie- schreef:Jongste dochter is vanmorgen afgestudeerd. Nu zijn we inmiddels wel gewend om alles te doen via Microsoft Teams, maar dit is toch wel apart. Je kunt elkaar niet meteen na afloop knuffelen. :( En gezellig met alle vrienden en familie in een ongezellige gang van de uni een matige snack eten en een lauw drankje drinken. ;D Evengoed een fijn moment! :)
Gefeliciteerd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3406761
De zomerlindes bloeien, die staan veel in mijn wijk en die ruiken zo lekker! Wat zoet maar heerlijk... En vandaag stond de wind ook nog eens goed en rook ik het ook op de slaapkamer....

En als je eronder door loopt zoemt het van de bedrijvigheid van de bijtjes en de hommels
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3406799
Ik heb gister naar de hoek van de straat gewandeld, vanmorgen mijn eerste uurtjes gewerkt en vanmiddag autogereden. Lijkt al weer heel wat!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3407055
'S morgens een kaartje in de brievenbus vinden met daarop het verzoek om contact op te nemen met de afzenders als we van plan zijn te gaan verkopen omdat dit de plek is waar ze heel graag willen wonen. Dit doet je weer beseffen dat we bofkonten zijn dat we hier kunnen wonen. Soms vervaagt dat besef een beetje, 's winters maar ook in de zomer als je alweer 7 wespennesten onder je dak hebt zitten ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3407212
Laika schreef: ma 20 jul 2020, 11:09 'S morgens een kaartje in de brievenbus vinden met daarop het verzoek om contact op te nemen met de afzenders als we van plan zijn te gaan verkopen omdat dit de plek is waar ze heel graag willen wonen. Dit doet je weer beseffen dat we bofkonten zijn dat we hier kunnen wonen. Soms vervaagt dat besef een beetje, 's winters maar ook in de zomer als je alweer 7 wespennesten onder je dak hebt zitten ;)
Haha wel leuk natuurlijk ( niet die wespen)
-Annemarie- schreef: di 30 jun 2020, 15:01 Jongste dochter is vanmorgen afgestudeerd. Nu zijn we inmiddels wel gewend om alles te doen via Microsoft Teams, maar dit is toch wel apart. Je kunt elkaar niet meteen na afloop knuffelen. :( En gezellig met alle vrienden en familie in een ongezellige gang van de uni een matige snack eten en een lauw drankje drinken. ;D Evengoed een fijn moment! :)
Gefeliciteerd. ( jullie hadden natuurlijk ook thuis een matige snack kunnen eten voor het idee ;) :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3407214
Ik kreeg gisterenochtend een verrassend mailtje! Even echt stuiter de stuiter, had dat nl helemaal niet verwacht.
Nu even afwachten nog :biggrin2: geduld ::)
Door Siberienne
#3407263
Uit eten geweest met een hele fijne vriendin en haar meneer. Met z’n vieren in de tuin van een restaurant waar het rustig was dus prima te doen. Hele fijne avond gehad; gaat mee al cadeautje in de rugzak naar Noorwegen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door