Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3377424
Het spel The Sims is gratis momenteel. Dat heb ik veel gespeeld dus het leek me wel weer lollig. Nieuwe versie nu dus. Dus ik m'n huis inrichten; altijd belangrijk; rookmelder én de telefoon zodat je de brandweer kan bellen! Niet te vinden die telefoon, stom, raaarrrr!!!

Heeft mn Sim inmiddels gewoon een mobieltje in zn broekzak. Duh :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3377453
Kaela schreef:Ik mag volgende maand alweer in de nette kleren :biggrin2:
Haha dat klinkt alsof je anders niet in nette kleren mag ;D maar tof dat je weer een opdracht hebt!

Mijn geluksmomentje: het is mooi weer dus nu is de bootcamp zeker lekker buiten :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377456
dinky89 schreef:Haha dat klinkt alsof je anders niet in nette kleren mag ;D maar tof dat je weer een opdracht hebt!

Mijn geluksmomentje: het is mooi weer dus nu is de bootcamp zeker lekker buiten :cool:
Haha, nee die kleren moeten netjes blijven voor opdrachten :biggrin2:

Geniet van de bootcamp buiten!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3377522
Vincent, mijn middelste zoontje, van 2,5 jaar zei net, zonder aanleiding, 'ik zie mama graag' tegen mij.
:smitten:

Dat is de allereerste keer dat er 1 van mijn kindjes dat tegen me zegt.
Ik wist oprecht even met m'n geluk geen blijf.
Gek he, dat zo'n paar woorden zo raken. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3377533
Aaah wat lief :)

Geluksmoment hier: allemaal leuke plantjes gekocht waardoor de tuin weer vrolijk aangekleed is :cool: En ook een mooie grote pot gevonden voor mijn austalische agapanthus dus die kan nu ook weer vrolijk groeien en hopelijk goed bloeien :)
Door Elf
#3377555
Eef+doggies schreef:Ik heb een heel lekker ruikende allesreiniger gekocht (Method roze pompelmoes) en maak nu met plezier schoon :o :biggrin2:
Haha, dat heb ik ook altijd met de allesreiniger van Seepje :D
Door Too
#3377568
constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!
Ben zo retetrots op mezelf en op de teammaatjes!

O wauw... daar mag je ook super trots op zijn
Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3377569
constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!
Ben zo retetrots op mezelf en op de teammaatjes!
Wauw :o
Super gefeliciteerd!!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door