Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3445672
Leuk Kaela!!!

Mijn geluksmomentje:
Jongste dochter geslaagd voor de vwo!!!! Ze had zelfs betere cijfers dan ze had gedacht, dus uiteindelijk cum laude geslaagd!!!! Supertrotse mama 🥰……
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3445685
Een heel groot geluksmoment(je):

Maandag kan ik de sleutels van mn nieuwe huisje ophalen!!!!!! Nu nog duimen dat ik dinsdag en vrijdag nog vrij kan krijgen en dan trek ik maandag of dinsdag definitief in mn huisje 🥳🥰…….
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3445712
Wat een geweldige berichten zeg! Gefeliciteerd met dochterlief. Cum laude! Prachtig!

En je huisje.. Fijn dat het ineens toch nog redelijk snel gegaan is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3445713
Wat een goede berichten Condy! Gefeliciteerd met je dochter! Wat een knap resultaat! En nu eindelijk naar je nieuwe huisje kunnen, is nog even doorzetten met verhuizen, maar dan heb je lekker je eigen plekje. Fijn!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3445716
Dank jullie wel allemaal :-* …. Morgen nog ff werken (half dagje) en dan maandag hier mn spullen pakken, sleutels halen en dan verhuizen (verdeel het over 2 dagen), nog een en ander kopen en woensdag komen de meubels die ik heb besteld…… Helemaal happy :daisy: :D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3445719
Wat een fijne berichten! Dat gaat dan toch nog sneller dan je had verwacht dat verhuizen :D . En gefeliciteerd met het prachtige resultaat van je dochter! :thumbup:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446055
Ik heb vandaag een autootje gekocht!!!!! :circle:

Een Aygo uit 2016. Ik heb nog nooit zo'n nieuwe en luxe auto gehad. Ik mag m woensdag halen. Hij krijgt morgen een grote beurt, nieuwe APK, de airco wordt helemaal nagekeken en heb een jaar volledige garantie. Er zat 1 diepe kras op de deur, die wordt weg gepolijst en daar komt lak overheen.
Super nette en luxe bak. :D :D :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door