Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3408218
Moet er nog een beetje om lachen.........

Vanmorgen kwam ik iemand tegen die ik vorige zomer voor het laatst had gesproken. Ze vertelde hoe het met haar ging en vroeg hoe het met mij was, waarop ik natuurlijk vertelde wat er met mijn lief gebeurd was en hoe moeilijk het allemaal is. Ja, dat begreep ze wel, en dan helemaal met dat enorme leeftijdsverschil. Nou, zo enorm is dat niet hoor, zei ik. Maar je man is toch 68? Dat klopt, en ik ben 61. Haar wenkbrauwen verdwenen zo ongeveer tot op haar kruin 😄, ze dacht echt dat ik veel jonger was.

Toen ik vanmorgen in de spiegel keek dacht ik nog dat ik een oud en rimpelig koppie krijg dus het was wel een opsteker!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408228
Tanna schreef: vr 07 aug 2020, 22:45 Moet er nog een beetje om lachen.........

Vanmorgen kwam ik iemand tegen die ik vorige zomer voor het laatst had gesproken. Ze vertelde hoe het met haar ging en vroeg hoe het met mij was, waarop ik natuurlijk vertelde wat er met mijn lief gebeurd was en hoe moeilijk het allemaal is. Ja, dat begreep ze wel, en dan helemaal met dat enorme leeftijdsverschil. Nou, zo enorm is dat niet hoor, zei ik. Maar je man is toch 68? Dat klopt, en ik ben 61. Haar wenkbrauwen verdwenen zo ongeveer tot op haar kruin 😄, ze dacht echt dat ik veel jonger was.

Toen ik vanmorgen in de spiegel keek dacht ik nog dat ik een oud en rimpelig koppie krijg dus het was wel een opsteker!
Naaaah, ik had je ook echt jonger ingeschat hoor!!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408229
src_esther schreef: vr 07 aug 2020, 23:33 Dat is goed nieuws!
Heb je de lijm ook klaar staan? ;)
Mag ik deze adviseren voor de “lijmpoging” met de buren:
6FA1F7AD-86D5-4D2B-9B2B-BC2C0A9A723B.jpeg
6FA1F7AD-86D5-4D2B-9B2B-BC2C0A9A723B.jpeg (210.04 KiB) 1605 keer bekeken
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3408238
Kim_S schreef: Mag ik deze adviseren voor de “lijmpoging” met de buren:
6FA1F7AD-86D5-4D2B-9B2B-BC2C0A9A723B.jpeg
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
;D ;D ;D ;D ;D ;D
En dan een klein tuutje erop zodat je wel wat in het slot komt uiteraard. :biggrin2:
Tanna schreef:Je weet niet dat en hond tanden wisselt :o :o :o ???? En blijkbaar heeft collega ook kind(eren).........hopelijk gaat dat beter dan met hond........
;D ;D We waren met zn 4en toen collega het opbiechtte. We hadden de grootste moeite om serieus te antwoorden en gezicht in de plooi te houden. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Tanna schreef:Dat klopt, en ik ben 61. Haar wenkbrauwen verdwenen zo ongeveer tot op haar kruin 😄, ze dacht echt dat ik veel jonger was.
Ahw, dat is fijn!! Altijd leuk als mensen die reactie hebben!
Door Siberienne
#3408260
Even naar de dierenwinkel gefietst; Spot is van de wap, misselijk geweest en nu wil hij zijn voer niet meer. Proefzakjes brokken mee gekregen om te testen die zijn Lekkerrrrr !!! Obv konijn ipv lam en daar zou hij ook tegen moeten kunnen.

Zo fijn als hij met smaak het eet en eigenlijk nog meer wil. Maar we doen het maar even rustig aan...
Door Tanna
#3408277
Siberienne schreef: za 08 aug 2020, 11:16 Even naar de dierenwinkel gefietst; Spot is van de wap, misselijk geweest en nu wil hij zijn voer niet meer. Proefzakjes brokken mee gekregen om te testen die zijn Lekkerrrrr !!! Obv konijn ipv lam en daar zou hij ook tegen moeten kunnen.

Zo fijn als hij met smaak het eet en eigenlijk nog meer wil. Maar we doen het maar even rustig aan...
Als hij maar weer eet, dat is het belangrijkste.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3408908
Zoals jullie miss weten heb ik mn diploma maar moet ik door gebrek aan werkervaring door te korte stages, nog 1 jaar de CZO opleiding anesthesiemedewerker doen.
In mijn vorige ziekenhuis had ik uiteindelijk een rottijd en werd gezegd dat ik er niks van kon, niet communiceren, niet samenwerken, ik had geen kennis enzenz.
Nu in mn nieuwe ziekenhuis heb ik binnen 6 weken laten zien dat ik dat allemaal wel kan. Mijn communicatie is top, samenwerking top en voor de kennistoets had ik een 9. Mijn werkbegeleider gaf als oordeel; "geen probleemgeval".
;D :biggrin2:
Blij dus, en op feedbackformulieren staat vooral dat ik het zo goed doe en er super sterk voor sta. :biggrin2:

Mijn zelfvertrouwen is door even geen leerling te zijn en super lieve mensen op de IC wel gegroeid, zeker ook omdat ik begreep dat ze me niet kwijt wilden daar en nu op de anesthesie door de leuke mensen daar ook wel gegroeid. Ik ben er nog niet want als mensen me een tip geven dan denk ik direct; zie je wel, het vorige ziekenhuis had toch gelijk.. :( Maar het gaat langzaam beter.
Door Siberienne
#3408911
sam28 schreef: za 15 aug 2020, 10:40 Zoals jullie miss weten heb ik mn diploma maar moet ik door gebrek aan werkervaring door te korte stages, nog 1 jaar de CZO opleiding anesthesiemedewerker doen.
In mijn vorige ziekenhuis had ik uiteindelijk een rottijd en werd gezegd dat ik er niks van kon, niet communiceren, niet samenwerken, ik had geen kennis enzenz.
Nu in mn nieuwe ziekenhuis heb ik binnen 6 weken laten zien dat ik dat allemaal wel kan. Mijn communicatie is top, samenwerking top en voor de kennistoets had ik een 9. Mijn werkbegeleider gaf als oordeel; "geen probleemgeval".
;D :biggrin2:
Blij dus, en op feedbackformulieren staat vooral dat ik het zo goed doe en er super sterk voor sta. :biggrin2:

Mijn zelfvertrouwen is door even geen leerling te zijn en super lieve mensen op de IC wel gegroeid, zeker ook omdat ik begreep dat ze me niet kwijt wilden daar en nu op de anesthesie door de leuke mensen daar ook wel gegroeid. Ik ben er nog niet want als mensen me een tip geven dan denk ik direct; zie je wel, het vorige ziekenhuis had toch gelijk.. :( Maar het gaat langzaam beter.
Fijn!

En je moet maar denken; tips voor verbetering geven mensen alleen als ze moeite willen nemen in je te investeren. Oftewel; tips krijg je als je waardevol bent ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3408916
Wat goed van jou! En zelfvertrouwen is iets heel moeilijks, Jacy gedragstherapeut zei altijd het komt te voet en gaat te paard.... Komt echt wel goed :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408918
Wat fijn dat ze het op deze nieuwe plek wel zien Sam!!

En inderdaad, verbeterpunten zijn er altijd wel, maar dat wil absoluut niet zeggen dat de rest dan dus niet goed is ;)

Ons geluksmomentje: na 2 dagen en 1 nacht in de auto, met in totaal 2 uur slaap, hebben we vannacht in het vakantiehuisje in Zweden wel 10 uur aan 1 stuk geslapen :D
Zo fijn om weer hier te zijn :)
Dit is het uitzicht:
99FD96B2-AE56-45F8-875D-60FBD4D1BDD5.jpeg
99FD96B2-AE56-45F8-875D-60FBD4D1BDD5.jpeg (2.65 MiB) 1438 keer bekeken
Atz is ook blij dat ie vakantie heeft:
7EDDDA7A-20AE-4AD0-ABC8-B1615572717D.jpeg
7EDDDA7A-20AE-4AD0-ABC8-B1615572717D.jpeg (1.51 MiB) 1438 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door