Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444161
Mijn portemonnee meld zich zo in het klaagtopic, maar oh wat heb ik lekker geshopt!

Kleine mensjes hebben echt veel spullen nodig en het is tijd om al het losse spul te gaan verzamelen. Ik ben met gespaarde kortingspunten en afgeprijsde artikelen helemaal los gegaan. Dekentjes, lakentjes, hoezen, badcapes, nog wat kleertjes. Oh wat een zoete schattigheid bij elkaar :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3444169
Kaela schreef: za 30 apr 2022, 15:28 Mijn portemonnee meld zich zo in het klaagtopic, maar oh wat heb ik lekker geshopt!

Kleine mensjes hebben echt veel spullen nodig en het is tijd om al het losse spul te gaan verzamelen. Ik ben met gespaarde kortingspunten en afgeprijsde artikelen helemaal los gegaan. Dekentjes, lakentjes, hoezen, badcapes, nog wat kleertjes. Oh wat een zoete schattigheid bij elkaar :smitten:
Zó leuk dit :-*
Door MillyMol
#3444300
Dochterlief kan na twee jaar vertraging dan toch eindelijk afreizen naar Nieuw Zeeland. :groupwave2:
Op 30/5 vertrekt ze. Ik probeer in die week even op en neer te gaan naar NL om haar uit te zwaaien want daarna duurt het zeker 2,5 jaar voordat ik haar weer in levende lijve zie.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3444304
Wat fijn dat het door kan gaan. Hopelijk heeft ze een geweldige tijd daar!
En lukt het jou om haar uit te zwaaien, want 2,5 jaar is best wel lang.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444566
We zijn eindelijk zo ver, het eerste keukenkastje gaat zo aan de muur! Voelt echt als een mijlpaal, na alle bloed zweet en tranen van vooral mijn meneer.

Wat ook een geluksmomentje is, is dat uit elke doos een heleboel karton komt waar ik papegaaienspeeltjes van kan maken, van dat dikke spul. Als ik het omreken naar wat ik betaal als ik hetzelfde soort karton bestel in de papegaaienwinkel, dan komt er per doos 5-10 euro uit. I realy like it!!!
Door Too
#3444808
Gister leek het nog een vergissing máár het is toch echt waar ...
het verflixte S̶c̶h̶i̶l̶d̶k̶r̶o̶t̶e̶n̶ fruitvliegen seizoen is weer begonnen!
Dan is het pas ECHT zomers!
:crazy2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3444815
Beetje te veel, als je't mij vraagt.
Het komt hier langs ramen en deuren naar binnen. :-X
De dakgoot kon het niet meer slikken en toen hadden we een waterval langs de gevel...

Kregen net een oproep van de school om aub thuis en binnen te blijven, dat de kindjes veilig binnen zitten.
Maar er is een boom omgewaaid en ze krijgen ook water binnen.

Ale, bon, beetje minder zou ook mogen. :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door