Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3215023
Wat lief EliScooby, daar is ze vast enorm blij mee!

Anne, wat schattig, heb je een fotootje, nu je dichter bij kan komen?

Gisteren een bijzondere dag.
Het voelt zo goed als mensen je echt in vertrouwen nemen en je ze daardoor kan adviseren om zaken te veranderen die zij graag willen. Ik kwam voor het eerst bij een nieuwe klant en aan het eind van de ochtend was een lasttige situatie voor hun een stuk minder ingewikkeld. Ik heb hun in contact gebracht met iemand die ze verder kan helpen en opeens zie je mensen dan licht aan het eind van de tunnel zien.
Wat heerlijk toch om zulk bevredigend werk te hebben :biggrin2:
'S Avonds nog een goed gesprek met een dierbare vriendin en haar wat lichtpuntjes laten zien in een moeilijke situatie.
Nu heerlijk lang weekend, drie dagen vrij. Vier dagen van huis uit werken voor ons beiden, wat een zaligheid :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3215066
Riek schreef:En toen stond ineens Karin en meneer Karin voor mijn neus op het werk.
Dat was heel erg leuk! :)

En ineens was de mevrouw bij de zelfscan Riek :biggrin2: . Was super leuk! Vond het gaaf dat je me herkende, ik stond al te verzinnen hoe ik ging uitleggen wie ik was ;D

Inmiddels weer oost, west, thuis best na een héérlijk midweekje veluwe. We hebben ontzettend veel gewandeld voor ons (Oscars) doen, in totaal ruim 15 km verdeeld over 4 wandelingen. Tijdens de eerste wandeling kwamen we twee keer een wild zwijn tegen. De eerste had ons totaal niet door en scharrelde op zijn gemak door de heide onze kant op. De tweede zag mij op het moment dat ik hem zag, schrok een beetje, maar koos toen op zijn gemakje een andere richting. Savonds vanuit de auto een groep van 6 volwassenen en iets van 15 baby's die voor de auto overstaken en daarna nog tijden op een bospad te bekijken waren.
Rondom het huisje eekhoorntjes en konijntjes, de heide begon direct voor onze deur. Dus zelfs de hele korte plasrondjes waren leuk :biggrin2:
Oscar is nu super moe, maar lijkt fysiek nergens last van te hebben. Weer een dikke opsteker, het gaat zo goed met hem. We hebben hem ook best vaak alleen gelaten in de auto, met boodschappen doen enzo. Gaat ook super goed! En dat geeft zoveel lucht aan ons, zo fijn!

Nu het huis weer netjes is (vergeet die muizen, hier dansen de katten op tafel!) ga ik zo eens door mijn foto's heen graven. Ondanks het slechte weer nog best veel leuks geschoten.
Gebruikersavatar
Door Riek
#3215133
Kaela schreef:En ineens was de mevrouw bij de zelfscan Riek :biggrin2: . Was super leuk! Vond het gaaf dat je me herkende, ik stond al te verzinnen hoe ik ging uitleggen wie ik was ;D

Inmiddels weer oost, west, thuis best na een héérlijk midweekje veluwe. We hebben ontzettend veel gewandeld voor ons (Oscars) doen, in totaal ruim 15 km verdeeld over 4 wandelingen. Tijdens de eerste wandeling kwamen we twee keer een wild zwijn tegen. De eerste had ons totaal niet door en scharrelde op zijn gemak door de heide onze kant op. De tweede zag mij op het moment dat ik hem zag, schrok een beetje, maar koos toen op zijn gemakje een andere richting. Savonds vanuit de auto een groep van 6 volwassenen en iets van 15 baby's die voor de auto overstaken en daarna nog tijden op een bospad te bekijken waren.
Rondom het huisje eekhoorntjes en konijntjes, de heide begon direct voor onze deur. Dus zelfs de hele korte plasrondjes waren leuk :biggrin2:
Oscar is nu super moe, maar lijkt fysiek nergens last van te hebben. Weer een dikke opsteker, het gaat zo goed met hem. We hebben hem ook best vaak alleen gelaten in de auto, met boodschappen doen enzo. Gaat ook super goed! En dat geeft zoveel lucht aan ons, zo fijn!

Nu het huis weer netjes is (vergeet die muizen, hier dansen de katten op tafel!) ga ik zo eens door mijn foto's heen graven. Ondanks het slechte weer nog best veel leuks geschoten.
Ja, het was echt heel leuk dat jullie even in 'mijn' winkel waren.
En jij bent niets verandert tegenover een jaar of 2 geleden hoor.
Je haar wat langer geloof ik, de mijne wat korter geloof ik :biggrin2:
Tja, de Veluwe is heel erg mooi. Ben er zelf ook aan verslingerd.
Maar ik ben een lui mens, ik ga naar het park De Hoge Veluwe, daar weet ik de plekjes waar ik met mijn auto heel dichtbij kan komen ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3215158
Riek schreef:Ja, het was echt heel leuk dat jullie even in 'mijn' winkel waren.
En jij bent niets verandert tegenover een jaar of 2 geleden hoor.
Je haar wat langer geloof ik, de mijne wat korter geloof ik :biggrin2:
Tja, de Veluwe is heel erg mooi. Ben er zelf ook aan verslingerd.
Maar ik ben een lui mens, ik ga naar het park De Hoge Veluwe, daar weet ik de plekjes waar ik met mijn auto heel dichtbij kan komen ::)
Note to myself: bij de volgende veluwevakantie een tour aan Riek vragen ;)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3215179
De speurmeneer had bedacht Scott een wat ouder spoor te laten lopen, hij zou een ronde uitlopen en ons op ruime afstand in de gaten houden...
niet ruim genoeg :biggrin2: nog voor de start had Scott zijn geur al te pakken op de wind
Uiteindelijk hem toch nog op het spoor gekregen, open veld op, gooit ie weer z'n neus in de lucht :biggrin2:
geprobeerd door te zetten, maar hij vertikte het, gaf aan dat hij spoor wel rook maar moest de andere kant op want daar was hij ;)
Speurmeneer was toch behoorlijk impressed van mijn kleine draak, bij andere honden werkt dit trucje blijkbaar wel :cool:
#trots
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3215213
Mijn geluksmomentje begon 29 jaar geleden..... :smitten:

Afbeelding

Ik wilde op Koninginnedag naar de zeskamp kijken, maar omdat het erg druk was kon ik weinig zien. Dus vroeg ik aan de jongeman naast me of ik misschien op zijn nek mocht zitten om over het publiek heen te kunnen kijken. Was geen probleem, waarvan akte. Op dat moment sprong de vonk over en die is tot op heden nog niet gedoofd. 3 weken later woonde we samen en dat is tot op heden onveranderd.

Enne... geen flauwe grappen dat zijn rug daardoor wel zal zijn gekomen! ::) :-X >:( ;D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3215215
pluk schreef:De speurmeneer had bedacht Scott een wat ouder spoor te laten lopen, hij zou een ronde uitlopen en ons op ruime afstand in de gaten houden...
niet ruim genoeg :biggrin2: nog voor de start had Scott zijn geur al te pakken op de wind
Uiteindelijk hem toch nog op het spoor gekregen, open veld op, gooit ie weer z'n neus in de lucht :biggrin2:
geprobeerd door te zetten, maar hij vertikte het, gaf aan dat hij spoor wel rook maar moest de andere kant op want daar was hij ;)
Speurmeneer was toch behoorlijk impressed van mijn kleine draak, bij andere honden werkt dit trucje blijkbaar wel :cool:
#trots
Scott is gewoon dus slimmer dan de doorsnee ;)
Door Lil
#3215225
Pauline schreef:Mijn geluksmomentje begon 29 jaar geleden..... :smitten:

Afbeelding

Ik wilde op Koninginnedag naar de zeskamp kijken, maar omdat het erg druk was kon ik weinig zien. Dus vroeg ik aan de jongeman naast me of ik misschien op zijn nek mocht zitten om over het publiek heen te kunnen kijken. Was geen probleem, waarvan akte. Op dat moment sprong de vonk over en die is tot op heden nog niet gedoofd. 3 weken later woonde we samen en dat is tot op heden onveranderd.

Enne... geen flauwe grappen dat zijn rug daardoor wel zal zijn gekomen! ::) :-X >:( ;D
Super origineel! Zou ik nu nooit durven vragen en ik ben nog wel op zoek naar een leuke man.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3215263
Kim_S schreef:Dikke knuffel voor Plien en Eddie!!!
Wat een geniale eerste date :biggrin2:
Was niet eens een date.... Gewoon een vraag om iets te zien die verstrekkende gevolgen had. Mijn hart herkende hem meteen. 'S Avonds gelijk samen naar de disco, waar hij (bleek later) al wekenlang had geprobeerd om een gesprek met me te beginnen......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door