Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3443904
Siberienne schreef: vr 22 apr 2022, 19:22 Wat leuk Ronald!

Hier ook plantengeluk: mijn hibiscus voor de 2e keer aan het bloeien gekregen binnen.

In NL hadden we geen planten in huis, maar hier vind ik wat groen en kleur binnen toch wel erg fijn, en langzaam beginnen ze te groeien en nu dus ook weer te bloeien :biggrin2:
Leuk zeg! Dat schijnt nog niet zo simpel te zijn. Hier staan ze buiten.
Door Siberienne
#3443907
Doranto schreef: za 23 apr 2022, 08:50 Leuk zeg! Dat schijnt nog niet zo simpel te zijn. Hier staan ze buiten.
Da’s hier niet zo’n goed idee. Misschien komende zomer op ‘t terras
B6A78663-7792-4587-969F-100472D84CBD.jpeg
B6A78663-7792-4587-969F-100472D84CBD.jpeg (2.81 MiB) 615 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3443921
Lief vriendinnetje heeft vandaag vier trespa platen voor ons opgehaald. Na lang wikken en wegen toch maar dieper in de buidel getast (we dachten eerst aan betonplex). De platen zijn lichtgrijs en komen tegen de muur in de kooi. Goed schoon te houden en ik denk dat zelfs Kaela dit niet stuk krijgt.

Als vriendin in Leeuwarden moet zijn komt ze ze brengen. Dat bespaard ons flinke bezorgkosten.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3443971
Dit is vast het meest flauwe geluksmomentje ooit.

Maar dat Hamilton een blauwe vlag kreeg omdat Max hem op een ronde achterstand zette. Dat was wel een lekker stukje leedvermaak!
Door eelke
#3443973
Ik moet regelmatig best een stuk lopen van mijn auto naar bestemming en terug, en dat begon me tegen te staan. Kwam ik ineens het bestaan tegen van opbouwbare stepjes, en vond er eentje op marktplaats. En het is me toch een partij lollig :D

Echt een beetje zoals dat je als volwassene weer een keer gaat schommelen ofzo. Ik word er erg vrolijk van en het is ook qua beweging nog goed want best wel zwaar toch. Combi van conditie en evenwichtsoefening op zo'n wiebelig ding.

Blij mee.
Door smulpaap
#3444040
Tis een zwaar leven hoor hier in Drente :biggrin2:
Observeren , naar China graven , racen
En ik ben sinds ik hier woon grijs geworden ::)
Moeder zegt dat is blijvend . Door al mijn graafwerkzaamheden is mijn snor en neus grijs :biggrin2: tenzij ik in bad ga , maar dat heeft toch geen zin
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door