Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3407755
Charlie Angel schreef: do 30 jul 2020, 22:12 Vandaag een leuk dagje ervan gemaakt, we zijn precies 1 jaar getrouwd. Tot slot nog lekker de bakplaat aan, we hadden een mooi barbecuepakket besteld bij het restaurant waar we onze bruiloft hebben gevierd. Dus heerlijk gegeten en herinneringen opgehaald. :)
Gefeliciteerd!!
Door Siberienne
#3408088
Spot heeft zojuist alsnog zijn bak met brokken opgegeten. Meneer heeft wat last van stress ... en wilde niet eten. En dat vond ik niet fijn, nu kwam hij eens kijken bij de voerton in de bijkeuken, even geprobeerd en nu zit het erin :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408089
Siberienne schreef: wo 05 aug 2020, 22:11 Spot heeft zojuist alsnog zijn bak met brokken opgegeten. Meneer heeft wat last van stress ... en wilde niet eten. En dat vond ik niet fijn, nu kwam hij eens kijken bij de voerton in de bijkeuken, even geprobeerd en nu zit het erin :)
Bezoek maakt hongerig ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3408090
Dat is mooi! Buikje vol, baasje gerust!

Ik heb vandaag niet een keer, maar twee keer het hele park rond gewandeld. Begint gewoon echt weer ergens op te lijken!
Door Siberienne
#3408091
Kaela schreef: wo 05 aug 2020, 22:22 Dat is mooi! Buikje vol, baasje gerust!

Ik heb vandaag niet een keer, maar twee keer het hele park rond gewandeld. Begint gewoon echt weer ergens op te lijken!
Dat is ook fijn Karen!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408092
Kaela schreef: wo 05 aug 2020, 22:22 Dat is mooi! Buikje vol, baasje gerust!

Ik heb vandaag niet een keer, maar twee keer het hele park rond gewandeld. Begint gewoon echt weer ergens op te lijken!
Wauw!! Goed bezig :cool:

Mijn geluksmomentje:
Super gezellig husky-heren geknuffeld, eindelijk ook eens kennisgemaakt met de baasjes van de husky-heren, en als klap op de vuurpijl alles wat mee “moest” in de auto, er “gewoon” in gekregen, yes!!
Daarna nog een hele gezellige dag gehad bij mijn ouders, met de kids. Was heel fijn.

En nu is mijn geluksmomentje dat ik ein-de-lijk mijn bedje in kan :biggrin2:
Door Siberienne
#3408093
Kim_S schreef: wo 05 aug 2020, 22:54 Wauw!! Goed bezig :cool:

Mijn geluksmomentje:
Super gezellig husky-heren geknuffeld, eindelijk ook eens kennisgemaakt met de baasjes van de husky-heren, en als klap op de vuurpijl alles wat mee “moest” in de auto, er “gewoon” in gekregen, yes!!
Daarna nog een hele gezellige dag gehad bij mijn ouders, met de kids. Was heel fijn.

En nu is mijn geluksmomentje dat ik ein-de-lijk mijn bedje in kan :biggrin2:
Welterusten! Was inderdaad leuk jou hier te zien en je hebt leuke dochters! Hopelijk nog eens tot ziens up north als ik ook wat relaxter ben
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408095
Siberienne schreef: wo 05 aug 2020, 23:26 Welterusten! Was inderdaad leuk jou hier te zien en je hebt leuke dochters! Hopelijk nog eens tot ziens up north als ik ook wat relaxter ben
Dank, ik vind de dochters meestal ook leuk :biggrin2:

Lijkt me erg leuk om (als jullie helemaal gewend zijn) een keertje te komen kijken hoe jullie wonen i Norge. Gaan we doen :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3408099
Charlie is de laatste tijd helemaal happy als ie naar buiten mag. Hij gaat er speciaal voor klaar zitten en eenmaal buiten begint ie naar hartelust te kletsen.

Vanmorgen deed ie er nog een schepje bovenop. Hij knabbelde een tak af en hield die vast als microfoon! Meneer de entertainer :cool:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408119
Ik heb een super gezellige ochtend gehad vandaag, en mijn auto is ook weer helemaal leeg :biggrin2:

Wonderlijk dat “BP-ers” toch eigenlijk altijd super leuke en aardige mensen zijn. Ieder met een eigen verhaal, maar stuk voor stuk geweldige mensen. Waar je gewoon honderduit tegen kunt kletsen alsof je ze al jaren kent.

Ik vind het super leuk om zo af en toe “de mens (en de honden!!) achter de BP-gebruikersnaam” te leren kennen. Word er blij van :)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3408123
Kim_S schreef:Ik heb een super gezellige ochtend gehad vandaag, en mijn auto is ook weer helemaal leeg :biggrin2:

Wonderlijk dat “BP-ers” toch eigenlijk altijd super leuke en aardige mensen zijn. Ieder met een eigen verhaal, maar stuk voor stuk geweldige mensen. Waar je gewoon honderduit tegen kunt kletsen alsof je ze al jaren kent.

Ik vind het super leuk om zo af en toe “de mens (en de honden!!) achter de BP-gebruikersnaam” te leren kennen. Word er blij van :)
Leuk hè! Ik ervaar het ook altijd hetzelfde als ik een BP-er ‘in het echt’ ontmoet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door