Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3443721
Wij zagen net op een rondje rond het dorp, ineens een eland lopen. Ik kon even mijn ogen niet geloven 😊😊 echt opeen paar meter van ons vandaan kuierde madam onelegant door de wei.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3443724
Siberienne schreef: di 19 apr 2022, 19:31 Wij zagen net op een rondje rond het dorp, ineens een eland lopen. Ik kon even mijn ogen niet geloven 😊😊 echt opeen paar meter van ons vandaan kuierde madam onelegant door de wei.
Gaaf! Dat is nog eens wat anders dan een hert :biggrin2:
Door smulpaap
#3443729
Siberienne schreef: di 19 apr 2022, 19:31 Wij zagen net op een rondje rond het dorp, ineens een eland lopen. Ik kon even mijn ogen niet geloven 😊😊 echt opeen paar meter van ons vandaan kuierde madam onelegant door de wei.
Oh wat gaaf ! Wij hadden in Noorwegen de rendieren om onze tentjes.
Door Siberienne
#3443740
sam28 schreef: wo 20 apr 2022, 08:25 Gaaf Siberienne!! Ik heb wel begrepen dat ze best gevaarlijk kunnen zijn?
Amerikaanse zijn vrij agressief, Europese een stuk minder. Alleen moet je niet tussen een moeder en kalf komen. En moet je er niet in het donker tegenop rijden ..
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3443761
Jongste dochter is aangenomen op de Universiteit in Leiden, opleiding psychologie….. Oudste dochter mag op gesprek voor een stageplek bij het cold case team van de politie 🥳🥳….. en verder??? Met mij gaat het ook de goede kant op, nog even geduld op de sleutels ;)
Door smulpaap
#3443769
CindyMayella schreef: wo 20 apr 2022, 18:47 Jongste dochter is aangenomen op de Universiteit in Leiden, opleiding psychologie….. Oudste dochter mag op gesprek voor een stageplek bij het cold case team van de politie 🥳🥳….. en verder??? Met mij gaat het ook de goede kant op, nog even geduld op de sleutels ;)
Mooi ! Dat zijn goede berichten . Fijn zeg :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3443783
Wat een fijne berichten allemaal! Hier word ik gewoon plaatsvervangend blij van!

@CindyMayella: het mag toch ook wel eens meezitten, niet? Fijn dat het zo gaat. En die sleutels, dat komt ook nog!

@Siberienne: wow... ik ben ze in Canada wel eens tegengekomen. Heilig ontzag voor die dieren!
Door eelke
#3443862
Met mijn plantjes aan het rommelen. Ze groeien te goed, dus er moeten er een aantal een grotere pot. En er konden er wat gestekt. En ik vond een lief bananenplantje bij de appie. En mijn courgette had een knakje dus die heb ik gespalkt met een rietje.

Wordt er best goed zen van.

Misschien helpt het ook dat ik vakantie heb :cool: :cool:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3443865
Heerlijk Eelke!! Het is blijkbaar plantendag vandaag. Ik ben ook aan het rommelen geweest met de planten.
Mijn vorige huis was donker en amper zonlicht. Dus daar planten op uitgezocht. In sept heb ik hier alles in het raam gezet maar om 15u komt de zon erop tot het onder gaat en geen enkele plant kon er tegen. Dus heb ze ergens anders een plek gegeven tot het weer wintertijd is en ze de sprietjes zon die er zijn goed kunnen gebruiken. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door