Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3432978
Fijn Ronald, nu kun je helemaal aan je nieuwe hoofdstuk beginnen. Heel veel woonplezier op je nieuwe stekkie.
Leuk Siberienne, geniet van het samenzijn met de familie.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432979
Ronald schreef: vr 01 okt 2021, 16:31
Vanmorgen bij de notaris geweest. The eagle has landed, de geit is gemolken, de koe heeft gescheten. De koopaktie is ondertekend en wel bij de notaris en ik ben van het huis af. Nu nieuwe herinneringen bakken!
;D ;D Geniet ervan!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3432982
Siberienne schreef: vr 01 okt 2021, 14:08 Beetje ironisch dat mijn geluksmomentje is dat we zojuist op Schiphol zijn geland - sorry Ester ;)

Even familie zien dit (lange) weekend. :)
Wat fijn!!
Kan Spot mee terug met jullie deze keer? :duimen:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3432983
Ronald schreef: vr 01 okt 2021, 16:31 Wat fijn! Geniet ervan!

Vanmorgen bij de notaris geweest. The eagle has landed, de geit is gemolken, de koe heeft gescheten. De koopaktie is ondertekend en wel bij de notaris en ik ben van het huis af. Nu nieuwe herinneringen bakken!
Yes!! Gefeliciteerd Ronald!
Op een nieuw begin :beerchug:
Door Siberienne
#3432986
Kim_S schreef: vr 01 okt 2021, 19:46 Wat fijn!!
Kan Spot mee terug met jullie deze keer? :duimen:
Dat bleek toch lastig te zijn in het vliegtuig; zit eea aan regels aan. En dit was beetje korte termijn plan (mijn moeder had me nodig) maar de vriendin waar hij staat komt in januari naar Noorwegen met de auto en dan brengt ze hem mee. En dat is te overzien.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3432992
Siberienne schreef: vr 01 okt 2021, 20:46 Dat bleek toch lastig te zijn in het vliegtuig; zit eea aan regels aan. En dit was beetje korte termijn plan (mijn moeder had me nodig) maar de vriendin waar hij staat komt in januari naar Noorwegen met de auto en dan brengt ze hem mee. En dat is te overzien.
Klinkt als een plan. Fijn weekend in ieder geval :-*
Door MillyMol
#3433006
Van harte gefeliciteerd Ronald! Eindelijk is dat achter de rug.

Mijn geluksmoment: op zaterdagmiddag nog lekker buiten in de zon genieten van een zelfgemaakte late lunch met gepocheerde eieren, yoghurt en lekkere verse kruiden uit de tuin en zelfgemaakte lavas naar een oorspronkelijk Turks recept (çilbir), waaraan ik wat eigen ingrediënten heb toegevoegd. :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3433020
Ronald, wat heerlijk dat het nu rond is! Verhuisd, verkocht, geregeld. Nu is het volgende hoofdstuk echt begonnen en ik wens je alle geluk in je nieuwe huis!

Fijn weekend Sieberienne, heerlijk om weer even in NL te zijn bij de mensen van wie je houdt!

Wat leuk Cathelijn! Super dat je een manege hebt gevonden waar het rijden kan zoals het voor jou mogelijk is. En ja, je wilt graag alles kunnen, maar genieten van wat nog wel lukt is een groot goed. Knap dat je dat avontuur aan gaat!

Mijn eigen geluksmomentje is oppassen bij de paarden. Rijden kwam er niet van, doordat mijn nieuwe laarzen mega waardeloos blijken te zitten. Maar in plaat daarvan heb ik gister een lange wandeling gemaakt met mijn vriendje. En voor de rest heb ik een puzzel gemaakt. Normaal doe ik dat zo langzaam mogelijk, maar ik blijk hem ook best in twee dagen af te kunnen krijgen. Lekker zen, even alleen, even rust, even geen klussen en troep.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3433026
Ik heb de afgelopen nacht naar de regen geluisterd. In bed. Gewoon, omdat het kon.
En ik hoefde niet het bed uit om te kijken of de bijkeuken al overstroomd was. Of dat er water onder het huis stond.

Best wel fijn in een huis te wonen met wat minder "karakter" en "authentieke elementen"...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3433030
Ronald schreef: zo 03 okt 2021, 17:13 Ik heb de afgelopen nacht naar de regen geluisterd. In bed. Gewoon, omdat het kon.
En ik hoefde niet het bed uit om te kijken of de bijkeuken al overstroomd was. Of dat er water onder het huis stond.

Best wel fijn in een huis te wonen met wat minder "karakter" en "authentieke elementen"...
Of wat nog in aanbouw is. Ik snap je Ronald! Echt helemaal! Wat zal jij lekker in slaap gevallen zijn!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3433298
De open keuken is vanaf vandaag definitief niet open meer! Nu nog keuken worden.
Eerst deze week nog de laatste dingen aan de gevel doen. Dan een welverdiende pauze en dan gaan we verder met de binnenkant.
B8972E35-FC26-4E95-AF01-F2AEAAAD7931.jpeg
B8972E35-FC26-4E95-AF01-F2AEAAAD7931.jpeg (3.86 MiB) 1066 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door