Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3429991
In België moet je't ook opmaken. Maar zij moesten me dan vragen om het op te nemen. Of uitbetalen. Maar steeds doorschuiven naar de volgende jaren en dan zeggen dat het verloren is omdat dat niet mag, das wel van het zotte he.
Want het stond dus wel al die jaren gewoon op m'n vakantieoverzichten.

Enfin, ik ga erover ophouden. Tis alweer meer dan een jaar geleden en het leven is nu eenmaal niet altijd eerlijk.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3430199
Ik heb, gelukkig, toch nog vakantie gekregen!!!!! Een oud collega is weer in dienst en zij neemt mijn uren over…. Nog 9x werken en dan heb ik vakantie van 13/8 tm 31/8. Dan blijven er nog iets meer dan 150 vakantie-uren over…. Hopelijk kan ik op mn laatste dag mn urenstaat tekenen, dan heb ik meteen de overige uren zwart op wit….
We hebben meteen nog een weekje een huisje geboekt (weinig keus helaas, maar wel vrijstaand, dus de honden hebben meer ruimte), dus ik heb een heerlijk vooruitzicht ;D ….. Aftellen nu!!!!!
Door src_esther
#3430205
CindyMayella schreef: zo 25 jul 2021, 17:23 Ik heb, gelukkig, toch nog vakantie gekregen!!!!! Een oud collega is weer in dienst en zij neemt mijn uren over…. Nog 9x werken en dan heb ik vakantie van 13/8 tm 31/8. Dan blijven er nog iets meer dan 150 vakantie-uren over…. Hopelijk kan ik op mn laatste dag mn urenstaat tekenen, dan heb ik meteen de overige uren zwart op wit….
We hebben meteen nog een weekje een huisje geboekt (weinig keus helaas, maar wel vrijstaand, dus de honden hebben meer ruimte), dus ik heb een heerlijk vooruitzicht ;D ….. Aftellen nu!!!!!
Wat een fijn vooruitzicht. Vakantie en dan een nieuwe baan, precies de goede volgorde.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3430206
CindyMayella schreef: zo 25 jul 2021, 17:23 Ik heb, gelukkig, toch nog vakantie gekregen!!!!! Een oud collega is weer in dienst en zij neemt mijn uren over…. Nog 9x werken en dan heb ik vakantie van 13/8 tm 31/8. Dan blijven er nog iets meer dan 150 vakantie-uren over…. Hopelijk kan ik op mn laatste dag mn urenstaat tekenen, dan heb ik meteen de overige uren zwart op wit….
We hebben meteen nog een weekje een huisje geboekt (weinig keus helaas, maar wel vrijstaand, dus de honden hebben meer ruimte), dus ik heb een heerlijk vooruitzicht ;D ….. Aftellen nu!!!!!
Heerlijk zeg! Geniet ervan!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3430481
pluk schreef:In mn pauze ontdekt dat de Haagse vestiging van Koekela op loopafstand van m'n werk is :dribble:
Daar had ik ook gesolliciteerd ;) … jammer genoeg waren ze op dat moment voorzien, maar ze zouden mn sollicitatie 3 mnd bewaren voor het geval…. Wie weet ;) ….
Gebruikersavatar
Door pluk
#3430483
CindyMayella schreef: vr 30 jul 2021, 15:05 Daar had ik ook gesolliciteerd ;) … jammer genoeg waren ze op dat moment voorzien, maar ze zouden mn sollicitatie 3 mnd bewaren voor het geval…. Wie weet ;) ….
Daar zou ik echt nooit willen werken. De hele dag dat lekkers voor m'n neus en dan je moeten inhouden.. ::)
Door src_esther
#3430487
pluk schreef: vr 30 jul 2021, 15:08 Daar zou ik echt nooit willen werken. De hele dag dat lekkers voor m'n neus en dan je moeten inhouden.. ::)
Ooit als vakantiebaantje in een koekjesfabriek gestaan, mij verging de trek volledig... Ik heb het niet lang volgehouden want niet meer kunnen/willen eten is geen goed idee.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3430491
Hier ook in de bekende Hellema koekjes fabriek paar weken gewerkt (woonde daar om de hoek)…. Werd kotsmisselijk van de lucht :-[ … heel lang geen koekjes gegeten en nu af en toe…..
Door - pien -
#3430513
De zwartebessenstruik, die er een beetje sneu uitzag bij de bouwmarkt maar niet veel kostte en dus mee mocht, trakteerde me deze zomer op bijna een kilo bessen!
Ik ging er van uit dat ze net zo lekker waren als rode bessen, maar ze worden meestal niet zó gegeten (kan wel maar ze smaken best wrang/zurig) en nu heb ik er jam van gemaakt en misschien waag ik me volgend jaar aan jam en crème de cassis!
Ik vind het echt voelen als een kadootje dat er zomaar fruit in je tuin kan groeien :)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3430765
Scott zn hartruisje is stabiel, hij is verder in prima conditie en dus hoeven we pas over 1,5 a 2 jaar weer terug te komen (tenzij hij verslechterd qua conditie of zo) :groupwave2:
Door Siberienne
#3430766
- pien - schreef: za 31 jul 2021, 15:00 De zwartebessenstruik, die er een beetje sneu uitzag bij de bouwmarkt maar niet veel kostte en dus mee mocht, trakteerde me deze zomer op bijna een kilo bessen!
Ik ging er van uit dat ze net zo lekker waren als rode bessen, maar ze worden meestal niet zó gegeten (kan wel maar ze smaken best wrang/zurig) en nu heb ik er jam van gemaakt en misschien waag ik me volgend jaar aan jam en crème de cassis!
Ik vind het echt voelen als een kadootje dat er zomaar fruit in je tuin kan groeien :)
Leuk he? Ik vind zwarte bessen juist heerlijk. Heb ze nu ook in de tuin. In Noorwegen drinken ze in de winter warm zwarte bessensap (solbærtoddy).

Ons Geluksmomentje; de meneer heeft zicht op werk :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door