Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3391061
De houtkachel brandt in ons huisje in de Ardennen - weekendje weg :)

De heren zijn uit na een natte boswandeling vanmiddag
03E5FDCB-3D9E-4088-9735-A795AC4E44F4.jpeg
03E5FDCB-3D9E-4088-9735-A795AC4E44F4.jpeg (2.61 MiB) 1482 keer bekeken
Onder de tafel de boeken voor dit weekend :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3391107
Vandaag mijn nieuwe tweedehands auto op mogen halen nadat we gisteren terug zijn gekomen van een midweek londen :cool: En de oppas van dinky weer naar huis gebracht die in ons huis zat toen wij weg waren ;)
Door zurca
#3391163
Wat heerlijk Karin, dat je inmiddels zo vrij kan genieten van het paardrijden!
Ik mis het nog wel eens, dat vrije gevoel.. in volle galop over het strand... niks aan je hoofd alleen de wind langs je gezicht.

Angelique wat gezellig, zulke visite over de vloer. En ook leuk dat ze blijven om de feestdagen met jullie te vieren.

Siberienne, dat ziet er gelukzalig uit... Weekend weg, houtkachel aan, hondjes voldaan. Geniet er van :)

Dinky, veel plezier met de nieuwe auto! Dat je er maar veel en veilige km mee mag maken.

Mijn geluksmomentje van vandaag is a) Dat ondanks dat Pippa het zwijn in het bos wel door had maar niet zag waar die heen ging. En b) dat ze na een paar minuten weer bij me was...
Maar pfffff.... :-X
Door Siberienne
#3391175
Pffff Zurca, spannend hoor! Een van onze vorige honden is ooit ontsnapt en achter de zwijnen aan geweest, doodeng was dat...

Ik liep vandaag in de zeikende regen heerlijk droog in mijn regenpak te genieten van de Ardennen. Ik kan daardoor gelukkig van worden, zelfs glijdend door de blubber...

En oh ja, een raaf gezien!! Blijft gaaf zo’n grote zwarte vogel met bijzonder geluid
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3391219
Charlie Angel schreef: vr 06 dec 2019, 00:35 Manlief zijn zus en zwager zijn vanuit Italië weer veilig bij ons aangekomen. Heerlijk weer logees voor een goede maand. Zij komen hier de feestdagen bij ons vieren.
En ze hebben een heel lief hondenmeisje, klein maar staat haar mannetje. Charlie heeft haar de huisregels duidelijk gemaakt. Afbeelding
Gezellig! Veel plezier samen! Wat leuk voor Charlie, zo'n jonge blom in huis :)
Door smulpaap
#3391224
dinky89 schreef: za 07 dec 2019, 16:42 Vandaag mijn nieuwe tweedehands auto op mogen halen nadat we gisteren terug zijn gekomen van een midweek londen :cool: En de oppas van dinky weer naar huis gebracht die in ons huis zat toen wij weg waren ;)
Oh ja , Londen . Hebben jullie het leuk gehad ? :)
Door smulpaap
#3391225
Charlie Angel schreef: vr 06 dec 2019, 00:35 Manlief zijn zus en zwager zijn vanuit Italië weer veilig bij ons aangekomen. Heerlijk weer logees voor een goede maand. Zij komen hier de feestdagen bij ons vieren.
En ze hebben een heel lief hondenmeisje, klein maar staat haar mannetje. Charlie heeft haar de huisregels duidelijk gemaakt. Afbeelding
Oh gezellig zeg :) En voor Charlie natuurlijk ook . Ik zag een foto van het meiske voorbij komen . Wat een scheetje om te zien :-*
Door Eef+Stippels
#3391604
Bij de zoektocht naar een cadeautje voor ons kerstkind, die op (om en nabij) 25 december alweer 5 wordt, kwam ik het kerstpakket weer tegen en die toch maar een keer besteld.
Hij werd vandaag bezorgd en het is een groot succes :D
Xindy en ik konden niet wachten tot de 25e en ik heb het pakket dus maar meteen onder toeziend oog van de dames opengemaakt. Meteen hun hoofd erin en er ieders een speeltje uitgevist :biggrin2:
Ze hebben er een uur lang uitgebreid mee gespeeld en ook nog een zakje snacks kordaat gemaakt.
Nu liggen ze tevreden te maffen (we waren net terug uit het bos toen de pakketbezorger kwam, dus ze waren eigenlijk al aan hun dutje toe :P ).

De dagen tot aan Bella's verjaardag kunnen ze nu elke dag een nieuwe snack proberen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door