Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3378858
Lizzy schreef:Die linker worden eigenlijk niet meer gefokt.
Oh, wat zonde! Echt een gave hond. Maar ja, dat vind ik van meerdere oude types. De prachtige atletische great dane bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378869
Lizzy schreef:Die linker worden eigenlijk niet meer gefokt.
Ik ben geen kenner, maar de Basset Artésien Normand (zoals Ilan hierboven) lijkt toch meer op die linker?
OK, ander ras. Maar ik vind ze ook leuker. :-[



@cindymariella: gefeliciteerd aan de dochter! Beloning voor ongetwijfeld hard werken. :)
Door Cathelijn
#3378870
Ik zou ook zeggen: als je de linker mooier vindt zit je er met een Artesien het dichtste bij.
DSCN2321.JPG
DSCN2321.JPG (387.78 KiB) 1943 keer bekeken
Bijlagen
DSCN2335.JPG
DSCN2335.JPG (381.61 KiB) 1943 keer bekeken
Door Siberienne
#3378887
Gefeiiciteerd CindyMayella en Fransbulletje veel plezier met je pupsel (veel foto's graag)


Nog een paar formaliteiten af te handelen, maar dan heb ik weer een vaste baan per 1 oktober van dit jaar. :) Het is waar ik nu ook al werk en ze wilden gewoon heel graag dat ik bleef :) :) en ook dat was wel heel fijn om te horen.
Door - pien -
#3378891
Dat is héél fijn Siberienne, na je eerdere ervaringen in je werk, dat deze collega's je waarderen en willen houden :-*

Hier is de rust weergekeerd na gister in de herrie\drukte gezeten te hebben (nou ja, ik zat buiten met de honden) vanwege 'de schoorsteen in orde maken'.
En de nieuwe plattedakbedekking lekte op een naad...is ook weer gerepareerd. Hèhè....
We waren gister vergeten onze poort op slot te doen, en kwamen er vanochtend achter dat iemand éen van onze ladders heeft proberen te 'lenen'...ze zitten met een kettingslot vast dus is het niet gelukt >:( :D
Door zurca
#3378893
Wat een mooie berichten hier!
Gefeliciteerd met de geslaagde dochter :)
Puppynieuws.... wat leuk! En een heel ander ras, leuk en spannend! Hier bevalt de overgang naar een ander ras (inmiddels ::) ;D ) prima. Er zijn best raakvlakken met onze andere honden dat scheelt.
En een vaste baan Siberienne, wauw... super nieuws! Gefeliciteerd :-*
Door Eef+Stippels
#3378897
CindyMayella, gefeliciteerd met je dochter!
En Siberienne gefeliciteerd met je vaste baan! :D

Ik ben benieuwd naar de puppyfoto's, Fransbulletje!

Gelukkig dat jullie ladders zo goed vastzitten, Pien :)
En fijn dat de rust is wedergekeerd. Ik vind gedoe rondom/in huis altijd zo vervelend, honden helemaal onrustig etc.


Mijn eigen geluksmomentje:
Kreeg net bericht dat morgen de standaard voor mijn DoggyRide komt! :D
Het lukt me niet om de honden uit de fietskar te halen zonder dat mijn fiets omvalt ::)
Dat gaat als het goed is met standaard goedkomen :)
Door Cathelijn
#3378915
Wat een mooie geluksmomentjes weer. Gefeliciteerd met je baan Siberienne!

Ik zit op dit moment met een vriendin in Tsjechië. We hebben drie honden bij ons en nu zit ik, na een prachtige wandeling vandaag, in de grote omheinde tuin te kijken naar Ilan die geniet van zijn barfmaaltijd. In de zon...
Een camping is ook leuk, maar dit is ook wel heel relaxed. Geen hond de hele dag aan een lijn.
En het is zo'n mooie omgeving hier.
20190612_111151.jpg
20190612_111151.jpg (7.73 MiB) 1856 keer bekeken
20190613_114811.jpg
20190613_114811.jpg (5.64 MiB) 1856 keer bekeken
20190613_114444.jpg
20190613_114444.jpg (6.27 MiB) 1856 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3378917
Ik heb een racefiets! En ook nog voor echt een hele leuke prijs! Met goed schakelmateriaal dus vind ik het onverhoopt niks kan ik em nog met winst verkopen ook.
Ik moet echt meer sporten.... Lola loopt minder nu ze ouder is en Harry is veel te overprikkeld van lange wandelen en is dan niet leuk.... En na de keiler bedacht dat het racefietsen wel weer leuk is om op te pakken, vroeger ook veel gedaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door