Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3389645
Nadat vl vorig weekend ineens veel last van zijn voet had vertelde hij vandaag dat het vandaag (een week later) ineens een heel stuk beter is. Gelukkig maar want gisteren had hij nog veel last terwijl er over 2 weken reisje naar londen op de planning staat. Ik vreesde dus al dat die in gevaar zou komen. Nu dus heel decadent een luxe hotel geboekt in de buurt van tower bridge want we hadden alleen nog maar vliegtickets :mbounce:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3389742
Nou, eerste keer sporten zit er op. Pffff.... trillende spieren waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Spieren getraind op plekken waarvan ik niet wist dat er spieren zaten.... ;D

Maar het begin is er!
Door Eef+Stippels
#3389749
Ronald schreef: wo 20 nov 2019, 15:03 Nou, eerste keer sporten zit er op. Pffff.... trillende spieren waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Spieren getraind op plekken waarvan ik niet wist dat er spieren zaten.... ;D

Maar het begin is er!
Herkenbaar ;D
Maar als het goed is gaat het steeds makkelijker :)

Ik kwam er van de week achter dat ik al bijna een jaar de Leg Press verkeerd gebruik ::)
Mijn kuiten werden steeds dikker, maar ik wil juist mijn bovenbenen trainen. Kijk ik nog een keer goed op het plaatje, zet ik mijn voeten al die tijd te laag op de plaat :P



Ik heb hele mooie nieuwe jassen voor de meiden besteld :D :D :D
Ze staan al sinds ze hier op bp in 2017 voorbij kwamen op mijn verlanglijst en ze zijn nu eindelijk onderweg :biggrin2: Hopelijk passen de jassen goed en gaan ze heeeeeeel lang mee.
Het zijn deze:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3389753
Ronald schreef: wo 20 nov 2019, 15:03 Nou, eerste keer sporten zit er op. Pffff.... trillende spieren waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Spieren getraind op plekken waarvan ik niet wist dat er spieren zaten.... ;D

Maar het begin is er!
ojee dan kom je morgen erachter dat er nog meer spieren in je lichaam zitten dan die je vandaag al ontdekt had ;D
Maar het is goed pijn he :biggrin2: ;)
Maar wat fijn dat het weer kan zeg
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3389766
Kaio schreef: wo 20 nov 2019, 15:58 ojee dan kom je morgen erachter dat er nog meer spieren in je lichaam zitten dan die je vandaag al ontdekt had ;D
Maar het is goed pijn he :biggrin2: ;)
Maar wat fijn dat het weer kan zeg
Ja, ik ben heel blij dat ik dit durf. En de trainer is niet ontevreden. Dus de komende weken gewoon elke week een uur in de sportschool trainen. Als ik dan bewegen weer leuk ga vinden, komen de wandelingen er vanzelf ook wel weer.
Door Too
#3389771
Ronald schreef: wo 20 nov 2019, 15:03 Nou, eerste keer sporten zit er op. Pffff.... trillende spieren waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Spieren getraind op plekken waarvan ik niet wist dat er spieren zaten.... ;D

Maar het begin is er!
Bikkel!
Goed bezig O0
Door Cathelijn
#3389775
Misschien een raar geluksmomentje, maar ik kom er na 33 jaar van klachten die net nergens als geheel onder te brengen zijn eindelijk achter dat er wel een verklaring voor kan zijn. Een erfelijke genetische mutatie. Eindelijk heb ik echt iets (ok nog niet klinisch vastgesteld, maar zo herkenbaar).
Door Too
#3389778
Cathelijn schreef: wo 20 nov 2019, 19:59 Misschien een raar geluksmomentje, maar ik kom er na 33 jaar van klachten die net nergens als geheel onder te brengen zijn eindelijk achter dat er wel een verklaring voor kan zijn. Een erfelijke genetische mutatie. Eindelijk heb ik echt iets (ok nog niet klinisch vastgesteld, maar zo herkenbaar).

Nee joh dat is helemaal niet raar, als stukjes eindelijk op hun plaats vallen.... daar kun je heel erg blij van worden
Ik hoop voor jou dat het iets is waar behandeling voor is, dat ze je klachten kunnen verminderen.. :-*
Door Cathelijn
#3389779
Too schreef: wo 20 nov 2019, 20:36 Nee joh dat is helemaal niet raar, als stukjes eindelijk op hun plaats vallen.... daar kun je heel erg blij van worden
Ik hoop voor jou dat het iets is waar behandeling voor is, dat ze je klachten kunnen verminderen.. :-*
Dat is lief! Waarschijnlijk alleen symptoombestrijding maar het een naam kunnen geven zou al zoveel schelen. Het blijkt pas een jaar of twee geleden te zijn ontdekt dus ik dank mijn nichtje en haar zoon dat ze een tijdje geleden weer zijn gaan zoeken, want anders waren we er vast nooit meer achter gekomen. Het zit nl in de familie.
Door src_esther
#3390225
De deur uitlopen om even wat te regelen, hond blijft alleen in huis, dan na 10 tot 15 minuten later terugkeren en beseffen dat er biefstuk op kamertemperatuur stond te komen op het aanrecht... :doh: :???:



:o



Alles staat en ligt nog op zijn plek. :biggrin2:
Oh, wat is het toch een brave nette hond. :gooddog: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3390297
Vandaag zowaar twee geluksmomentjes!

Vanmorgen wezen sporten, een uur lang. Zonder apparaten, dus alleen het lijf aan het werk. Opnieuw wat grenzen opgezocht (en gevonden) en na afloop lekker warm!

Vanmiddag naar het oogziekenhuis. Vorig jaar was het zicht in mijn linkeroog nog maar 50%. En nu gewoon 100%! Hatsekidee!
Door smulpaap
#3390303
Ronald schreef: wo 27 nov 2019, 16:31 Vandaag zowaar twee geluksmomentjes!

Vanmorgen wezen sporten, een uur lang. Zonder apparaten, dus alleen het lijf aan het werk. Opnieuw wat grenzen opgezocht (en gevonden) en na afloop lekker warm!

Vanmiddag naar het oogziekenhuis. Vorig jaar was het zicht in mijn linkeroog nog maar 50%. En nu gewoon 100%! Hatsekidee!


Goed zo ! Dat moet een fantastisch gevoel zijn Ronald ! ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door