Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3391891
Op bezoek in het verpleeghuis bij familielid, die was blij maar ook de andere mensen die er ook van genieten om even de mannen te knuffelen. Die zich echt heel netjes en lief gedragen hebben :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3391937
Siberienne schreef:Op bezoek in het verpleeghuis bij familielid, die was blij maar ook de andere mensen die er ook van genieten om even de mannen te knuffelen. Die zich echt heel netjes en lief gedragen hebben :)
Dat is heel bijzonder en zo fijn!

Gister een leuke kerstrit gemaakt. Op Skil de töltmachine. We waren met zijn zevenen en hebben 15 km, door bos en over de heide gereden. Pas op het eind een kort pittig buitje, verder droog en prachtige wolken boven de heide. Ja, genieten!
Door Tanna
#3391947
In alle narigheid die we al hebben vanmorgen ook nog het probleem van op het laatste nippertje met mijn oude meisje naar de dierenarts moeten en geen vervoer hebben. De dag voor kerst is er niemand die kan, of ze willen geen hond in hun auto. Een tijdje terug heeft een buurjongen ons naar de da gebracht in onze eigen auto, maar buurjongen is er nu niet en de accu van onze auto is leeg omdat hij te lang stil heeft gestaan.
Vriend kan niet want zijn schoonouders komen op bezoek, hondenvriendin neemt niet op.......ik liep te janken in het bos toen ik met met de hondjes uit was. Tegen beter weten in mijn vriendin van de middelbare school gebeld, zij moest gewoon werken vandaag, maar je weet maar nooit. Berichtje ingesproken en even later belde ze al terug. Ze had onverwacht vrij genomen en komt me straks halen. Dat we 30 kilometer uit elkaar wonen en de dierenarts ook nog 20 kilometer rijden is vindt ze geen punt.
Ondanks alles een geluksmomentje .
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3391950
Wat ontzettend lief!!

Volgende keer een “durf te vragen” hier op BP zetten. Volgens mij woon ik niet heel ver weg, ik ben ook vrij, en een hond in de auto vind ik geen probleem ;)
Zo zullen er vast meer BP-ers zijn!

Succes bij de DA :-*
Door smulpaap
#3391955
Ik heb mezelf maar verwend met een fles kruipolie :biggrin2: brengt toch nog wat warmte met dit kutweer
Bijlagen
20191224_132008.jpg
20191224_132008.jpg (3.05 MiB) 1564 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3391959
Geluksmoment is dat ik nu volgens mij alle boodschappen wel in huis heb voor morgen. Vanavond snert maken, stoofpeertjes en appelkoek zodat we morgen alleen nog maar hoeven op te dienen. Volgens mij kan ik 2e kerstdag ook nog fatsoenlijk ontbijt op tafel zetten voor de eventuele slapers :) nu muziekje aan en huis rustig opruimen/schoonmaken. Heb mij nog niet eerder zo georganiseerd gevoeld volgens mij :cool:
Door Ruisje
#3391961
smulpaap schreef:Ik heb mezelf maar verwend met een fles kruipolie :biggrin2: brengt toch nog wat warmte met dit kutweer
O ja, die is heerlijk! Ik drink ook elk jaar een fles om de boel weer eens goed te smeren. ;D Laat ‘m smaken!
Door Eef+Stippels
#3391966
Tanna schreef: di 24 dec 2019, 11:57 In alle narigheid die we al hebben vanmorgen ook nog het probleem van op het laatste nippertje met mijn oude meisje naar de dierenarts moeten en geen vervoer hebben. De dag voor kerst is er niemand die kan, of ze willen geen hond in hun auto. Een tijdje terug heeft een buurjongen ons naar de da gebracht in onze eigen auto, maar buurjongen is er nu niet en de accu van onze auto is leeg omdat hij te lang stil heeft gestaan.
Vriend kan niet want zijn schoonouders komen op bezoek, hondenvriendin neemt niet op.......ik liep te janken in het bos toen ik met met de hondjes uit was. Tegen beter weten in mijn vriendin van de middelbare school gebeld, zij moest gewoon werken vandaag, maar je weet maar nooit. Berichtje ingesproken en even later belde ze al terug. Ze had onverwacht vrij genomen en komt me straks halen. Dat we 30 kilometer uit elkaar wonen en de dierenarts ook nog 20 kilometer rijden is vindt ze geen punt.
Ondanks alles een geluksmomentje .
Wat lief van je vriendin!

En zoals Kim al zegt, gewoon hier een berichtje zetten volgende keer :)
Wat scheelt je meisje?
Door smulpaap
#3391970
Ruisje schreef: di 24 dec 2019, 15:51 O ja, die is heerlijk! Ik drink ook elk jaar een fles om de boel weer eens goed te smeren. ;D Laat ‘m smaken!
Haha lekker he :D het tweede glaasje zit er net in :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3391973
De Afsluitdijk was gewoon open! Dus van begin tot eind lekker 130 kachelen!

Dat is een prettig gevoel na al die maanden wegversmallingen en snelheidsbeperkingen :)
Door Tanna
#3391974
Kim_S schreef: di 24 dec 2019, 12:34 Wat ontzettend lief!!

Volgende keer een “durf te vragen” hier op BP zetten. Volgens mij woon ik niet heel ver weg, ik ben ook vrij, en een hond in de auto vind ik geen probleem ;)
Zo zullen er vast meer BP-ers zijn!

Succes bij de DA :-*
Wat lief, bedankt! :-* :-*
Door frodo quin
#3391978
Tanna schreef: di 24 dec 2019, 11:57 In alle narigheid die we al hebben vanmorgen ook nog het probleem van op het laatste nippertje met mijn oude meisje naar de dierenarts moeten en geen vervoer hebben. De dag voor kerst is er niemand die kan, of ze willen geen hond in hun auto. Een tijdje terug heeft een buurjongen ons naar de da gebracht in onze eigen auto, maar buurjongen is er nu niet en de accu van onze auto is leeg omdat hij te lang stil heeft gestaan.
Vriend kan niet want zijn schoonouders komen op bezoek, hondenvriendin neemt niet op.......ik liep te janken in het bos toen ik met met de hondjes uit was. Tegen beter weten in mijn vriendin van de middelbare school gebeld, zij moest gewoon werken vandaag, maar je weet maar nooit. Berichtje ingesproken en even later belde ze al terug. Ze had onverwacht vrij genomen en komt me straks halen. Dat we 30 kilometer uit elkaar wonen en de dierenarts ook nog 20 kilometer rijden is vindt ze geen punt.
Ondanks alles een geluksmomentje .
Fijn dat die vriendin kon en wou helpen!

Hopelijk is alles goed gegaan bij de da. Wat had/heeft ze?
Door Tanna
#3391982
Eef+Stippels schreef: di 24 dec 2019, 16:18 Wat lief van je vriendin!

En zoals Kim al zegt, gewoon hier een berichtje zetten volgende keer :)
Wat scheelt je meisje?
Sinds kort is ze aan haar linkeroogje blind, het is nu melkachtig blauw, zo sneu. Ze vindt het zelf ook heel moeilijk, dat merk ik echt aan haar.
Sinds gisteren is het oogwit vuurrood en vanmorgen kneep ze ook met het oogje. Ik had gisteravond al besloten dat ik met haar naar de dierenarts zou gaan.
Ze heeft nu oogdruppels met antibiotica. Een hele toer om elke paar uur een druppel in het oogje te krijgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door