Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3422932
koekje schreef: wo 31 mar 2021, 22:05 Gefeliciteerd Kim!
Ik begon me al bijna af te vragen of ik ergens hcg moest ruiken :P
Dank u!

HCG :o :o :o
Uh nee, bedankt :biggrin2:
Dan nog liever een puppy van mijn puppy ;D
Door - pien -
#3422968
Gefeliciteerd Kim!

Onderweg van de da naar huis mooie narcisjes tegengekomen dus die staan op drie plekken in het huis vrolijk te zijn en te geuren :smitten:
Mijn hoofd is minder chaotisch dus ik kan me beter concentreren en dat helpt met alles wat met huis en honden moet gebeuren (misschien komt het door het afbouwen van mijn medicijn (zit op 1/4e van wat ik slikte) of misschien door iets anders, maakt niet uit, ik ben er blij mee :biggrin2: )
Dadelijk ga ik zelf kvv-met-stukjes maken voor de poezen en vanmiddag zaaien. En dan heel ongeduldig wachten tot er groen verschijnt in de zaaibak.
En ik heb twee betaalbare nieuwe zonnebrillen. Eéntje kan dan in de auto voor als de zon ineens gaat schijnen/ik m'n zonnebril vergeten ben.
Ik ben bezig met meer structuur aan te brengen in mijn leven en het werkt :groupwave2: (ik haat het maar doe het er beter op, daar moet je dan 62 voor worden :P )
Door Eef+Stippels
#3423083
Kim_S schreef: wo 31 mar 2021, 18:40 Dank allemaal :-*

Het afgelopen jaar heeft voor mij wel duidelijk gemaakt dat het voor iedereen fijner is als ik vaker thuis ben.
Dus toen er een kans voorbij kwam heb ik die met beide handen aangepakt :)
Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wat ontzettend fijn dat de kans voorbij kwam :)
Door Eef+Stippels
#3423084
- pien - schreef: do 01 apr 2021, 11:13 Gefeliciteerd Kim!

Onderweg van de da naar huis mooie narcisjes tegengekomen dus die staan op drie plekken in het huis vrolijk te zijn en te geuren :smitten:
Mijn hoofd is minder chaotisch dus ik kan me beter concentreren en dat helpt met alles wat met huis en honden moet gebeuren (misschien komt het door het afbouwen van mijn medicijn (zit op 1/4e van wat ik slikte) of misschien door iets anders, maakt niet uit, ik ben er blij mee :biggrin2: )
Dadelijk ga ik zelf kvv-met-stukjes maken voor de poezen en vanmiddag zaaien. En dan heel ongeduldig wachten tot er groen verschijnt in de zaaibak.
En ik heb twee betaalbare nieuwe zonnebrillen. Eéntje kan dan in de auto voor als de zon ineens gaat schijnen/ik m'n zonnebril vergeten ben.
Ik ben bezig met meer structuur aan te brengen in mijn leven en het werkt :groupwave2: (ik haat het maar doe het er beter op, daar moet je dan 62 voor worden :P )
Klinkt goed Pien, fijn :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door