Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408138
eelke schreef: do 06 aug 2020, 19:55 Ja, wat dat betreft jammer dat er zo veel minder lijntjes zijn. Ik heb nooit meer 1000 kilo vlees op mijn stoep :P
Ja das echt jammer hè :biggrin2:

Ik vond dat altijd zó gezellig, een lijntje rijden! Kan me nog heel goed herinneren dat de gloednieuwe “Skoda van de zaak” tot aan het dak gevuld was met vuilniszakken met pens :biggrin2:
En dan heeeeel voorzichtig over een drempeltje ;D

Vlees ophalen van een lijntje was ook altijd leuk. Vooral als het later werd, dan had je tenminste tijd om bij te kletsen ;D
Door eelke
#3408139
Kim_S schreef: do 06 aug 2020, 21:22 Ja das echt jammer hè :biggrin2:

Ik vond dat altijd zó gezellig, een lijntje rijden! Kan me nog heel goed herinneren dat de gloednieuwe “Skoda van de zaak” tot aan het dak gevuld was met vuilniszakken met pens :biggrin2:
En dan heeeeel voorzichtig over een drempeltje ;D

Vlees ophalen van een lijntje was ook altijd leuk. Vooral als het later werd, dan had je tenminste tijd om bij te kletsen ;D
De kou in mijn nek van de dozen vse eend :P ja joh, tijden! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3408142
Dat heb ik ooit 1x gedaan. Naar Yolanda en Nadia gereden en meegenomen voor half Vlaanderen. 3x gestopt onderweg of zo.
Er pastte meer in de auto dan de vering leuk vond, dus daarin wel wat overschat maar prima thuisgekomen. :biggrin2:
Ik heb Kaio toen in het echt gezien!
Maar verder niet veel begrepen want er werd in het Nederlands-Limburgs gesproken en daar verstond ik echt niets van. :crazy2:
Door miik
#3408153
Ik sprak vandaag Marjolein en dat ik haar had leren kennen idd met vlees halen.... toen had ze Fayah nog- en reken reken, ja dat is ook alweer 11-12 jaar geleden ! Volgens mij ging dat om een lijntje van vlees dat bij Nadia vandaan kwam en zij dan meenam richting dordrecht of rotterdam....
Volgende week komt ze boodschapjes brengen van Rotterdam naar Hongarije :D
Door eelke
#3408162
Ha ja ik heb jullie allemaal wel eens gezien bij een levering. Volgens mij is van deze pagina alleen Kim niet een keer bij mij thuis geweest, de rest wel :D en Kim zag ik bij een wandeling, maar daar was Daantje toch ook met vlees dus dat telt wel.

Pop jij ook eens toch? Ik weet niet meer waarvoor.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408165
eelke schreef: vr 07 aug 2020, 09:54 Ha ja ik heb jullie allemaal wel eens gezien bij een levering. Volgens mij is van deze pagina alleen Kim niet een keer bij mij thuis geweest, de rest wel :D en Kim zag ik bij een wandeling, maar daar was Daantje toch ook met vlees dus dat telt wel.

Pop jij ook eens toch? Ik weet niet meer waarvoor.
Jaaaaaa bij een BP-bitterballen wandeling :D
Daar was je met Gijs :smitten:
En Oscar was daar ook :smitten:
En Joep en Joris :smitten:
En nog een heleboel andere BP beroemdheden :D

Ik heb ook heel wat mensen leren kennen in de afgelopen jaren. Blijft altijd leuk :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3408166
Heeeeeel lang geleden. Maar ik geloof niet dat we een woord gewisseld hebben. Ik was nog piep hier... :biggrin2:
Was bij jou thuis idd..
Ik weet ook niet meer precies wat ik toen gehaald heb. Orinake denk ik. Ik geloof dat toen BoZ ietsje dichter was dan Nevele. Of misschien had je ook eend gehaald en kon mijn deel met Tamara niet meer mee. Ik weet het niet meer.
Was alleszinds binnen, vlees oppakken, en buiten. ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3408167
pearlsofpassion schreef: do 06 aug 2020, 21:51 Dat heb ik ooit 1x gedaan. Naar Yolanda en Nadia gereden en meegenomen voor half Vlaanderen. 3x gestopt onderweg of zo.
Er pastte meer in de auto dan de vering leuk vond, dus daarin wel wat overschat maar prima thuisgekomen. :biggrin2:
Ik heb Kaio toen in het echt gezien!
Maar verder niet veel begrepen want er werd in het Nederlands-Limburgs gesproken en daar verstond ik echt niets van. :crazy2:
:D :biggrin2:
( en ik praat geen Limburgs :P, ok de rest wel ;D )

Maar er zijn inderdaad niet meer zo van die lijntjes, met volgepropte auto's, toen hadden we nog die transporter dat was wel makkelijk :biggrin2:
Eigenlijk wel jammer, want was toch wel altijd leuk om de gezichten achter de mensen te leren kennen
Door eelke
#3408169
Kaio schreef: vr 07 aug 2020, 10:43 :D :biggrin2:
( en ik praat geen Limburgs :P, ok de rest wel ;D )

Maar er zijn inderdaad niet meer zo van die lijntjes, met volgepropte auto's, toen hadden we nog die transporter dat was wel makkelijk :biggrin2:
Eigenlijk wel jammer, want was toch wel altijd leuk om de gezichten achter de mensen te leren kennen
Jou heb ik nooit in het eggie gezien denk ik? Meneer Kaio dan weer wel.
Kim_S schreef: Jaaaaaa bij een BP-bitterballen wandeling :D
Daar was je met Gijs :smitten:
En Oscar was daar ook :smitten:
En Joep en Joris :smitten:
En nog een heleboel andere BP beroemdheden :D

Ik heb ook heel wat mensen leren kennen in de afgelopen jaren. Blijft altijd leuk :)
Ohhh ja, daar zijn nog foto's van he. Toen heeft Kaela op Gijs gepast toen ik ging plassen. Mijn puppie-beer.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3408170
eelke schreef: vr 07 aug 2020, 10:48 Jou heb ik nooit in het eggie gezien denk ik? Meneer Kaio dan weer wel.



Ohhh ja, daar zijn nog foto's van he. Toen heeft Kaela op Gijs gepast toen ik ging plassen. Mijn puppie-beer.

Nee klopt, alleen meneer Kaio.

Enne dat letters door elkaar heen gooien van mij bij het lezen...echt waar soms ....toen heeft Kaela op Gijs geplast
Ik denk :???: :???: :???: ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3408171
eelke schreef: vr 07 aug 2020, 10:48 Jou heb ik nooit in het eggie gezien denk ik? Meneer Kaio dan weer wel.



Ohhh ja, daar zijn nog foto's van he. Toen heeft Kaela op Gijs gepast toen ik ging plassen. Mijn puppie-beer.
Nee, nee, nee, Gijs heeft op mij gepast, gezeten en gekwijld ;D ;D ;D
Door eelke
#3408173
Kaela schreef: vr 07 aug 2020, 10:54 Nee, nee, nee, Gijs heeft op mij gepast, gezeten en gekwijld ;D ;D ;D
Oh ja :biggrin2: ja zo was ie :P veel extra's. Oscar kon gewoon braaf in de auto wachten he, die was toch wat stoerder. Ze hebben zelfs kennisgemaakt zonder dat er bloed vloeide dacht ik he? (al was dat kennismaken niet echt de bedoeling :-[ ).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door