Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3426165
Ik heb een boom omgezaagd, met de hand. Ik dacht dat het niet zou lukken, maar het ging, verdeeld over een paar dagen, dat wel.

27-30 cm was ie. Nu kan ik een poort naar het gangetje achter maken, die was er nog niet.
WhatsApp Image 2021-05-16 at 20.01.54.jpeg
WhatsApp Image 2021-05-16 at 20.01.54.jpeg (428.86 KiB) 977 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3426236
Beugel stuk, tandarts op vakantie. Noodnummer met in het bandje al wat alarmerende opmerkingen over het voldoen van de kosten.

En toen trof ik een oud-collega van mijn tandarts, die vakkundig de boel repareerde (ipv het kapotte deel eruit te halen zoals aan de telefoon werd gezegd) en de hartelijke groeten ipv een rekening meegaf.

Hoe iets waar je poepchagrijnig van kan worden opeens je hele dag goedmaakt. Ik word altijd zo blij van mensen die plezier hebben in wat ze doen en op zo’n hartelijke wijze in het leven staan!
Door hannabelgje
#3426238
Kaela schreef:Beugel stuk, tandarts op vakantie. Noodnummer met in het bandje al wat alarmerende opmerkingen over het voldoen van de kosten.

En toen trof ik een oud-collega van mijn tandarts, die vakkundig de boel repareerde (ipv het kapotte deel eruit te halen zoals aan de telefoon werd gezegd) en de hartelijke groeten ipv een rekening meegaf.

Hoe iets waar je poepchagrijnig van kan worden opeens je hele dag goedmaakt. Ik word altijd zo blij van mensen die plezier hebben in wat ze doen en op zo’n hartelijke wijze in het leven staan!
Super zeg!
Ik had een lieve Blokker meneer die mijn zware stellingkast helemaal naar mijn auto heeft gedragen. Ik vroeg om een karretje en kreeg de meneer. Klantenservice!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3426242
hannabelgje schreef: di 18 mei 2021, 18:47 Super zeg!
Ik had een lieve Blokker meneer die mijn zware stellingkast helemaal naar mijn auto heeft gedragen. Ik vroeg om een karretje en kreeg de meneer. Klantenservice!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Na al jou date verhalen vind ik dit hilarisch. Maar ondanks dat het onwijs lief was, krijg ik niet de indruk dat het date-materiaal was.
Door hannabelgje
#3426244
Kaela schreef: Na al jou date verhalen vind ik dit hilarisch. Maar ondanks dat het onwijs lief was, krijg ik niet de indruk dat het date-materiaal was.
Nee hoor beetje jong Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
#3426274
pearlsofpassion schreef: ma 17 mei 2021, 09:48 Goed van je! En zo laag bij de grond!

Ik hoop voor je dat het een soort is die niet terug uitloopt.. :P :biggrin2:
Wat ga je nu met de boom doen? Niet in stukjes zagen, vermoed ik?
Haha, ik hoop het ook, maar het zal wel niet gebeuren denk ik. Hij was al afgetopt op 2 meter, en er liep niets meer uit, al zat hij ook helemaal knel in de klimop.
Ik weet t niet. Ik heb er eigenlijk geen bestemming voor. Dus nu ligt ie in de tuin. Dat stuk tuin heet sowieso 'mijn nieuwe wlldernis' dus ach, ligt er wel prima.

De rest van de stronk moet ik nog wat verder wegkappen, zodat er een stoepje kan liggen.
Door eelke
#3426297
pearlsofpassion schreef: wo 19 mei 2021, 11:02 Of de grond ernaast een klein stukje ophogen? :P
Haha, ja alleen heb ik dan uiteindelijk een probleem. De grond hier loopt af, dus mijn huis staat hoger dan het gangetje hierachter. Mijn tuin is redelijk recht, dat is erg fijn. Maar dan zit je dus toch met een hoogte verschil van ongeveer 40 cm tussen tuin en gangetje. Dat moet toch een beetje vloeiend overlopen wil ik er met fiets zonder brokstukken langs kunnen :P
Ik denk niet dat ik kan verwachten dat de hele wereld opgehoogd wordt. Jammer.
Door hannabelgje
#3426322
Gelukkig was mijn date stress heel vlug weg. Kon hij me heel goed op mijn gemak stellen en heb ik een heerlijke avond gehad. Ik denk dat ik een beetje verliefd aan het worden ben

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door